מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- נקוי רעלים-איה הודתרצה05/08/2010
שלום
ברצוני לשאול את איה הוד-מה דעתך על צום מיצים לנקוי רעלים -לאשה בת 58,סובלת ממעי רגיז+
פיברומיאלגיה+סבוריאה+ליכן פלאנוס+יובש בעניים +אף+תשישות כרונית ועוד.
האם הנקוי של שבוע יכול לעזור-או עדיב ללכת למטפל .
מה דעתך.
תודה מראש
תרצה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
ניקוי רעלים
איה הוד08/08/2010שלום תרצה,
אני מאוד אוהבת להמליץ על צום מיצים, אך לצערי לבעיות אותן את מתארת צום מיצים של שבוע רחוק מלהספיק! מה גם שאינני משוכנעת שאדם הסובל מתשישות כרונית ופיברומיאלגיה מותאם לתוכנית כזו.
אי אפשר בשבוע ימים (ולצורך העיניין גם לא בחודש ימים) לטפל בכל הבעיות אותן הזכרת. זה מצריך טיפול אישי, מעמיק, משולב וארוך טווח.
בהצלחה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב בטןאיריס04/08/2010
שלום רב !
כבר כמה פעמים בזמן קבלת הווסת יש לי כאבי בטן צד ימין קרוב לחיבור הרגל ליד המפשעה.
הכאב מופיע לפעמים ביום הראשון של הווסת,לפעמים מאמצע ולפעמים לקראת הסוף.
זה כאב כאילו יש שריר תפוס. כבר פעמיים עשו לי בדיקת US לבטן מזמן הכאבים ללא שום ממצאים.
לפי מה שקראתי לא נראה לי שזה אפנדיציט כי הכאבים לא חזקים וגם אי לי חום,עצירות,שלשול
הקאות וכו'. מה זה יכול להיות ? מה אפשר לעשות חוץ מלקחת משככי כאבים? רציתי לציין
שבד"כ כלל כואב לי כאשר אני משנה תנוחה למשל משכיבה חישיבה.
תודה רבה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב בטן
שירי חבקין04/08/2010איריס שלום רב
מכיוון שאת מציינת שהכאב מגיע בסמוך ובזמן קבלת המחזור
יש צורך להתייחס אליו מהפאן הגניקולוגי ולא מדובר
בכאב בטן של קיבה. מומלץ לבדוק לעומק אצל רופא הנשים.
בדיקות דם,אולטרסאונד ובדיקה שיגרתית
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהשאלה02/08/2010
שאלה לגבי שני דברים
1. מה ההטבות של אצה כחולה ירוקה ? האם ההטבות עובדות? או סתם שיווק ?
2. האם למרוח שום כול כמה שעות מעל העין נגד שעורה עוזר? מה יש נגד נפיחות ! תרופה לא עוזרת לי ! פעם ראשונה אני סובל משעורה חזקה ! רופאה אומרת זה זיהום בעפעפיים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אצה כחולה ירוקה וטיפול בשעורה
איה הוד03/08/2010שלום לך,
מניסיון אישי כל מה שכתוב על האצה הכחולה הירוקה הוא נכון! אומנם שנים כבר לא עשיתי שימוש במוצר או המלצתי עליו אך בעבר עשיתי זאת ואהבתי מאוד את מה שראיתי.
את הפעילות שלה (ההטבות) ניתן לקרוא בהרחבה רבה באינטרנט.
בשלב ראשון לא הייתי מנסה שום על שעורה כי לוקחים סיכון שזה יכנס לעין - ממש לא נעים!
אפשר להתחיל עם קומפרסים של קמומיל וטיפות עיניים הומיאופתיות בשם אוקולוהיל ולשים נגד נפיחות פרוסות מלפפון קר על העיניים.
שים לב שכאשר השעורה חמורה דבר מאילו לא יהיה מאוד יעיל.
הרבה בריאות
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרטבת לילה אצל ילדה בת 9דפנה בר01/08/2010
ביתי בת התשע מרטיבה מדי לילה. כיצד ניתן להיתגבר על הבעיה. גם הבן שלי היה ככה עד גיל 10 וזה עבר לבד אבל לה זה נורא מפריע. יש איזה תרופת סבתא?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
הרטבת לילה
איה הוד03/08/2010
דפנה יקרה,
אני לא מכירה תרופת סבתא מאחר וממה שידוע לי המצב נובע ממשהו רגשי/נפשי ולשם צריך לכוון את הטיפול.
ממליצה לך בחום לנסות טיפול בשיטת אייפק (IPEC) !!! נראה קצת מוזר אבל שכמשהו עובד לא מתווכחים עם תוצאות :-)
בהצלחה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קשקשת+ פצעים בעור הקרקפתshira80001/08/2010
אני סובלת מקשקשת בעור הקרקפת באופן תמידי.
אני חופפת חפיפה יומים בשמפו פנטן נגד קשקשים . בחודש האחרון (בעקבות החום וגם כתוצאה מסטרס ) ישנה החמרה + פצעים על עור הקרקפת.
איזה שמפו טבעי מומלץ לחפוף
תודה להתיחסותכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך
shira80001/08/2010כמובן שהייתי אצל רופא משפחה שנתו לי שמפו שנקרא -
סבוסל
בנוסף יש לי תור לרופאת עור , אבל זה רק ב-17/8* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
קשקשים ופצעים על הקרקפת
איה הוד01/08/2010
שלום לך,
לפני הכל חשוב לי שתביני שהבעיה מתחילה מבפנים - מחסור איזון פנימי של הגוף.
לכן ניסיונות לטפל בבעיה בעזרת דברים חיצוניים (שמפו , משחות...) לא יועילו לאורך זמן.
ממליצה על שמפו טבעי נגד קשקשים של קמילוטרקט.
בהצלחה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ויטמין Bדקלה01/08/2010
שלום איה ,
רציתי לדעת אם ניתן לקחת ויטמין B עם חלב, או האם זה פוגע בספיגה (כמו עם ברזל?)
תודה
דקלה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
ויטמין B וקפה
איה הוד01/08/2010הי דקלה,
ממליצה להרחיק מקפה.
קפה משתן
הרבה בריאות
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צבעי גואשלאה31/07/2010
איך מסירים צבעי גואש מכנסים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
צבעי גואש
איה הוד01/08/2010לנסות סודה לשתייה :-)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עשב חיטהשמרית30/07/2010
שלום איה,
בהתאם להמלצות בפורום רכשתי עשב חיטה (גם אני עם נשירה 4 חוד' אחרי לידה שניה). קניתי עשב קפוא ולא אבקה. אני מקווה שאין הבדל..
שאלתי היא איך העשב יהיה אפקטיבי ויקלט בצורה הטובה ביותר: האם עלי להרחיק את השתיה מקפה או חלב? המינון הוא פעם ביום על קיבה ריקה?
מה לגבי אלטרוקסין? אני לוקחת כדור כל בוקר (50 מ"ג) ואני כמובן מאוזנת עם TSH. זה לא מתנגש? יש להרחיק?
תודה מראש,
שמרית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
עשב חיטה
איה הוד30/07/2010שלום שמרית,
רצוי אחרי שתיית העשב לשתות כוס מים עם לימון לשיפור הספיגה ולהימנע מאכילה למשך חצי שעה לאחר מכן (בקיצור - על בטן ריקה)
מינון: 1-2 ביום
להרחיק עד כמה שניתן מאל-טרוקסין! ולעקוב אחרי בלוטת התריס (קרו לי מקרים שאנשים הפחיתו מינון תרופה על ידי הרופא לאחר טיפול שכלל גם שתיית העשב)
הרבה בריאות :-)
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהומה עם קפה?
שמרית01/08/2010תודה על תשובתך.
לא התייחסת לעניין הקפה או חלב. האם משהו מהם פוגם בערך העשב? את האלטרוקסין אני מרחיקה מהקפה של הבוקר וגם הוא על קיבה ריקה.. כלומר, לשיטתך על מנת להשיג תוצאות טובות ביותר כדאי לי לא לאכול/לשתות קפה חצי שעה אחרי האלטרוקסין ועוד חצי שעה אחרי העשב?
תודה שוב!!!
שמרית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
קפה
איה הוד01/08/2010
שלום שמרית,
קפה הוא חומר משתן
חלב פוגע בספיגת ברזל (שנמצא בעשב)
לכן, לא הייתי רוצה לתת לגוף קפה כשי שיוציא בשתן את כל הדברים הטובים שנכנסים מהעשב.
הייתי מרחיקה קפה לפחות שעתיים או מוותרת עליו לגמרי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלות
שמרית02/08/2010הי איה,
המון תודה על התשובות והסבלנות. יש לי עוד כמה שאלות לגבי העשב:
כמה זמן כדאי לשתות אותו? קניתי כמות לחודש בערך. תוך כמה זמן בערך אני אמורה להרגיש בשיפור ותחילת עצירת הנשירה? עד כמה סיכויי העצירה גבוהים? מה התוספים שהוא מכיל מלבד ברזל?
האם יש אפקטיביות גדולה יותר אם העשב מוכן קפוא מאשר אבקה?
האם זה יכול לעזור גם לנשים מבוגרות עם נשירה ללא קשר ללידה?
שוב תודה מראש, שמרית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובות
איה הוד03/08/2010
שלום שמרית,
ובכן, אם תצליחי ההמלצה היא להפוך את זה לדבר של קבע לחיים בריאים על בסיס יומיומי.
כל גוף מגיב שונה ובקצב אחר כך שאין לי היכולת לומר לך מתי יראה שיפור, אך בכל מקרה אני ממליצה על לפחות 3-6 חודשי טיפול .
שימי לב שיש עוד אלמנטים ולא תמיד נכון לתלות את כל התקווה שמוצר בודד אחד. לעיתים מה שנותן את ההשפעה הוא השילוב של כמה דברים יחד (תזונה+תוספים+ התייחסות טיפולית למצב הרגשי/נפשי...אפילו בעזרת "טכניקת EFT " המדהימה!)
תוכלי להכנס באינטרנט ולראות את התכולה של המרכיבים, המינרלים והאינזימים שהוא מכיל. אם כי כמדומני זה מפורט על האריזה עצמה כבר.
זה בהחלט יכול לעזור גם לנשים מבוגרות עם נשירה ללא קשר ללידה.
הרבה הצלחה ובריאות
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יש לי בבית כמהמישהי27/07/2010
שמנים בניהם שמן שומשום,ציפורן,פטרוזיליה,שמן תפוז,שמן שקדים,שמן חיטה,שמן ינסון ושמן מרווה,שמן אגוז מוסקט
הם טובים לשיער??מזיקים .?
אם אני יערבב אותם וישים על השיער פעם בשבוע אחד...זה יגרום לנזק כלשהו??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שמנים לשיער
שירי חבקין29/07/2010שלום רב
השמנים שמומלצים לשיער מתוך הרשימה שכתבת הם
שמן שקדים,חיטה ושומשום.
את יכולה לערבב אותם ולשים על השיער פעם בשבוע
זה לא יזיק ולבטח יזין את השיער ויגרום לו להיראות טוב יותר
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת עינייםענת27/07/2010
שלום,
בני בן שנה ושלושה חודשים.
יש לו דלקת עיניים כבר כמה ימים.. האם יש טיפול טבעי שאתן מציאות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקת עיניים
שירי חבקין27/07/2010ענת היקרה שלום רב
מומלץ מאוד להכין קומפרסים מצמח הקמומיל
פשוט להכין חליטה חזקה כף קמומיל על חצי
כוס מים רותחים.לצנן, לסנן ולשים על העיניים
בעזרת פיסות צמר גפן ספוגות בתה.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיגמנטציה בעורמאיה27/07/2010
שלום,
אני אמא לנסיכה בת חצי שנה שעדיין יונקת, ושאלתי היא מהו הפתרון לפיגמנטציה בפנים לאחר לידה שרק הולכת ומחמירה בקיץ? אני מחפשת משהו טבעי שלא יפגע לי בהנקה...
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיגמנטציה
שירי חבקין27/07/2010מאיה היקרה שלום רב
מומלץ למרוח משחה של קלנדולה שמתאימה
לשימוש גם בעת הנקה
כמו כן להמנע לגמרי מחשיפה לשמש.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפול
אורנה01/08/2010היי
נראה לי שכל מי שנמצאת בהריון בחודשי הקיץ מופיעים אצלה כתמי שמש :(
אני עכשיו התחלתי טיפול בסרום של קליניק even better בגלל שחברה שלי המליצה לי
אני יודעת שלוקח זמן עד שרואים תוצאות בכל מקרה הוא נעים ולא עושה לי אלרגיה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחומרים מזיקים
שירי חבקין04/08/2010אורנה שלום רב
מבלי להפחית חלילה מאיכות המוצר בו את משתמשת
מומלץ לבדוק היטב מה החומרים המכיבים את הקרם.
לעיתים משתמשות החברות גם הגדולות והיוקרתיות
בחומרים משמרים ובחומרי גלם שכבר מוכחים ככאלה
שאינם בריאים לחלוטין.
מומלץ להכנס לאתר של "לה קרם סופ" ולבדוק את הלינק
ברשימת הלינקים :"חובה לקרוא".
לא מדובר בתוכן שיווקי גם לא פירסומי אלה במידע
חיוני לצרכניות קוסמטיקה באשר הן.
בברכה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כווויתתתתתת ונפיחותנאיליה27/07/2010
תקשיבי ביום ראשון ניסתי להשזתף במרפסת משעה 11:00 עד 14:30 שמתי חומץ לימון ושמן זית
לא ידעתי שזה אסור עשיתי טעות ואני משלמת על זה אני מרגישה ממש שורף לי וקשה לי ללכת על רגליים
לא יודעת מה לעשות אני סובלת מאוד , קניתי משחה ביאפין שמתי אתמול והיום בבוקר
בבקשה מתי זה יעבור לי תגידי לי אולי משחה אחרת אני יקנה
פשוט לא יכולה ללכת ממש כואב לי ממש ושורףףףף .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כוויות
שירי חבקין27/07/2010נאיליה שלום רב
אכן לא כדאי להחשף לשמש בצורה כזאת קיצונית
גם מבחינת השעות וגם ללא הגנה .
כרגע מומלץ למרוח אלוורה אמיתית לא קוסמטית
כלומר לחפש ג'ל אלוורה רפואית.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ירידה בשמיעהשירית24/07/2010
שלום,
ביתי בת שנתיים וחודשיים, במרץ עברה בדיקת שמיעה והתגלתה בעיית שמיעה סף 40-45. היינו שוב לפני כשבועיים בבדיקת שמיעה והתשובה הייתה שיש שיפור קל ל35.
אני מרגישה שביתי משתפרת אבל לאט, היא אומרת מילים אבל את חלקן משבשת.
הרופא דיבר איתנו על ניתוח כפתורים. אני באינטואציה של אימא מרגישה שאין צורך בניתוח. הילדה עירנית, מגיבה, ישנה מצוין בלילה, יש הוספה של מילים כל הזמן, מסוגלת לחזור על חלק מהמילים. אני חושבת שזה יעבור מעצמו כפי שהיה ברוך השם עם אחותה.
שאלותיי:
1) האם מישהי יכולה להמליץ על רופא מהכללית שדוגל בגישה יותר טבעית? (יש לציין שהרופא לא נתן אף תרופה לילדה).
2) מה זה איירפןפר והאם זה מתאים לילדה בגילה?
3) האם יש טעם להתחיל טיפול של קלינאית תקשורת?
הרופא המליץ לי לקחת את הילדה לים הרבה על מנת שהאוויר המלוח יפתור את הבעיה ואני אכן עושה זאת שלוש פעמים בשבוע. אשמח לשמוע על עוד פתרונות טבעיים ותרופות סבתא.
תודה רבה, בשורות טובות שבת שלום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
בעיית שמיעה
איה הוד25/07/2010שלום שירית,
לא ציינת מה גורם לירידה בשמיעה.
אם מדובר בדלקות אוזניים חוזרות אני ממליצה בחום לגשת במידית לטיפול הומיאופתי!
ניתן לשלב איתו גם דיקור סיני לילדים!!!
אינני יודעת מה זה איירפופר .
מאחר וזה לא התחום שלי אינני יכולה לומר לך האם זה הזמן לגשת לקלינאית תקשורת.
בהצלחה
איה הוד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- וירוס שלשוליםלאה24/07/2010
חוץ מהדברים הידועים אורז בננה וכו יש משהו נוסף שעוזר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
וירוס-שלשולים
איה הוד25/07/2010אבקת חרובים היא בעלת אפקט חזק מאוד לעצירת שלשול. ניתן לערבב כפית אבקת חרובים בכוס מי אורז ולשתות.
שתיית מיץ רימונים או שימוש בקליפת הרימון יעילה ביותר בזמן שלשולים. לרימון יש השפעה מיטיבה על מערכת העיכול, בזכות רמות הפקטין הגבוהות שבו הוא מסייע לעצור שלשולים.
תה קמומיל (הרבה!)
מים, מים , מים
מנוחה
טינקטורה עם הצמחים פרופוליס,ואכינצאה
אלוורה לשתייה להחזרת מינרלים וויטמינים
הרבה בריאות
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אבעבועות רוחסיגל23/07/2010
שלום רב
איך ניתן לעזור לילד בן חמש שיש לו אבעבועות רוח בכל מקום בגוף
ועכשיו יש לו גם בפי הטבעת והוא צורח
אפילו קלמין לא עוזר לו
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אבעבועות רוח
איה הוד25/07/2010מסכנון! ממש לא נעים!
יש 2 משחות שאת יכולה לנסות:
1. משחת אלו-פרופוליס (מדהימה!) - אוכל להנחות אותך היכן להשיג
2. משחת רסקיו - בכל בית מרקחת או סופר פארם
בהצלחה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.png)




