כפות רגליים נפוחות

מנהל הפורום

 דניאל א. וייס
דניאל א. וייס
לקביעת תור אצל דניאל א. וייס ללא פרסום בפורום
 
  • כפות רגליים נפוחות
    דורין
    16/09/2008

    כפות הרגליים שלי כבר כמה חודשים מתנפחות אחרי עמידה או כל כמה צעדים בהליכה רגילה בבית ללא שום מאמץ, אפילו בישיבה, רק ברגע שאני במצב שכיבה ישר בלבד לאורך זמן יורדת הנפיחות, אם אני במצב שכיבה והרגליים מקופלות או בתנוחות(בשינה על הצד) הנפיחות לא יורדת רק כאשר הם במצב ישר. *פרטים עליי-אני בת 20, עברתי בדיקת אולטרסאונד בכפות הרגליים והם יצאו תקינות, מצב הבריאותי שלי תקין+עברתי לאחרונה בדיקות דם שתוצאתן תקינות, אני נמצאת בתת משקל (כרגע בתהליך עלייה במשקל), שעות השינה והאכילה שלי היו הפוכות בגלל בילויים, הכוונה שאני ערה מהערב עד הבוקר ואז חשה עייפות וישנה כל היום, לפיכך האכילה שלי מתחילה מהלילה וללא אכילה במשך היום והתעוררות לשתיה מרובה במהלך כל היום, קיים לכך קשר לאי ספיקת לב או ישנם סימנים שלפיהם אוכל לדעת לאיזה כיוון זה קשור? בעת שהנפיחות יורדת רק במצב ישר אשמח מאוד לקבלת ניסיון עזרה כי כעת אין באפשרותי ללכת לבדיקות נוספות(אני אחרי תאונה בראש ובמנוחה בבית) תודה רבה מראש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כפות רגליים נפוחות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רגלים נפוחות

    דר' פלדברין
    17/09/2008

    רגלים נפוחות דו צדדי כאשר הנפיחות מוטבת בעת הרמה של רגלים ישרות מחשידה על בעיה באחת המערכות הפנימיות כגון לב ,כליות ואפילו יתכן בשל הרגלי תזונה לא נכונים חלבונים נמוכים . כן, תת תזונה עם חלבון נמוך עלולה לגרום לבצקות. במקרה שלך קודם כול את חיבת להבדק על ידי רופא המשפחה אשר יעשה את הבדיקות המתאימות ויחליט על טיפול בהתאם .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך שיחה

    דורין
    18/09/2008

    דר' תודה רבה לך על תשובותייך, אין כרגע ביכולתי ללכת לרופא כיוון שעברתי פציעה בראש ואני כרגע במנוחה בבית, אך אני מודאגת לגבי הרגליים..האם פגיעות אלו שציינת מסוכנות איך ניתן לטפל בהם או סימנים שיגרמו לי להבחין האם מדובר בלב או כליות? ושאלה נוספת-לאחר שעברתי בדיקת אולטרסאונד שיצאה תקינה אמר הרופא כי אפשרי שזה בגלל שאני בתת משקל ולרגליים קשה לסחוב את הגוף וגם לפעמים אחרי מאמץ יש לי איקצוצים כמו זרמים בכפות שלטענתו זה שינויים הורמונליים ואם אני מתאמצת בהליכה ממש מרובה ולא רק עמידה הרגליים כלפי מעלה גם מקבלות נפיחות, אך לא ציינתי לו שהנפיחות יורדת רק במצב ישר כי הבחנתי בזה לאחרונה, האם זאת אכן הסיבה? במצב שהנפיחות לא יורדת בישיבה ואין סחיבת גוף בישיבה מצטערת על השאלות הרבות, אשמח אם תעזור לי, שוב תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נפיחות ברגלים

    ד''ר זאב פלדברין
    28/09/2008

    סליחה על העיכוב הייתי בחופשה . במקרה כמו שלך של נפיחות שעולה לירכיים לאחר הליכה קצת יותר מאומצת בהחלט סביר שמדובר בבעיה סיסטמית . לדעתי במקרה ואינך יכולה להגיע לקופת החולים יש מקום להזמין את הרופא לביקור בית . אין זה המקום לבצע אבחנה מבדלת בין אי ספיקת לב לאי ספיקת כליות .
    לדעתי לאור התיאור שלך ישנה אפשרות סבירה שמדובר בהיפואלבומינריה כלומר רמה נמוכה של חלבונים בדם כגורם לבצקות אלו . ביצועבדיקת דם פשוטה תתן את התשובה .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו