מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לייזר מול IPLדניאלה27/07/2007
שלום ד"ר,
שומעים דברים די סותרים מאנשים שמטפלים בשתי השיטות...
1. זה נכון שIPL זאת הסרת שיער ארוכת טווח ולא לצמיתות ושהשיער צפוי לחזור מתישהו?
2. מי מהם מתאים לעור יותר כהה ולשיער דק?
3. מי בטוח יותר לשימוש? סכנה נמוכה יותר לכוויות?
4. מי יותר מכאיב?
5. מי בנוסף מסיר כתמי עור וצלקות? (אומרים את על IPL. זה נכון גם לגבי לייזר?)
אשמח מאוד מאוד לתשובות
תודה רבה מראש
דניאלה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למיצי
29/07/2007שלום לך
והרי התשובות : 1. על פי הFDA הסרת שיער לצמיתות פירושה הפחתת שיער משמעותית לאורך זמן. והדבר נכון לגבי 2 השיטות : לייזר ו- IPL .
2. ב-IPL איכותי כלומר של חברה מוכרת אם אפשרויות בחירה ניתן לטפל יותר ביעילות בשיער דק
ועור כהה.
3. לא ניתן לומר. בידיים מוסמכות שני המכשירים בטוחים ולהיפך.
4. בדרך כלל הלייזר יותר מכאיב,אך זה אינדיבידואלי.
5. ה-IPL בראש מיוחד משמש להסרת כתמי שמש וגיל ,לא ידוע לי על צלקות.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאפילציה בסנטר לבעלת שיער בהיר .רוית26/07/2007אני אם לבת 16 ואנו מאד מתלבטות לגבי בחירת האדם המתאים לביצוע האפילציה.
האם יש רופאים שעושים זאת או רק קוסמטיקאיות?
התייעצנו עם קוסמטיקאית בכירה ומנוסה אולם המכשיר שלה מלפני שנים רבות, השאלה היא, האם עם השנים פותחו מכשירים משוכללים יותר(ממוחשבים) שמבצעים את הטיפול בצורה אפקטיבית יותר ועם פחות כאבים.
2. בינתיים עד לקבלת החלטה בנושא , האם יש משהו שאפשר לעשות לגבי השיער בסנטר , שלא יגרום נזק בהמשך? האם מותר לגזור במספריים את השערות הארוכות?
בתודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלרוית
29/07/2007שלום רוית
אין רופאים שמבצעים אפילציה למירב ידיעתי.
אין לי ידע עדכני לגבי מכשירי אפילציה.
מותר לגזור ולקצר השיערות ללא חשש,כל שיערה חיה באזור הפנים 4-6 שבועות ואחר כך נושרת,ובמקומה תצמח חדשה אם הזקיק לא נהרס.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסרת שיער בישבןרונית קורן25/07/2007שלום, אני בת 27 וסובלת משיעור יתר, אני רוצה להוריד בלייזר את כל השערות מהישבן כולל ליד פי הטבעת, האם ישנה סכנה בריאותית?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתראיך ברור שזה מישהו שמחסל חשבונות
דניאלה28/07/2007מרושע. אם כי די מצחיק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לרונית
29/07/2007שלום לך רונית,
אין בעיה בריאותית בלהפחית שיער בלייזר בישבן.
לא ניתן להפחית שיער מאיזור פי הטבעת ממש אלא רק בקרבתו.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלוםגל23/07/2007אני מעוניינת להסיר שיער מהגב
מה הדרך הטובה ביותר לעשות זאת?
האם השיער בגב יצמח בצורה שונה או רב יותר אחרי הסרה בשעווה או גילוח?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלגל
24/07/2007שלום גל
ראשית אין די פרטים : גיל, מין,סוג שיער ,מיקום השיעור וכ"ו...
גילוח זהו הפיתרון הכי קצר טווח אם זה מספק אותך.
שעווה תתן פתרון לפרק זמן ארוך יותר.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסרת שיער- אפילציהחסוי23/07/2007שלום.. אני בת 16 ורוצה להוריד שיער באפילציה.
לפני שאני מתחילה בטיפול כזה או אחר רציתי לשאול אם יש סיכונים כלשהם?
אם אני צריכה לבדוק משהו לפני שאני מתחילה בטיפול כזה?
זו השיטה הטובה ביותר להורדת שיער? לפחות בגיל צעיר..
יש איזורים שאסור להוריד בהם שיער באפילציה?
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתראה ועוד שאלה
חסוי23/07/2007הסרת שיער באפילציה- זה כואב? שורף? משהו..?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלחסוי
24/07/2007שלום לך
לא ציינת באיזה אזור את רוצה לבצע אפילציה ?
כדאי למצוא קוסמטיקאית מיומנת,כדי שלא יהיו לך תופעות בלתי רצויות כגון : זיהומים,צלקות,שינויי גוון.
התהליך כואב ואיטי אך יעיל לאזורים קטנים.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצווארליעד22/07/2007אני מעוניין להסיר את השיער מאזור הצוואר, אבל הבנתי שהסרה בלייזר במקום הזה ממש כואבת. מ הפיתרון שיש עבורי. אני מתגלח כל יום ויוצאים לי קצת פצעים - אז מה אפשר לעשות? בכמה טיפולים אפשר להוריד לי את השיער משם? כמה טיפולים בד"כ צריך גבר?
תודה, ליעד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלליעד
24/07/2007שלום ליעד
הפחתת שיער בלייזר היא אכן לא נעימה. מידת הכאב משתנה מאדם לאדם.
גם כמות הזקיקים עובי וצבע השיער וצפיפותו הם פרמטרים חשובים.לא אוכל לומר כמה טיפולים ידרשו רק שאם תטופל נכון בסופו של תהליך יהיו הרבה פחות שיער ופצעים.לא תפסיק להיות גבר,אך תהיה הפחתה משמעותית בשיער ומה שישאר יהיה דק יותר ועדין .
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדימום באיבר המין לאחר טיפול בקרןאוררותם20/07/2007עשיתי טיפול באיבר המין מלא (כלל שפתים פנימיות וחיצוניות )לפני יומים והיום היו לי דימומים קלים השאלה שלי האם מזיק לעשות קרן אור משפתים הפנימיות ? יש לי סיבה לדאוג מהדימום?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלרותם
22/07/2007שלום רותם
אין להכנס עם מכשירי אור או לייזר לאזור הריריות (שפתיים פנימיות זה בהחלט ריריות !)
אין לי מושג האם הדימום קשור לכך אך בוודאות אין להכנס לשם.
האם היו כוויות ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמה אי אפשר לעשות באזור הריריות?
רותם22/07/2007זאת הפעם השניה שאני עושה שם טיפול... בפעם הראשונה היו לי כווית הפעם לא
אבל בשתי הפעמים היו לי דימומים לאחר הטיפול...
אני עושה בשתי מקומות גם לייזר במפשעות וקרן אור בשפתים המטפלת עושה לי שם ממש הכול.. זה יכול ליפגעו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לרותם
24/07/2007שלום לך
כן זה יכול לפגוע בשלמות הריריות. כוויות פיגמנטציות וכן אין שיער שיוצא מתוך הריריות !
גשי בנוסף לבדיקה גניקולוגית ע"מ לשלול בעיה גניקולוגית.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסרת שיעררינת20/07/2007שלום לך
כתבתי לך קודם על שיער שמציק לי בגוף. אני אם לשני ילדים בת 29 .הבעיה שעדיין לא עשיתי את בדיקת ההורמונים בגלל שיש לי מחזור לא סדיר . לא יודעת מה לעשות אני מסתכלת על כל הגוף יש לי שיער פלומתי בגל הגוף אפילו בחזה למעלה אני לא יודעת אם האנשים רואים אבל לי זה מאד מציק גם המקום שבין השדיים כלומר כל הקו של הבטן חזה .
בחצי העליון של הבטן השערות פלומתיות ישנן כמה שהן ממש שחורות אני מוריה בשעווה אבל באזור התחתון ממש ממש כמו גבר . אני לא יודעת מה לעשות אני כל כך מפחדת מהלייזר כי ישנן כאלה שאומרים שעושה כוויות ומזיק ועושה אדום ופצעים.
במקרה לפני כשבוע שמעתי רופא שמדבר על הסרת שיער בלייזר ואמר שהאנשים שהכי טוב להסיר אצלם הם בעלי עור בהיר לא נשאר כוויות או סימנים כלשהם להפך מאלה שיש להם עור כההץ
עד כמה זה נכון ? אני בעלת עור בהיר מאד.
ורציתי לדעת באזורים שיש בהן שיער פלומתי ואי אפשר להסיר בלייזר מה ניתן לעשות האם ישנן תרופות שאפשר לקחת שמורידות לחלוטין את השיער?
האם צריך לבצע את בדיקת ההורמונים ובמקביל לעשות הסרת שיער או צריך קודם לקחת גלולות למשך זמן מסוים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרעוד מידע
רינת21/07/2007רציתי גם לשאול האם ההסרה בלייזר תשאיר מין נקודות שחורות כאילו המקום של השערות .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלרינת
22/07/2007שלום רינת
1. כן צריך לבצע את הבדיקות ההורמונליות ולוא רק בגלל שיש אי סדירות במחזור יחד עם השיעור.
2. עור בהיר ושיער כהה זה שילוב מצויין.
3. אין תרופות שמורידות שיער, יש תרופות שמפחיתות צמיחה עודפת ולא רצויה עקב הורמונים זכריים ביתר.
4. אם צריך לקחת גלולות כדאי לקחת ובמקביל לבצע הפחתה בלייזר.
5. לא נשארות נקודות שחורות זה נושר.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסרת שיער לצמיתות ובוטוקסעמית20/07/2007
שלום רב,
לפני כחודש הוזרק לי בוטוקס כנגד הזעה לאיזור בתי שחי. בשבוע שעבר ביצענו תוספות ותיקונים ע"מ ליצור שיוויון בין שני הצדדים. בנוסף, אני מבצעת מזה זמן מה טיפולי הסרת שיער לצמיתות באותו איזור.
הטיפול איננו מבוצע בליזר, אלא בשיטת APL או משהו בסיגנון (לא בטוחה לגבי שם המכשיר).
האם השילוב בין שתי הפעולות אפשרי בבטחה? האם עלולות להיווצר מוטציות של הבוטוקס כתוצאה מכך?
אשמח לחוות דעתך בנוגע להמשך טיפולי הסרת השיער, אני מקבלת תשובות סותרות בנושא מגורמים שונים... רב תודות ושבת שלום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלעמית
24/07/2007שלום עמית
סליחה שפיספסתי אותך
לעניות דעתי אין בעיה או מניעה לבצע הפחתת שיער בבית השחי אם עברת הזרקת בוטוקס.
לא הייתי עושה זאת באותו יום אך לאחר שבוע ניתן לחזור לטיפולי הIPL .
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשערות בבטןמאיה20/07/2007ועם מה כדי להוריד שערות בבטן?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלמאיה
22/07/2007שלום מאיה
תלוי מאד בשיער. אין לי די מידע ע"מ ליעץ.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשעווה למפשעהמאיה20/07/2007האם אזור הביקיני זה אזור המפשעה בעצם?
ובאיזה שעווה הכי כדי להשתמש למפשעות?
(VEET "לבית השחי ולקו בקיני"?,שעווה לפנים שתולשים בעזרת היד שהיא מתייבשת תו7ך שניות? או VEET "שעווה חמה נוסחה עדינה"?)
תודה מראש:)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלמאיה
22/07/2007שלום לך מאיה
מידע אוכל לספק רק בנושאי הפחתת שיער בלייזר או מכשירי אור הבזקי,איתך הסליחה.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסרת שיער באיבר המיןחסוי19/07/2007שלום!
רציתי לשאול אם יש סכנה בהסרת שיער באזור איבר המין, כלומר, מפשעות + השפתיים הגדולות
אשמח לתשובה מהירה, ראיתי בתשובה לשאלה קודמת שציינת שלא מומלץ באזור הריריות, למה הכוונה והאם השפתיים הגדולות כלולות בהגדרה זו
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרתשובה לחסוי
19/07/2007שלום
בריריות הכוונה לחלק הפנימי ולא לשפתיים החיצוניות.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסרת שיער ואנהידרול פורטהדניאלה18/07/2007שלום אני מעוניינית להתחיל טיפוליי הסרת שיער בלייזר בבית השחי.
אני משתמשת באנהידרול פורטה נגד הזעה כפעמיים בשבוע.
האם יש מניעה להתחיל את הטיפולים?
האם אפשר לבצע את הטיפולים אם אני לא אשצמש בתכשיר יומיים לפני ואחריי?
תודה
קארין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרתשובה לקארין
19/07/2007שלום קארין
אין מניעה להתחיל טיפול,וכן יש לא למרוח שבוע לפני הטיפול ולחזור ולמרוח רק לאחר שהעור חזר לקדמותו.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאחר לידהשני18/07/2007האם יש סכנה לאיזור איבר המין או לפוריות בהורדת שיער מהמפשעה ע"י אינפרא(בחום)?
כמו כן האם כדאי להתחיל עם זה שאני מניקה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקרן
19/07/2007שלום קרן
אין סכנה לאיבר המין או לכל איבר אחר בגוף אם המטפל /ת מיומן/ת. כ"כ גם לא לפוריות.
הייתי מחכה עד לסיום שלב ההנקה.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעזרה!חסוי17/07/2007היי, לפני הרבה זמן עשיתי טעות חמורה שעלתה לי ביוקר.. פעם אחת מצאתי סכין גילוח וגילחתי לעצמי שער בערך בכל הגוף.. במציאות אני אדם שאין לו הרבה שער והשיתי את זה ללא מחשבה.
עכשיו יש לי הרבה מאוד שערה ואני לא יודעת מה לעשות אם זה?
האם יש דרך זולה פשוט לעשות פעם אחת ולהחזיר למצב הרגיל?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלחסוי
17/07/2007שלום לך
בן כמה אתה ? כמה זמן אתה מגלח ? מאיזה מוצא אתה ?
אין שום טיפול שיסיר את כל השיער בפעם אחת.
ואין לחזור לגיל צעיר בו לא היתה ההתבגרות המינית מלאה עדיין ומשם עוד לא היה מלוא הוצאת השיער.
תנסה לעבור למריטה.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובות לשאולתיך
חסוי17/07/2007דבר ראשון- אני לא הוא.. אני היא.. ואני בת 14 עשיתי את זה כשהייתי בערך בת 10 ומאז לא חזרתי על כך מעולם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלחסוי
19/07/2007שלום לך
לא כתבת אם קבלת מחזור ומתי.
בגלל גילך אם לא הבנת מריטה, זה שעווה.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
חסוי02/11/2007אני מצטערת שרק עכשיו אני מגיבה למה שכתבתי לפני פול זמן, אבל יש לי שאלה: לעשו שעווה בפנים? גב? ובטן? זה לא יעלה לי פולים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמשהו ששחכתי
חסוי17/07/2007ואני אשכנזיה מלאה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהערוץ הבריאות
בחן את עצמך:
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?היועצים שלנו
מנתח בכיר במחלקה לכירורגיה כללית והשתלות במרכז הרפואי שיבא. סיים את לימודי הרפואה בהצטיינות בבי"ס לרפואה ע”ש סאקלר בת"א. את ההתמחות בכירורגיה כללית השלים בשיבא, כולל שנת התמחות בבי"ח Mount-Sinai בניו-... קרא עוד
.jpg)
.jpg)
.jpg)


.jpg)



