מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום
.jpg)
- כאב כרוני במפרק האחרון של הבהןDoctor Allen08/09/2008
שלום דוקטור ! קיים אצלי כאב כרוני במפרק האחרון של בהן ימין כבר בערך שנתיים, למען האמת זה רק כואב אחרי אימון קשה וארוך של 2-3 שעות ולא מפריע בשום מצב להליכה או ריצה (אני עוסק בספורט בצורה מקצועית, כעבודה) ולפני שאני אלך לרופא, שאני מקווה שיהיה אתה אני רוצה לדעת מה הגורמים הנפוצים להרגשת "חוסר שימון" במפרק הקטן הזה, זה מרגיש כמו דלקת מפרק, עם זאת אין נפיחות שנראית לעין או אדמומיות. אני יכול להגיד לך שרגל ימין שלי נמצאת בפרונציה די כבדה בגלל שהקשת קורסת, אבל זה הרמז היחיד שאני יכול לחשוב עליו. האם כדאי להגיע אלייך עם צילום XRAY מוכן ? האם ראית פעם אנשים עם דלקות של joint degeneration במפרק האחרון של הבהן ? כמו שאתה מתאר אני מעוניין להתחיל לטפל בבעייה ולא בסימפטום עם משככי כאבים ואני פשוט לא רוצה ללכת לעוד רופא שיסנן אותי עם אתופן בגלל שהוא לא יודע מה יש לי... האם יכול להיות חוץ מדלקת מצב של חוסר איזון בשרירים ? האם ניתן לדעת איזה שרירים צריכים עבודה ? האם זו עבודה לפיוזיותרפיסט או לאורתופד רגליים ? ובמקרה שסחוס כן אבד, ומקור הבעייה אותר ותוקן, האם הוא יכול לגדול בחזרה ? תודה רבה דוק !
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים בבהן 5
ד''ר זאב פלדברין11/09/2008אתה מתאר חלק מתסמונת מטטרסלגיה . בשל הפרונציה של כף הרגל יש עומס יתר על אזורים שונים בחלק הקדמי של כף הרגל הסיבה היא עומס יתר הגורם לשחיקה \דחיקה של כרית השומן ויצירה של תהליך דלקתי תחת ראשי המסרק במקרה שלך בהן 5 .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה דוקטור פלדברין
Doctor Allen11/09/2008אז האם הטיפול המקובל הוא מדרסים עם תמיכה בקשת ופיזיותרפיה כדי לא להפוך אותם לתלות ?האם יש צורך להתעסק ישירות עם שרירי הכיפוף ופשיטה של הבהן או שהיא פשוט נכנעת ללחצים מחלקים אחרים ברגל ורוב העבודה צריכה להתבצע שם ? הייתי נורא רוצה לפגוש אותך במשרדך להערכה מסודרת ומדוייקת יותר, האם אתה עובד עם מכבי ? תודה רבה !
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאב מטטרסלי
פלדברין זאב13/09/2008כן אני רופא העובד עבור מכבי עובד באזור תל אביב רח' דיסנצ'יק 9 תל אביב . לקביעת תורים נא לטלפן 03-6487001-2 .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)




