נוירופתיה ברגליים

מנהל הפורום

 דניאל א. וייס
דניאל א. וייס
לקביעת תור אצל דניאל א. וייס ללא פרסום בפורום
 
  • נוירופתיה ברגליים
    שוליבק
    21/03/2009

    אני סובלת ממחלת הסוכרת סוג 2 מטופלת באינסולין 4 פעמים ביום מזריקה כבר 10 שנים. בשנתיים האחרונות חלה הדרדרות ואני לא מאוזנת יש לי קושי בלאזן את עצמי , אני בלחץ בעבודה לא אוכלת בצורה מסודרת... כמו כן בבדיקת EMG גילו שיש לי ניורופתיה - ברגלים ובידיים. אין צורך להסביר ולתאר את הכאבים שאני חשה .תחושות של הירדמות האיבר ו"אי הרגשתו" לכאורה, תחושות "שריפה" בעור, דקירות והרגשת נימול תחושות של קור וחום. הרופא המטפל נתן לי כדורים אולם יש להם תופעות לוואי כמו: סחרחורת, עייפות, בחילות.. האם מקרה זה הפיך או שיהיה לזה שיפור? מה עושים?????????????? תודה מראש על תשובתכם. שולי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נוירופתיה ברגליים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נוירופתיה

    ד''ר זאב פלדברין
    22/03/2009

    נוירופטיה כפי שאת מתארת ניתן לשפר אותה במידה ויהיה שיפור באיזון של ההמוגלובין A1C
    חשוב מאוד להגיע לאיזון טוב של הסוכרת ואזי יש סיכוי לשיפור בהפרעה הנוירופטית .
    יש טיפולים תרופתיים לנוירופטיה הטיפולים ניתנים על ידי נוירולוגים . המלצתי להבדק על ידי נוירולוגה עוסק בנוירופטיה פריפרית .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו