כאב כרוני במפרק האחרון של הבהן

מנהל הפורום

 דניאל א. וייס
דניאל א. וייס
לקביעת תור אצל דניאל א. וייס ללא פרסום בפורום
 
  • כאב כרוני במפרק האחרון של הבהן
    Doctor Allen
    08/09/2008

    שלום דוקטור ! קיים אצלי כאב כרוני במפרק האחרון של בהן ימין כבר בערך שנתיים, למען האמת זה רק כואב אחרי אימון קשה וארוך של 2-3 שעות ולא מפריע בשום מצב להליכה או ריצה (אני עוסק בספורט בצורה מקצועית, כעבודה) ולפני שאני אלך לרופא, שאני מקווה שיהיה אתה אני רוצה לדעת מה הגורמים הנפוצים להרגשת "חוסר שימון" במפרק הקטן הזה, זה מרגיש כמו דלקת מפרק, עם זאת אין נפיחות שנראית לעין או אדמומיות. אני יכול להגיד לך שרגל ימין שלי נמצאת בפרונציה די כבדה בגלל שהקשת קורסת, אבל זה הרמז היחיד שאני יכול לחשוב עליו. האם כדאי להגיע אלייך עם צילום XRAY מוכן ? האם ראית פעם אנשים עם דלקות של joint degeneration במפרק האחרון של הבהן ? כמו שאתה מתאר אני מעוניין להתחיל לטפל בבעייה ולא בסימפטום עם משככי כאבים ואני פשוט לא רוצה ללכת לעוד רופא שיסנן אותי עם אתופן בגלל שהוא לא יודע מה יש לי... האם יכול להיות חוץ מדלקת מצב של חוסר איזון בשרירים ? האם ניתן לדעת איזה שרירים צריכים עבודה ? האם זו עבודה לפיוזיותרפיסט או לאורתופד רגליים ? ובמקרה שסחוס כן אבד, ומקור הבעייה אותר ותוקן, האם הוא יכול לגדול בחזרה ? תודה רבה דוק !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים בבהן 5

    ד''ר זאב פלדברין
    11/09/2008

    אתה מתאר חלק מתסמונת מטטרסלגיה . בשל הפרונציה של כף הרגל יש עומס יתר על אזורים שונים בחלק הקדמי של כף הרגל הסיבה היא עומס יתר הגורם לשחיקה \דחיקה של כרית השומן ויצירה של תהליך דלקתי תחת ראשי המסרק במקרה שלך בהן 5 .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה דוקטור פלדברין

    Doctor Allen
    11/09/2008

    אז האם הטיפול המקובל הוא מדרסים עם תמיכה בקשת ופיזיותרפיה כדי לא להפוך אותם לתלות ?האם יש צורך להתעסק ישירות עם שרירי הכיפוף ופשיטה של הבהן או שהיא פשוט נכנעת ללחצים מחלקים אחרים ברגל ורוב העבודה צריכה להתבצע שם ? הייתי נורא רוצה לפגוש אותך במשרדך להערכה מסודרת ומדוייקת יותר, האם אתה עובד עם מכבי ? תודה רבה !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב מטטרסלי

    פלדברין זאב
    13/09/2008

    כן אני רופא העובד עבור מכבי עובד באזור תל אביב רח' דיסנצ'יק 9 תל אביב . לקביעת תורים נא לטלפן 03-6487001-2 .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו