USכף רגל

מנהל הפורום

 דניאל א. וייס
דניאל א. וייס
לקביעת תור אצל דניאל א. וייס ללא פרסום בפורום
 
  • USכף רגל
    בת 27
    24/03/2010

    אני כותבת תשובת ה-US של כף רגל שמאל בגלל כאבים ונפיחות(רק כשהולכת עליה תקופה ארוכה) ... בבקשה אם אפשר הסבר במילים פשוטות על התוצאה והאם צריך לקבל טיפול לכך ?!
    תודה וחג שמח,
    תוצאות בדיקת US של קרסול – רגל שמאל
    מפרק טיביוטלארי : ללא נוזל יתר .
    גידים קדמיים : נפיחות של הגיד TA עם נפיחות של רקמה רכה תת עורית , נפיחות בגובה של המפרק דיביוטלארי . אין לראות קולקציה נוזלית . יתר הגידים הקדמיים תקינים .
    גידים לטראליים : ב.מ.פ
    גידים מדיאליים : נפיחות של הגיד TP פרוקסימאלי עם מעט נוזל מסביב . בכף הרגל מידיאלי נפיחות של הרקמה הרכה מתחת לפצע עם ריבוי כלי דם בדופלר צבעוני . אין עדות לקולקציה נוזלית . עוד מוקד של נפיחות – רקמה רכה כ- 4ס"מ מעל המלאולוס , גוש רקמתי בגודל כ- 2*0.5 ס"מ צמוד לעצם עם מרכיבים דלקתיים עם נוזל סמיך בתוכו .
    רצועה : ב.מ.פ
    רצועה דלטוייד : ב.מ.פ
    גיד אכילב: תקין
    פסיה פלנטריס : תקין
    לסיכום : תהליך דלקתי של הגיד TA עם רקמה רכה דלקתי תת-עורי מעליו קולקציה נוזלית סמיכה באספקט המידיאלי פרוקסימאלי .
    שינויים דלקתיים טנוסינוביטיס של הגיד TP פרוקסימאלי ותהליך דלקתי משמעותי באיזור הפצע באספקט המידיאלי ופלנטרי .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    USכף רגל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הוספה

    בת 27
    26/03/2010

    יש לי פצע בכף הרגל - היה אבצס בכף הרגל ועשו הטרייה - אני מטפלת בפצע בחבישה עם AQUCEL AG - יש לי תור לאורטופיד בעוד כשלושה שבועות ...
    אני טופלתי באינטוביוטיקה ורידית אמפיצילין + גנטמיצין למשך שבוע וגם כן לפני השחרור קיבלתי ע"י הרופאה זריקה IV VANCOMYCIN LOCK לפורטקט והמלצה להמשיך טיפול פומי ב- T.MOXYPEN 1GR *3 /DAY למשך חודש ,בגלל צמיחת חיידק בדם ...
    האם האינטופיוטיקה הזאת טובה גם לדלקת ברגל או שצריך ללכת לרופא המשפחה וקבלת עוד סוג של אינטוביוטיקה ?!!! או לא למצב כזה לא צריך לקבל שום תרופה ...
    דרךצ אגב - אני מקבלת לכאבים ברגל טראמדיקס 1CC * 3D .. תודה וחג שמח,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • us פצע בכף הרגל

    ראובן קרמר
    01/04/2010


    האם את סובלת מסוכרת?

    האנטיביוטיקה יכולה לעזור לכף הרגל, אבל עלייך לעשות תרבית לפצע בכף הרגל כדי לדעת מה האנטיביוטיקה הכי מתאימה לחיידק.

    בקשר לנתונים של האולטראסאונד, כאשר את פונה לרופא, בקשי ממנו לעבור איתך על הנתונים ולהסביר לך אותם. זה אינו מתאים לפורום כאשר לא ניתן לבחון את הרגל ולראות את המצב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו