מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום
.jpg)
- USכף רגלבת 2724/03/2010
אני כותבת תשובת ה-US של כף רגל שמאל בגלל כאבים ונפיחות(רק כשהולכת עליה תקופה ארוכה) ... בבקשה אם אפשר הסבר במילים פשוטות על התוצאה והאם צריך לקבל טיפול לכך ?!
תודה וחג שמח,
תוצאות בדיקת US של קרסול – רגל שמאל
מפרק טיביוטלארי : ללא נוזל יתר .
גידים קדמיים : נפיחות של הגיד TA עם נפיחות של רקמה רכה תת עורית , נפיחות בגובה של המפרק דיביוטלארי . אין לראות קולקציה נוזלית . יתר הגידים הקדמיים תקינים .
גידים לטראליים : ב.מ.פ
גידים מדיאליים : נפיחות של הגיד TP פרוקסימאלי עם מעט נוזל מסביב . בכף הרגל מידיאלי נפיחות של הרקמה הרכה מתחת לפצע עם ריבוי כלי דם בדופלר צבעוני . אין עדות לקולקציה נוזלית . עוד מוקד של נפיחות – רקמה רכה כ- 4ס"מ מעל המלאולוס , גוש רקמתי בגודל כ- 2*0.5 ס"מ צמוד לעצם עם מרכיבים דלקתיים עם נוזל סמיך בתוכו .
רצועה : ב.מ.פ
רצועה דלטוייד : ב.מ.פ
גיד אכילב: תקין
פסיה פלנטריס : תקין
לסיכום : תהליך דלקתי של הגיד TA עם רקמה רכה דלקתי תת-עורי מעליו קולקציה נוזלית סמיכה באספקט המידיאלי פרוקסימאלי .
שינויים דלקתיים טנוסינוביטיס של הגיד TP פרוקסימאלי ותהליך דלקתי משמעותי באיזור הפצע באספקט המידיאלי ופלנטרי .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הוספה
בת 2726/03/2010יש לי פצע בכף הרגל - היה אבצס בכף הרגל ועשו הטרייה - אני מטפלת בפצע בחבישה עם AQUCEL AG - יש לי תור לאורטופיד בעוד כשלושה שבועות ...
אני טופלתי באינטוביוטיקה ורידית אמפיצילין + גנטמיצין למשך שבוע וגם כן לפני השחרור קיבלתי ע"י הרופאה זריקה IV VANCOMYCIN LOCK לפורטקט והמלצה להמשיך טיפול פומי ב- T.MOXYPEN 1GR *3 /DAY למשך חודש ,בגלל צמיחת חיידק בדם ...
האם האינטופיוטיקה הזאת טובה גם לדלקת ברגל או שצריך ללכת לרופא המשפחה וקבלת עוד סוג של אינטוביוטיקה ?!!! או לא למצב כזה לא צריך לקבל שום תרופה ...
דרךצ אגב - אני מקבלת לכאבים ברגל טראמדיקס 1CC * 3D .. תודה וחג שמח,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהus פצע בכף הרגל
ראובן קרמר01/04/2010
האם את סובלת מסוכרת?
האנטיביוטיקה יכולה לעזור לכף הרגל, אבל עלייך לעשות תרבית לפצע בכף הרגל כדי לדעת מה האנטיביוטיקה הכי מתאימה לחיידק.
בקשר לנתונים של האולטראסאונד, כאשר את פונה לרופא, בקשי ממנו לעבור איתך על הנתונים ולהסביר לך אותם. זה אינו מתאים לפורום כאשר לא ניתן לבחון את הרגל ולראות את המצב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



