מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- עייפותעינבל14/09/2010
שלום,
שניתי תפקיד בעבודה פעם הייתי עובדת לילות והיום בקרים ואני מרגישה
עיפות לקראת השעה שמונה אני קורסת..האם יש משהו טבעי לחיזוק?? לערנות??
תודה רבה חתימה טובה
עינבל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
עייפות
איה הוד14/09/2010שלום ענבל,
שאלה נהדרת!
הרבה אנשים עושים את הטעות ומחפשים אחר צמחים או כל דבר טבעי שימריץ ויתן אנרגיה ועירנות, אך הם לא מודעים לנזק שדבר כזה יכול לעשות. כאשר אדם עייף בגלל "מחסנים ריקים" אז לתת לו משהו ממריץ רק ירוקן מהר את מה שנשאר וישאיר את הבן אדם עייף יותר ממה שהיה קודם.
לכן, אני לא אוהבת שאנשים מחפשים את הפתרון המהיר כי ההשפעה שלו היא רגעית לחלוטין ובטווח הארוך מזיקה.
חשוב לבחון מה מצב הגוף שלך, מה היתה ההשפעה של עבודה בלילות והיפוך של היום והלילה על הגוף (מדובר בסטרס קשה ולא טבעי עבור הגוף וגם עבור הנפש), איך את מתנהלת ביומיום, כמה את ישנה ומה איכות השינה (שינה לא טובה גורמת לשחיקה ועייפות ופגיעה במערכת העצבים), האם את אוכלת נכון וכמו שצריך ומזינה את עצמך כראוי, כמה קפה את שותה, האם את שותה מספיק מים, האם בדיקות הדם שלך תקינות כולל בלוטת תריס וברזל וויטמין B12
כמו שאת כבר מבינה, יש המון גורמים שישפיעו על התשובה שלי כדי לתת פתרון למצבך.
מאוד קל לומר מה עושים במצב של עייפות, אבל קודם צריך להבין לעומק את הגורם האמיתי לה.
אני ממליצה לך בחום לקרוא את הספר "ירוק לחיים" של ויקטוריה בוטנקו על מיצים ושייקים ירוקים - ספר מדהים שאם תיישמי את מה שכתוב בו אני מאמינה שרמת החיים ורמת האנרגיה תשתפר פלאים. ולא הייתי מוותרת על יעוץ נטורופתי (אפילו חד פעמי) להכוונה מבחינת התזונה ודצמחים שיתאימו לך.
מקווה שעזרתי
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נתקלתן בשריטה בגרוןמשה13/09/2010
שלום כנראה שלא לעסתי גרסתי מספיק קליפה גסה ויבשה של פרי מיוחד עם קליפה קשיחה ובלעתי והרגשתי שהוא שורט קצת בגרון . למחרת הרגשתי קצת את הגרון טיפה צרוד ומשהו איזה תחושה לאורך הוושט. כבר שלושה ימים = לא כאב רציני אבל תחושת צריבה דומה לכאב גרון רגיל יש מה לעשות ?או לא לעשות ?שיתרפא יותר מהר ? אולי לאכול נוזלי מרוסק כמו תינוק או במילא יעבור מעצמו? לפני הרבה שנים מקרה דומה כמה שזוכר היו כאבי גרון יותר חזקים - כמו שפעת די הרבה זמן.- תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שריטה בגרון
שירי חבקין13/09/2010משה שלום רב
אני ממליצה לקחת גלובולים (כדורים הומאופטים נראים כמו סוכריות קטנות)
של ארניקה 30 סי. קונים בבתי מרקחת הומאופטים או בפארמים שמחזיקים
עזרה ראשונה של תרופות הומאופטיות.
בעיקרון כמו בשריטה חיצונית צריך לתת למקום לנוח והזמן ירגיע
וירפה את המקום הפגוע. ארניקה מתאימה לזירוז החלמה ולהרגעת
הטראומה שהגוף חווה כתוצאה מהמקרה שגם אם הוא קל משאיר
הטבעה של לחץ בגוף ובעיקר כי מדובר במקום מאוד רגיש.
אופן השימוש הוא למצוץ 3-5 גלובולים רצוי ללא מגע יד להעביר היישר מהבקבוק
לתוך הפה. לחזור על כך פעמיים שלוש ביום למשך כשלושה ימים .
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נזלתנעמה13/09/2010
שלום רב
לאחרונה אני מצוננת ומנוזלת
ויוצאת לי נזלת עם מעט דם
האם זה מסוכן?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
נזלת עם דם
איה הוד13/09/2010הי נעמה,
מאחר ולא בדקת את הגורם לדימום שאינני יכולה לקבוע כאן אם זה מסוכן או לא.
בריאות
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סדקים בעקב בכפות הרגלייםענת מימון13/09/2010
איך לטפל בסדקים בעקב כפות הרגלים? תודה ענת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
סדקים בעקב בכפות הרגליים
איה הוד13/09/2010הי ענת,
אני מאמינה שלשירי תהיה כאן עצה משגעת.
בכל מקרה, יש בבית מרקחת קרמים טבעיים נהדרים שיש להתמיד איתם לקבלת תוצאות נהדרות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסדקים בכפות הרגליים
שירי חבקין13/09/2010ענת שלום רב
לאחרונה קיבלתי היישר משוק החקלאים בגאנה חמאת שיאה גולמית
כזו שמריחה ממש כמו אוכל וכזו היא שכן מכינים אותה היישר מעץ אגוז.
מניסיוני שימוש קבוע בחומר זה מרכך את העור ואף מסייע לו להתגבר על
סדקים ויובש קיצוני.
אפשר להשיג את חמאת השיאה ברוב בתי המרקחת אולם לדעתי יש
להעדיף את זו הגולמית ללא ריח ותוספות . ממש חומר גלם צמחי לחלוטין.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אטופיק דרמטיטיסענת מימון13/09/2010
מה אפשר לעשות מקומית ומערכתית לאטופיק דרמטיטיס? איך להרגיע את העור בקפלים של המרפק ומאחורי הברכיים? ואיך להרגיע את הגירוד. זה עבור הבת שלי בת ה 9 וחצי. תודה ענת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אטופיק דרמטיטיס
איה הוד13/09/2010הי ענת,
ראשית הסירי לה את מוצרי החלב, החיטה והסוכרים מהתפריט.
חיצונית מרחי אותה ורחצי אותה בסבון וקרמים של חברת קמדיס בשם: "טופיק-מדיס"
בהצלחה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאטופיק דרמטיטיס-מה נשאר לאכול?
ענת מימון14/09/2010מה נשאר לילדה בת תשע וחצי שלוקחת כריך לבית הספר, מאוד מאוד אוהבת מוצרי חלס ופירות. סוכרים הכוונה גם לסוכר שנמצא בפירות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי גרון אצל תינוקזיו12/09/2010
התינוק שלי בן שנה ותשעה חודשים. מאתמול הוא צרוד, ונראה שכואב לו הגרון. הוא לא משתעל, אך היה לו חום בערב והיום הוא היה כל הזמן צמוד אליי ודיי מסכן. איך אני יכולה לעזור לו?
תודה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
כאבי גרון אצל תינוק
איה הוד13/09/2010
הי יקרה,
מאחר ותינוק לא יודע לגרגר מי מלח, אם הוא עדיין מקבל בקבוק תוסיפי לו לבקבוק 20 טיפות של מיצוי אכינצאה, פרופוליס ומור שניתן להכין לך בבית מרקחת 3 פעמים ביום.
אפשר גם למיץ טבעי להוסיף את הטיפות.
תני לו גם פרוביוטיקה לתינוקות והקפידי לתת לו תה קממיל (אפילו קר)
הרבה בריאות
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון וליחהשירה12/09/2010
שלום
אני בהריון שבוע 13.
בזמן האחרון אני סובלת מליחה צמיגה שמתיישבת בגרון. מאוד לא נעים.
רציתי לדעת אם יש איזה סירופ שמדלל ליחה
מאיזה מזונות כדאי להמנע ואיזה מומלצים?
והאם דבש מיצר ליחה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
הריון וליחה
איה הוד13/09/2010
שלום שירה,
אצל כל אדם מזון אחר יכול לגרום לייצור ליחה - זה מאוד מאוד משתנה!!!
אבל בכללי ישנם סוגי מזונות שנוטים לעשות זאת אצל רובנו: מוצרי חלב, בוטנים, חמוצים, סוכרים (כן גם דבש יכול לגרום לאנשים מסויימים לליחה), תפוזים....
אני ממליצה על אכילת שום כמכייח (מוציא ליחה) או על סירופים טבעיים שיש בבתי המרקחת למטרה זו.
שימי לב לא רק לקחת משהו שיעזור להוצאת הליחה אלא גם לבדוק מה גורם לה ולטפל בשורש.
הריון בריא ונהדר
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צמחים ושמנים לשיקום העוראנונימית12/09/2010
שלום
יש כל כך הרבה סוגים של שמנים (אובליפיחה, חמאת שיאה, שמן נר הלילה, שמן מקדמיה, אגוזי לוז, קלנדולה...)
איך אני יודעת במה לבחור או להשתמש?
התבלבלתי מהמבחר.
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
צמחים ושמנים לשיקום העור
איה הוד13/09/2010בדיוק השאלה לשירי :-)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצמחים ושמנים לשיקום העור
שירי חבקין13/09/2010לאנונימית שלום רב
אכן התחום רחב וישנם צמחים רבים כמו גם המון מוצרים לבחור מהם.
אפשר בקלות להכין בבית משחות או גם להשתמש בחומרי הגלם הטבעיים
כפי שהם.
אינני יודעת מה סוג העור שלך ולאיזה מטרה את זקוקה לשמנים ולצמחים
כך שבאם תהיי יותר ספציפית אשמח לכוון אותך למה שמתאים לך.
בברכה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
אנונימית13/09/2010קודם כל, תודה רבה על תשובתך (:
אני בת 19, אני מטפחת אותו בצורה טבעית בלבד- אני מקפידה לנקות אותו עם מיץ מלפפונים סחוט עם חלב, או מיץ רימון, עושה מסכות פנים עם דבש וחלבון ולימון, וכדומה.
העור שלי חלק, אינו שומני, אין לי יובש. נראה לי שהוא רגיל.
שבוע טוב (:* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
אנונימית13/09/2010סליחה, הבחנתי שלא עניתי עד הסוף.
אני רוצה להזין את העור שלי בחומרים שנוגדי חימצון, נגד קמטים, שומר נקבוביות. לשמור על העור שיהיה בריא, נקי, נטול קמטים- בעצם מה שכל אחת רוצה, לא? (:
לגבי מוצרי טיפוח קוסמטיים, אני נוטה להטיל ספקות וחששות, בגלל כמות הכימיקלים, וגם בגלל המחירים המוגזמים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלעור רגיל
שירי חבקין19/09/2010אנונימית שלום רב
אני ממליצה שתמשיכי בטיפול הניקוי שאת עושה
באופן קבוע ולהזנת העור ומניעת קמטים תמרחי שילוב
של השמנים הללו בשעות הערב.
30 מל שמן שקדים, 20 מל שמן שומשום, 30 מל שמן רוזהיפ
20 מל שמן חוחובה. כפית ויטמין E.
20 טיפות שמן אתרי לבנדר
5 טיפות שמן גרניום
5 טיפות שמן ורדים אבסולוט
השמן הנ"ל מכיל נוגדי חמצון ושמנים שמטפחים את העור
ומונעים קמטוטים ופגמים קלים בעור.
שימוש קבוע יכול בהחלט לשפר את מראה וגמישות העור במהרה.
חשוב! אין להיחשף לשמש לאחר מריחת השמן. אפשר למרוח מגן
שמש לאחר כשעה .
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיכן משיגים את החומרים ומה עלותם?
אנונימית19/09/2010תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה* אנא עני לשאלתי- היכן להשיג *
אנונימית21/09/2010ומה מחירם?
תודה רבה, וחג שמח ונפלא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטרם נענתה שאלתי
אנונימית17/09/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נדודי שינהנננ12/09/2010
אני מטופלת ברמוטיב מזה כחודש וחצי.התחלתי עם פעם ביום לאחר כ-3 שבועות העליתי לפעמיים עשיתי הפסקה בת שבועיים לערך וכעת אני התחלתי שוב עם 2 כדורים ליום.
אני הולכת לישון לקראת 10 בלילה ויש ימים שאני מתעוררת בלילה לקראת 4 ולא מצלחיה להמשיך לישון.כדור אחד אני נוטלת בבוקר ואחד בערב.
האם ייתכן שזו הסיבה "לנדודי השינה"?אני לא ממש מרגישה שינוי משמעותי עם נטילת הרמוטיב,ניסיתי לפנות לרופא שהביא לי את הטפול אך לא הצלחתי להשיגו,המשכתי בכדור בהמלצת ר המשפחה.שוחחתי עימו אך הוא לא מצא לנכון להחליף למשהו חזק יותר..(בעלי נוטל ציפרלקס מזה שנתיים וטוען שמאד מסייע לו)ולכן אמר להמשיך ברמוטיב.
האם יש קשר בין חוסר השינה לרמוטיב?האם עלי לגשת לפסיכיאטר שנתן את התרופה לספר לו על ההרגשה ואו מספיק לחזור לר משפחה ולבקש אולי משהו מעט חזק יותר?
ניסתי את הרסקיו בעבר ולא עזר לי!!האם יש משהו טבעי שאוכל להעזר בו לנדודי שינה ולהרגעה?גם כדורים כמו רגיעון לא סייעו לי.
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
נדודי שינה
איה הוד13/09/2010
שלום יקרה,
יכול להיות שיש קשר אך אינני יכולה לומר בוודאות.
הדרך לדעת היא די פשוטה: אם בעיית השינה התחילה עם נטילת הרמוטיב, והסתדרה עם הפסקת הרמוטיב ושוב חזרה כשחזרת לקחת אותו אז סבירות גדולה שזה ממנו.
גשי ליעוץ מקצועי על מנת לקבל הכוונה לתזונה שתעזור לשינה, שתי חליטות מרגיעות לפני השינה, ונסי לשנות את מועד נטילת הרמוטיב ותראי אם יש שינוי.
הרבה בריאות
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אירידיולוגברברה11/09/2010
שלום שירי
האם תוכלי להמליץ לי על אירידיולוג באזור תל-אביב?
בתודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אירידיולוגיה
שירי חבקין13/09/2010ברברה שלום רב
אינני מכירה אחד באופן אישי . בזמנו נפגשתי עם אירידיולוגית
מצויינת בכנס של חברת סולגר.
תוכלי לבדוק בקו המידע שלהם על מי הם ממליצים למיטב
התרשמותי הם עובדים עם הטובים בתחום.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כתמי פיגמנטציהמורן10/09/2010
היי שמי מורן אני בת 27 ואני מתחתנת עוד שלושה שבועות בכל קיץ יוצאים לי כתמים על הפנים בעיקר באזור השפם זה משהו שהחל לי רק לפני שנה ניסיתי כבר מס' משחות שמליצו לי קוסמטיקאיות ורופאי עור ,הכתמים אומנם הובהרו אבל לא בצורה משמעותית מה אוכל לעשות כדי להבהירם כמה שיותר מהר כי כמו שאמרתי אני מתחתנת בתחלית אוקטובר וזה נורא חשוב לי אודה לך אם תחזרי אליי עם תשובות בהקדם,
תודה מורן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
כתמי פיגמנטציה
איה הוד13/09/2010שלום מורן,
מזל טוב!!!
ידוע לי על נשים רבות שניסו חומרים וטיפולים שונים (חלקם עדינים וחלקם לא) ושום דבר לא באמת העלים לגמרי את הכתמים. ויש כאלה שהצליחו להעלים לגמרי כתמים ללא כל בעיה.
אני מניחה שיש קשר לגנטיקה של העור והנטייה שלו.
לפי דברייך אני מבינה שזה לא דבר חדש, כך שסביר להניח ששנים רבות ניסת המון דברים, גם כאלה שהומלצו לך על ידי מיטב רופאי העור והקוסמטיקאיות , כך שאינני יודעת אם יש משהו שאוכל לחדש כאן ושיהיה מספיק אפקטיבי.
מה שכן, שאלה זו הועלתה כמה וכמה פעמים פה בפורום ושירי נתנה תשובות נהדרות שכללו בין היתר המלצות על מסכות חימר (ניסית?) - חפשי את המידע כאן.
הרבה בריאות וחתונה מופלאה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סחרחורותנעמה08/09/2010
שלום רב
מה ניתן לעשות נגד סחרחורות?
אגב יש לי לחץ נמוך של 90/60
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה מניסיון אישי
אנונימית11/09/2010שלום לך
ראשית כל, תעשי בדיקת דם לבדוק אם חסרים לך ויטמינים.
גם לי יש לחץ דם נמוך, וזה גורם לי לסחרחורות. רמת הברזל שלי מעט נמוכה, וזה משפיע.
אך עכשיו יש לי פחות סחרחורות, בזכות מולטי ויטמין שאני לוקחת כדור ליום. תאכלי גם כף טחינה ביום או לאכול אגוזי מלך, כיוון שהם מכילים ברזל ברמה די גבוהה. (מולטי ויטמין מכיל גם ברזל, כמובן).
שתהיה לך שנה קסומה והרבה בריאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
סחרחורות
איה הוד13/09/2010הי נעמה,
חשוב להבין את הגורם לסחרחורות ולטפל בו.
הגורמים יכולים להיות רבים מאוד.
אם לדעתך הן נובעות מלחץ הדם הנמוך ניתן לגשת לנטורופת ומדקר סיני ולטפל בזה בעזרת צמחי מרפא ודיקור. אך אל תשללי גורמים אחרים - גשי לבירור גם אצל רופא א.א.ג ואם צריך אז גם להמשך בירור רפואי נוסף.
הרבה בריאות
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צפצוף/צלצול באוזןנעמה08/09/2010
שלום רב,
אחי בן 36 סובל מצפצוף באוזן
מה יכולה להיות הסיבה לכך ומה עושים
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
צפצוף/צלצול באוזן
איה הוד13/09/2010
שלום נעמה,
כנראה את מדברת על מה שמכונה טיניטון.
ולצערי אני לא מכירה טיפול שמעלים את זה, אבל שמעתי על מצבים שמלמדים איך להשקיט ולחיות איתו.
הרבה בריאות
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה להוסיף לחימר ירוק?איה הוד06/09/2010
שלום קניתי אבקת חימר ירוק ורציתי לדעת איך מכינים ממנו מסיכה, מה מוסיפים חוץ ממים? האם אפר להוסיף שמנים אתריים? גם ניסיתי לערבב אותו עם מים אבל הוא נישאר בתחתית הצנצנת כלומר הוא לא נמס אז איך משתמשים בזה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חימר ירוק
שירי חבקין06/09/2010ספיר שלום רב
אין צורך ואף לא מומלץ לערבב עם שום דבר מלבד מים
החימר שנמצא בתחתית הצנצנת וזאת אם לא הוספת יותר מדי מים
אמור להיות מוכן לשימוש. המרקם שלו צריך להיות בוצי
אם הוא מיימי מדי הוסיפי עוד חימר לתערובת.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חלמון וחלבון לטיפול פניםאנונימית05/09/2010
שלום
מה ההבדל בין שימוש בחלמון לטיפול פנים לבין חלבון?
לעתים כתוב שטוב להשתמש בחלמון ולעתים בחלבון.
זה בלבל אותי
תודה ושנה טובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טרם נענתה שאלתי
אנונימית09/09/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
חלמון וחלבון לטיפול פנים
איה הוד13/09/2010שלום יקרה,
מבחינה קוסמטית צר לי לומר שאינני יודעת.
אך מדברים שקראתי השימוש בחלבון נפוץ יותר.
מצטערת שלא יכולתי לעזור יותר :-)
שנה טובה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.png)




