מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- גילאיםשרון07/06/2007
מאיזה גיל מותר להסיר שיער בלייזר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לשרון
10/06/2007שלום שרון
הגיל המומלץ להתחלת הפחתת שיער בלייזר הינו בסיום ההתפתחות המינית.
אצל בנות כ- 4 שנים מתום קבלת המחזור.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסרת שער הבריוןשחר07/06/2007שלום,
אני בחודש שבעי להריוני, מטופלת באינפרא אדום בפנים האם מותר לטפל בזמן ההריון גם במפשעות ובית השחי? על הפנים קיבלתי אישור מרופא השנים.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלשחר
07/06/2007שלום שחר
בהריון,אין לבצע טיפולי לייזר/ אור הבזקי,אף כי בשלב זה העובר כבר מושלם.
כך על פי הוראות יצרן.
בברכה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסרת שיער פנים בהריוןגפן06/06/2007שלום,
אני מטפלת כבר תקופה בהסרת שיער מהשפם והסנטר בלייזר, עברתי כבר כמה טיפולים ודי בהצלחה, כעת אני בתחילת הריון ומאד רוצה לעשות עוד טיפול אחד (אולי זה יהיה האחרון).
השאלה שלי אם יש סכנה כלשהיא לעשות ליזר בפנים בתחילת הריון?
אודה על תשובתכם!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלגפן
06/06/2007שלום לך גפן,
יש הוראה ברורה של יצרני מכשירי הלייזר, שאומרת שהריון זאת התווית נגד להפחתת שיער בלייזר.
מבחינתך,גם עדיף לשמור את שאר הטיפולים ללאחר הלידה,אולי פרק הזמן הארוך ללא טיפול
יתן תמונה מדוייקת ואמיתית על מצבך לאשורו.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסרת שיעררינת05/06/2007שלום
כתבתי לפני כמה ימים על הסרת שיער.
ברצוני לדעת האם הבדיקה ההורמונלית צריכה לעשות רק כאשר אני ביום ה 2או3 במחזור או אפשר בימים אחרים (הכוונה אין מחזור)
שמעתי שיש כאלה שיוצא להם פצעים על הפנים מהסרת שיער בלייזר זה מאד מפחיד אותי איך אפשר לדעת אם יצא פצעים אני בהירה מאד בפנים
דבר אחרון האם ישנה אפשרות להתחיל עכשיו אפילו אם זה קיץ .
ולבסוף רציתי לדעת יש לי חתונה ב10 ליולי אם אני אתחיל השבוע בלייזר כמה זמן יחזיק עד שיוצא עוד הפעם השיער
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרתשובה לרינת.
05/06/2007שלום רינת
את הבדיקה ההורמונלית יש לבצע בימים 2-3 למחזור.
יש מטופלים שסובלים מפצעונים באופן כללי, וגם לאחר ט. לייזר,לא ניתן לנבא מראש למי.
ציינת שאת בהירה בפנים,לכן אם לא תחשפי לשמש אין מניעה להתחיל לייזר בקיץ.
האם יש לך בעיות הורמונליות? אין לך מחזור סדיר? האם יש הרבה שיער בפנים שמצדיק התחלה של לייזר?
אם יש מעט עדיף אפילציה.
מזל טוב ובהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
רינת06/06/2007שלום
קודם כל תודה על התשובה המהירה , עדיין לא עשיתי בדיקה הורמונלית אבל כן יש לי בעיה במחזור הוא לא סדיר בכלל.
אבל שוב הבעיה שממנה אני מאד מפחדת זה עניין הפצעים כי יש לי פנים מאד חלקות שאין פצע אחד אבל הבעיה בשיער אני שמה לב שזה מתחיל להיות הרבה קודם זה התחיל כמה שערות בסנטר ועכשיו יש לי כמה שערות בפנים שחורות אבל אני שמה לב שזה מתרבה .אני מנצרת עילית ושמעתי שיש בבית חולים של צרפתי בנצרת אגף להסרת שיער בלייזר של אלישיע ושמעתי מהרבה שזה מאד טוב האם הרופא צריכה לדעת ישר אם יש לי עור רגיש או שמנסים קודם באזור מסוים ואחר כך ממשיכים
קראתי הרבה הודעות שבהם שואלים על סוג המכשיר האם אני אמורה לדעת בראיזה סוג הם משתמשים .
ויש לי עוד שאלה אחרונה למה הטיפולים צריכים להיות פעם בחודש או חודש וחצי ולא בעיתים קרובות יותר
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלרינת
06/06/2007שלום לך
יש מקומות שמבצעים טסט על איזור קטן ורק לאחר מכן מבצעים טיפול מלא.
כדאי לדעת אילו מכשירים יש למקום,ועדיף שיהיו יותר סוגים.
הטיפולים יבוצעו במרווחים שונים,על פי האיזור.בפנים מתחילים כל חודש ואח"כ 6 שבועות
ובהמשך 8 ויותר על פי הצמיחה.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאפילציה! אשמח לעזרה.ליאן05/06/2007אני שוקלת להסיר שיער בפנים באמצעות אפילציה.
אך לפני זאת, אשמח אם תייעצי לי לגבי שאלות שמטרידות אותי:
-השיער שעל פני נורא צפוף והמחשבה על החדרת מחט לכל שערה בודדה נשמע הזוי, האם בכל אופן הדבר אפשרי?
-מהם הנזקים שיכולים להיווצר לאחר הטיפול?
אני יודעת שעור פני רגיש במיוחד, לכן כיצד ניתן למנוע נזקים אלו?
חוץ מהעובדה שיש לבחור באדם מקצועי (נניח שעשיתי זאת והופיעו נזקים) ניתן להעלים הופעת פצעים וצלקות הנגרמים, ע"י טיפול כלשהו שאפשרי לשלב עם האפילציה?
בנוסף אשמח אם תוכלי להמליץ לי על מקום מקצועי לטפל בו (אין באפשרותי לדעת בוודעות האם האדם אכן מקצועי לחלוטין אלא להסתמך על המלצות).
מקווה לשמוע את עצותייך, ממש מודה לך!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלליאן
05/06/2007שלום ליאן
אם השיער על פנייך כ"כ צפוף אולי כדאי לבדוק רמות הורמונים גבריים,בבדיקת דם פשוטה,ביום 2-3
למחזור.אם התוצאות יראו שיש שיבוש הורמונלי,יש צורך באיזון תרופתי דרך גניקולוג או אנדוקרינולוג.
ובשילוב לבצע הפחתה בלייזר (בגלל הצפיפות)
הסיכונים באפילציה הם:זיהום מקומי,פיגמנטציה וצלקות. כל זה ניתן למנוע אם מוצאים אפילטורית
מיומנת אם "קבלות".
לא יכולה להמליץ לא מכירה.
אם הופיעו פיגמנטציות,ניתן לשפרן בעזרת משחה מבהירה דרך רופא עור. בצלקות קשה יותר לטפל.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך שאלה-אפילציה!
ליאן06/06/2007ד"ר, תודה לך!
הבנתי מתשובתך שכדי לעשות לייזר על מנת להפחית את השיעור בפנים.
ושאלתי הנוספת היא..האם לייזר באמת יועיל להורדת שיער בפנים?
הבנתי מאנשים שזה לא מומלץ ולא מוריד שיער אלא גורם להחמרה בגלל הגילוח.
אני חייבת להוריד את השיער, אבל לאכזבתי אני לא מוצאת שום פתרון לכך
לייזר-לא יעיל, אפילציה-הנזקים לא שווים.
יש אולי עוד פתרון כלשהו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלליאן
07/06/2007שלום לך
לא התייחסת לחלק מאד חשוב בתשובה שלי,ומכאן את לא יכולה להסיק שלייזר לא יעיל.
וגם לא כל האפיל. לא יודעות את העבודה ויצרו נזקים.
בררי לעצמך את מצבך האמיתי.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמלצה שלי מפורום אחר:
מיכאלה23/11/2008אז קודם כל חשוב לי לספר לכולם כאן את הסיפור שלי. אני בחורה שעירה מאוד מאוד או יותר נכון הייתי. לפני 5 שנים(הייתי בת 17) הגעתי לגברת בשם חנה גנתון בתל אביב. בזמנו היא עסקה באפילציה בלבד ורק בשנה האחרונה היא הוסיפה את מכונת האינפרא אדום. אין לתאר את השינוי. אז ככה- שפם ופאות אין לי כבר כמה שנים בכלל! אני לא יודעת מי אמר לך על המשחה ואת כל הסיפור הזה אבל זה פשוט ל א נכון! הדבר היחידי שכדאי לעשות הוא לקנות משחה מאלחשת בשם "אמלה" וככה בכלל לא לאמרגישים את הטיפול. אני בחורה עם עור שזוף ושיערות כהות ומאוד חששתי לעבור טיפולים במכונה של האינפרא, אז הנה הדיווחים על זה- זה לא כואב בכלל, יש שיפור מהטיפול הראשון(כמובן שזה לא מספיק אבל במקרה שלי ההבדל היה מאוד משמעותי היות והיו לי באמת המון שיערות), אין צלקות ואין כוויות ואין כלום, חנה הסבירה לי שהמכונה מתקדמת מאוד ומסוגלת לעזור גם לבעלות עור כהה(ויש אםילו פונקציה של גיהוץ קמטים אבל זה עוד לא רלוונטי בשבילי). היתרון של חנה(מעבר למחירים הנוחים) הוא שאת מעט השארות שנשארות אחרי כל טיפול של לייזר או אינפרא היא מסירה ל-צ-מ-י-ת-ו-ת באפילציה. ואני הוכחה חיה, הסרתי שיערות ב-כ-ל הגוף(כולל מפשעות לחלוטין) היו פה גם כל מני שאלות של גברים, אני יכולה רק להגיד שראיתי אצלה כמה בחורים שבאים לטיפול באינפרא ועם אחד אפילו דיברתי והוא סיפר שהוא מוריד בכתפיים ובעורף ומאוד מרוצה. בכל מקרה אני מאחלת לכולם בהצלחה ואני מקווה שזה בסדר שאני מפרסמת את הטלפון שלה: 03-5244191 כדאי לכן להתקשר ולברר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתיקון טעות- לא שלי
מיכאלה23/11/2008אלא של בחורה שהמליצה ויצרתי קשר עם האישה שהיא המליצה עליה ואני מצטרפת להמלצתה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדחוף הורס לי ת'חייםהמבואסת04/06/2007שלום יש לי בעיה מאוד רצינית שמעיקה לי על החיים באופן משמעותי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ואילולאי זה כניראה שהייתי מושלמת והבעיה היא שיש לי שערות בפנים:(((((( באלי למות כאילו עשיתי שעווה וגם אינפרא וזה לא עזר מה אני יכולה לעשות בבקשה:(((((((((((((
תודה מראש המאוכזבתתת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתראגב
המבואסת04/06/2007אגב אני בת 16.!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגם כמו מה שאמרתת =\
מיכל01/08/2007גם אני בת 16 וזה הדבר הכי רעעעעע שיש לי בחיייים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלזאתי בת 16
חן02/08/2007באמת ?=/
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכן באמת באמת =(
מיכל19/08/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמבואסת
05/06/2007שלום לך
חסר לי המון מידע נוסף עלייך ,כתבי על גיל,מחזור ,השמנה,אקנה, האם השיעור הופיע פתאום האם
הנשים במשפ. שעירות גם כן וכ"ו...
כיתבי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמידע נוסף לד"ר גלי
המבואסת05/06/2007אוקיי אז אני בת 16 בנות המהמשפחה שלי דווקא לא שעירות אני לא שמנה אקנה ברוך השם אין לי ובכללי אין לי שום בעיה נוספת תודה לאל!והשערות בפנים מכיתה ז' החלו להופיע משהו כמו גיל 12.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבקשר למחזור
המבואסת05/06/2007האא ובקשר למחזור הוא לא סדיר אבל הוא כל חודש באמצע(כלומר אמצע החודש קבוע)כל פעם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמבואסת המשך.
06/06/2007אף כי על פניו אין בעיה הורמונלית,הייתי בודקת פרופיל הורמונלי בבדיקות דם פשוטות.
וממשיכה משם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמכשיריםאנה04/06/2007מכשיר בימקס וi puls הם טובים להסרת שיער?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלאנה
05/06/2007שלום אנה
מכשיר הבימקס הוא מה שנקרא אינפרא והוא בשימוש יותר של קוסמטיקאיות,לא ממש מכירה אותו.
איתך הסליחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסרת שיער באינפראאחת04/06/2007שלום
אני מאוד מתלבטת בנושא הסרת שיער ואליך מספר שאלות
האם לנסות איזור מסויים נסתר או להתחיל ישירות בכל הגוף?
האם למעט ההסמכה של הקוסמטיקאית על המכשיר, המכשיר אמור לעבור בדיקות תקופתיות
בנושא תקינותו. אני יודעת שהמכשיר מאושר (קריסטל 512 משהו כזה ) מי הגורם המאשר את תקינותו?
הקוסמטיקאית שבחרתי היא לא ממכון גדול אלא ביתית כזאת אך אני מכירה כ- 6 נשים שעברו אצלה והן מרוצות ובגדול יש לה כמה מאות לקוחות והיא מתעסקת באינפרא כשנתיים וחצי. האם יש בכך סכנה ועדיף מכון גדול עם רופאי עור וכו'?
איך ניתן למנוע כוויות? האם זה תלוי בי וכשארגיש חום גבוה עלי להגיד?
מצטערת על ההצפה אבל קבעתי ליום רביעי הקרוב ואני חייבת תשובות כדי להחליט
תודה לך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרתשובה לאחת
05/06/2007שלום לך
הפחתת שיער,עדיף שתעשה ע"י רופאים,אף כי ידוע שקוסמטיקאיות גם מטפלות בד"כ במכשירי
אור הבזקי (IPL ).אין להן ההסמכה לעבוד על מכשירי לייזר.
מי שכניראה אמור לבדוק תקינות מכשיר זהו איש שרות של החב' המשווקת.
כמו בכל תחום,נסיון ומיומנות תורמים להצלחת הטיפול.
לא ציינת אילו איזורים היית רוצה להפחית בהם שיער,יש איזורים שיעבדו טוב ויהיו כאלה שידרשו
שילוב של מכשירים,ואז לקוסמטיקאית אין את המגוון של המכשירים.
כדי למנוע כוויות את מצידך צריכה להמנע משמש והמטפלת צריכה להיות מנוסה + מכשיר תקין.
חום מקומי תרגישי אם זה יזכיר צריבה מוגזמת ודאי שיש לומר.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסרת שיערבן03/06/2007היי!
אני דיי שעיר ואני מטופל כבר כ-3 שנים בלייזר, חזה+בטן ורגליים.
טיפול כל כ3-4 חודשים.
אחרי כ-9 טיפולים, אני יכול לומר שממש בקושי ניתן לראות אי אלו תוצאות. בגדול אני מעוניין לבצע דילול, אבל נכון לעכשיו זה אפילו לא באופק.
בחודש הראשון אני נשאר חלק, בחודש השני השיער מתחיל לצמוח, ובסוף החודש השלישי יש לי שיערות כמעט באותה כמות.
מידי פעם הרופאים מעירים לי שצריך להגביר את העוצמה עוד ועוד (כנראה שגם הם שמים לב שאין תוצאות..), ואני ממש סובל גם בעוצמות לא גבוהות במיוחד.
ולשאלתי:
האם ידועים מקרים של אנשים שאחרי כמות נכבדה של טיפולים עדיין נשארו שעירים כבעבר?
ויותר חשוב לי לדעת, האים יש סיכוי שאם אני אפסיק את הטיפולים השיער יצמח לי אפילו יותר מבעבר?
- אני מרגיש שאם אני לא אעבור טיפול אחרי 4 חודשים השיער יצמח לי אפילו יותר מבעבר!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרתשובה לבן.
05/06/2007שלום בן
לא ציינת בו כמה אתה,לא ציינת באיזה מכשיר אתה מטופל,האם אתה נשמר מהשמש
ומה גוון העור שלך.
כמו שאתה רואה יש הרבה מרכיבים להצלחת הפחתת השיער.
בנוסף אני מבינה שסף הכאב שלך יחסית נמוך,וכמות השיער שלך יחסית גדולה,מכאן הרגישות
הגבוהה לכאב.אכן, צריך לעלות בהדרגה בעוצמה בכפןף לגוון העור ולצפיפות השיער,ע"מ להתקדם.
האם אתה מטופל עם מכשיר קרור,הוא מאד עוזר לרבים.
האם יש אפשרות לעבור למכשיר אחר,אולי IPL (אור הבזקי),אני משוכנעת שיש התקדמות בכל
זאת,אך היא אולי לא מספקת עדיין.
יתכן שהתורשה שלך שעירה מעל הממוצע ודרוש זמן רב מעל הממוצע ע"מ להתגבר .
ידוע, כי אחוזים בודדים בלבד באוכלוסיה לא מגיבים ללייזר, אך זאת לאחר שנבדקו גם העוצמות
המתאימות.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההשרת שיערmai03/06/2007אני בת 17, וקיבלתי מחזור בערך בגיל 14. המחזור סדיר ולאחורנה ביותר כי אני לוקחת גלולות (יסמין אם זה משנה). אני שיערה באיזור המפשעה ובשנה האחרונה באיזור הבטן והדבר מפריע לי מאוד. התחלתי לעשות שעווה בבטן וזה לא מדלל או משפר וזה מאוד מציק.
רציתי להתחיל בטיפולי לייזר או אינפרא ורציתי לשמוע פרטים מבחינת מחיר, אפשרות לעשות בכלל, כמה זמן וכמה טיפולים רק לאיזורים שציינתי.
מוצאי אשכנזי ואני לא שעירה בכלל, רק באיזורים אלה השיער הוא שחור ועבה.
הקוסמטיקאית אמרה שהשיער עבה וכהה מספיק לאינפרא ורציתי לשמוע פרטים נוספים.
תודה רבה!!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרתיקון הטעות- הסרת שיער
mai03/06/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה למאי
03/06/2007שלום מאי
האם לפני שנטלת גלולות המחזור לא היה סדיר? האם יש שיעור יתר באיזורים נוספים?
אני לפני הכל הייתי מבהירה לך שיתכן ועוד לא היגעת למירב השיעור האפשרי באיזור.
את עדיין מעט צעירה והגוף שלך עוד יוציא שיער.
יותר מזה הייתי מציעה אבחון של רופא/ה העוסק/ת בלייזרים ולא רק קוסמטיקאית.
מחירים אני לא יודעת, ומס' הטיפולים הנדרש גם קשה לומר,מבלי לראותך.צריך רק להבין שיש גורמים רבים המשפיעים על מס' הטיפולים, כמו: תורשה,גוון עור,איכות המכשירים,מימנות המטפל מצב הורמונלי וכ"ו...
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשערות שמציקות לי. נורא.חנה03/06/2007שלום,
שמי חנה ואני בת 16 וחצי.
לאחרונה הסבתי את תשומת ליבי אל שערות שנמצאות על הבטן באזור הפופיק וב"קו הבטן"
אני בהירה מאוד באיזור הבטן והשיער הוא שחור אבל לא ממש עבה ובכל מקרה הוא מאוד מציק לי.
קראתי שעניין המחזור הוא נושא רלוונטי לעניין אז לצורך זה, קיבלתי לראשונה בגיל 12 ובתקופה האחרונה הוא הפך להיות די סדיר.
ואני לא יודעת עד כמה עניין המוצא רלוונטי, אבל מוצאי הוא: חצי אשכנזיה[מצד האם.] וחצי גרוזינית [מצד האב.]
בכלליות? אני לא חושבת שאני שעירה.
יש לי שיער ברגליים שאני מסירה,בידיים בצורה לא נוראה-אני לא נוגעת,ובפנים-אין.
ועכשיו גיליתי את השיערות בבטן שאני ממש רוצה להסיר ולייזר נשמעה לי השיטה האולטמטיבית,
1. האם אני צעירה מידי בשביל זה?
2. עד כמה לייזר יכול לעזור לי?
3. על איזה סביבות מחיר בערך מדובר? [באיזור הבטן..וב"קו הבטן"..]
4. על כמה טיפולים בערך מדובר?
5. איפה אני יכולה למצוא את רשימת המכונים עם רישון משרד הבריאות?
תודה רבה מראש על התשובות.
להתראות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרתשובה לחנה
03/06/2007שלום חנה
מחמאות על הפנייה המפורטת.
מס' דברים: 1.אם רק לאחרונה השיער החל להיות בולט,יתכן שמעט מוקדם להתחיל בלייזר
כי אולי זה עדיין לא כל מה שהאזור יכול להוציא.
2. לא ברור "מחזור די סדיר...." למה הכוונה.
3. הצד הגרוזיני יכול בד"כ להיות ה"תורם" השעיר במשפ.
4. לסיכום, הייתי מחכה לפחות עוד כשנה,לייצוב המחזור.
הלייזר יכול להואיל כשהשיער הינו כהה ובעל עובי,לא פלומה עדינה.
לגבי מחירים, אינני יודעת.
מס' הט. משתנה מאדם לאדם ומאזור לאזור.בממוצע, 8-12 ט.
לגבי מכונים מורשים פני למשרד הבריאות.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם אני יכולה לעשות הסרת שיער?שרון02/06/2007שלום,
אני בחורה בת 26
בעברי סבלתי מגידולים סרטניים בבלוטת התריס
הבנתי שיש בעיה לעשות הסרת שיער למי שסבל מסרטן במיוחד בבלוטות ההורמונליות
האם זה נכון? האם אינני יכולה לעשות את הטיפולים?
הניתוח האחרון היה לפני חצי שנה שלאחריו עברתי טיפול ביוד רדיואקטיבי.
כמו כן, ישנן מרפאות שאומרות שאפשר להוריד שיער באיזור הפאות ויש כאלו שלא כיוון שזה יכול לגרום לטענתם לצמיחה בשאר הפנים
מה הסיכויים שזה יקרה?
תודה וסליחה על כמות השאלות :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרתשובה לשרון
03/06/2007שלום לך שרון
אינני סבורה שיש בעיה שכזאת,לא ציינת היכן את מעוניינת להפחית שיער?
האם את נוטלת תרופות? אילו? האם רק אלטרוקסין או תרופות נוספות?
האם התיעצת עם הרופא המטפל?
האם את חשה בטוב משאר הבחינות?
הייתי לוקחת תקופת צינון נוספת של כחצי שנה ואחר כך, בהנחה שהתשובות לכל שלל
השאלות שלי,יהיו חיוביות, ולרופא שלך לא תהיה התנגדות ,בהצלחה.
לעניין הפאות,אכן יש להתיחס בזהירות רבה,כיוון שלאחוז קטן באוכלוסיה עשויה להתעורר צמיחה
מסויימת.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיער בהיר מאד לא פלומתיה31/05/2007בת 25, יש לי בעיה שמטרידה אותי מאד: צומח לי על כל הגוף שיער בהיר מגיל הבגרות, למרות שבשנים האחרונות גם בפנים ועל החזה ועל הישבן. השיער צפוף מאד וחזק, לא פלומתי. (אני בהירה, חצי אשכנזיה וחצי מרוקאית). 1. מה ניתן לעשות כיום במצב הנוכחי? 2. האם יש אפשרות שזהו עניין הורמונלי באופן חלקי? - המחזור שלי אינו סדיר (מעולם לא לקחתי גלולות), לפני המחזור אני בדיכאון קשה ומתמיד סבלתי ממצבי רוח קשים, במיוחד בזמן המחזור. האם יש מקום לבדיקה הורמונלית ואם כן במה עוזר הטיפול?
אני בחורה נאה והעניין הזה משפיע עלי קשה מאד מבחינה נפשית וכבר כשנתיים שאני נמנעת מלצאת עם גברים..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרתשובה לה.
03/06/2007שלום לך ה.
רמת שיעור גבוהה כפי שאת מציינת מחייבת בדיקה הורמונלית.גשי לרופא המשפחה שלך ובקשי הפנייה,תוך ציון הסיבה.
לא ציינת האם את מטופלת בתרופות כל שהן, אם כן, אילו הן וממתי.
האם התיעצת לגבי מצבך הנפשי? אני ממליצה,זה לא פחות חשוב.
שיער בהיר קשה להפחית,אך לאחר שתבצעי את הבדיקות ההורמונליות ואת היעוץ הנפשי
הייתי מציעה לך לפנות לאבחון מצב השיער במרפאה מסודרת.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלייזר ואנהידרולמלי31/05/2007שלום ד"ר
אני מתחילה טיפול לייזר בבית השחי בשבוע הבא...
האם ניתן להשתמש במקביל ללייזר בתכשיר שנקרא אנהידרול פורטה למניעת זיעה (מכיל אלומיניום.)
תודה ויום טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרתשובה למלי
03/06/2007שלום מלי
ההמלצה החד משמעית בטיפולי לייזר הינה,לבצעם על עור נקי לחלוטין מכל תכשיר תרופתי או קוסמטי שהוא,על מנת שלא יגרמו לתופעות לא רצויות.
לכן בררי שוב עם הרופא המטפל אם הפסקות במריחה יפגעו בטיפול.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשילוב שיטותג'ס31/05/2007שלום,
1.התחלתי לפני 3 שנים טיפולים בלייזר באיזור הפנים. אין שיפור לאחר כ- 10 טיפולים, לכן עברתי למחט חשמלית. גם כאן התהליך מייגע ונמשך שנתיים, אך יש שיפור. רציתי לדעת האם אפשר לשלב בין שני הטיפולים, האם אני יכולה במהלך הטיפול במחט, אחת לכמה חודשים, לעשות לייזר. הסיבה היא שהלייזר נותן חודשיים של "מנוחה": פנים ללא שיער וללא פצעים שיש לי מהמחט החשמלית. האם יש סיכוי שאני הורסת את התוצאות מהטיפול במחט ע"י גירוי השערה בלייזר, או שמה שהושג עד כה זו כבר תוצאה בטוחה?
2.מהו הפרש נכון בין טיפול לטיפול במחט חשמלית?
3.האם טיפול בלייזר בפס בטן וסביב הפטמות הינו אפקטיבי? אציין כי בביקור אצל רופא עור ומין נאמר לי כי בדיקות הדם שלי תקינות, והאולטראסאונד יצא בסדר, ולכן אין משהו חריג הורמונלית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרמחכה לתשובה...
ג'ס15/06/2007אני אשמח להתייחסות לשאלות שלי..
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהממתינה לד"ר....
ג'ס29/06/2007ד"ר, האם חסרים פרטים כלשהם שלא מאפשרים תשובה לשאלותי?
אם כן, מהם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לג'ס
01/07/2007שלום ג'ס
אני מתנצלת שלא קיבלת את תשובתי עד כה,אני עניתי עליה לא פעם ומשום מה את לא מקבלת אותה,לכן אנסה שוב.
אני מבינה שאין לך בעיה הורמונלית מצד אחד אך מנגד לא הייתה הצלחה בלייזר בעבר לכן לא הייתי חוזרת עליו.בנושא אפילציה אנני מומחית,צר לי.
טיפול בלייזר בפס טבור הוא מאד יעיל בפטמות זה משתנה מאישה לאישה, בשיעור כהה ועבה זה יגיב טוב בפלומטיות פחות( זאת בהנחה שהכל תקין הורמונלית).
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהערוץ הבריאות
בחן את עצמך:
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?היועצים שלנו
דיאטנית קלינית מוסמכת ובעלת ניסיון רב בטיפול בהפרעות אכילה, השמנת יתר, מבוגרים, מתבגרים והורים לילדים.... קרא עודפריון והפריה חוץ גופית. פרופסור דוד בידר מומחה פריון והפריה חוץ גופית, בוגר בית הספר לרפואה של אוניברסיטת תל אביב. התמחה בכירוגיה כללית, גינקולוגיה ופריון. מאז שסיים את התמחותו התמקד פרופסור בידר בפרי... קרא עוד
.jpg)
.jpg)
.jpg)


.jpg)



