צניחת עצמות- יבלת

מנהל הפורום

 דניאל א. וייס
דניאל א. וייס
לקביעת תור אצל דניאל א. וייס ללא פרסום בפורום
 
  • צניחת עצמות- יבלת
    שיר
    04/04/2008

    שלום רב,
    מזה זמן רב שי לי כאבים חזקים בקשת העצמות שלפני אצבעות הרגליים. נגשתי לאורטופד שאיבחן כי מדובר בצניחת עצמות( יבלת). הרופא המליץ על מדרסים. טען כי יש ללכת עימם 3 חודשים ואז העצמות יחזרו למקום.
    שאלותיי:
    א. האם תוכלו לתת לי המלצה על משהו שמכין מדרסים טובים בכ"ס ועובד עם קופח מכבי?
    ב. לאחי גם הייתה בעיה כזו לפני שנים רבות אך הוא עבר ניתוח. האם מדרסים אכן יכולים לגרום לעצמות לחזור למקומם כפי שהרופא טוען?
    ג. האם בזמם שאלך עם המדרסים אזדקק לנעליים מיוחדות או שפשוט עלי לשים את המדרסים בנעליים שאיתם אני הולכת?

    סליחה על השאלות הרבות ותודה מראש,
    שיר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צניחת עצמות- יבלת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צניחת עצמות - יבלת

    דניאל א. וייס
    06/04/2008

    צניחת עצמות אכן יכולה לגרום להיווצרות של יבלת באותה נקודה ספציפית.
    מדסים נכונים יכולים לפזר את עומסי המשקל בצורה נכונה וע"י כך למנוע היווצרות של יבלת. כדאי גם להקפיד על נעליים מספיק רחבות.
    איני חושב שלאחר שלושה חודשים נמצא את העצמות "חזרה במקומן". ויהיה צורך להלך עם מדרסים עוד שנים רבות וטובות (כמו עם משקפיים)
    במסגרת "מכבי" את יכולה לקבל מדרסים מסוג מסויים בלבד.
    הליכה נעימה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו