מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הסרת שיער שפם לבת 12בר06/08/2007
לבתי (12) שערות מעל השפה העליונה, בעיקר בקצוות. שיער דליל אך כהה. מאוד מציק לה. שמעתי שלא נכון למרוט, להסיר בשעווה או לחמצן כי זה מקשה את השערה. מה לגבי לייזר? האם אפשר בגיל צעיר כזה, מה הסיכונים וההשלכות.
מה לגבי מכשיר אי פי אל, האם גם הוא מתאים למטרה זו?
תודה על העזרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הניסיון שלי עם שעווה
דניאלה07/08/2007לא נכון שהשערה צומחת קשה יותר, ההיפך. עם הזמן האזור דליל יותר משערות וכל שערה דקה יותר.
הסרת שיער בחוט עדיפה כי אחוז גדול יותר מהשערות נתלשות מהשורש.
המסקנה מהכתבה שבאיזור הפנים, הסרה לצמיתות - רק באפילציה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתיקון
דניאלה07/08/2007נקודה לרעת השעווה - מסירה גם שערות קטנות ובלתי נראות שאח"כ צומחת עבות וארוכות יותר.
אז כדאי להימנע משעווה בעצם.
בטח באזור הגבות - הורדתי פעם חצי גבה ככה :( שלא חזרה לעצמה
איזה כיף לבת שלך שיש לה אמא שדואגת ומבררת שקשובה למה שמפריע לה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלבר
07/08/2007שלום בר
בתך בת ה-12 רק החלה להצמיח שיער,אגב מתי קבלה מחזור?
לדעתי,זה מוקדם לחשוב עלך לייזר בשלב זה, יש לחכות לתום ההתפתחות המינית,שזה כ-3-4 שנים לאחר קבלת המחזור.אז גם תדעו פחות או יותר עם מה אתם מתמודדים,וגם הילדה תשתף פעולה,תימנע משמש,תוכל לשאת את הכאכ/אי הנעימות וכ"ו...
בינתיים הייתי משתמשת באחת משיטות המריטה :פינצטה,חוט או שעווה.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשערות על איבר המין עצמוכפיר06/08/2007אהלן אני בן 19
יש לי את הבעייה הזאת! אין לי מושג מאיפה פתאום צמחו לי שיערות על איבר המין שלי..
זה לא אמור להיות ככה בכלל
ניסיתי להוציא עם פינצטה אבל זה גורם לי למוגלות ולהגברת השערות
אין משהו שיפסיק את צמיחת השיער שם אחת ולתמיד?!?! זה ממש מפחיד אותי העסק
איזו בת תתקרב אליי בכלל?
האם לעולם הרפואה יש פיתרונות הגיוניות לבעיה הלא נפוצה הזו אבל מאוד קשה?
אני רציני לגמרי, ומבקש תשובה הגיונית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלכפיר
06/08/2007שלום כפיר
שיער שגדל על איבר המין קרוב לבסיסו זה טבעי,אם אצלך זה במקומות אחרים הייתי מציעה לך להתיעץ אם רופא המשפחה שלך או עם רופא עור ומין,ע"מ לקבל מידע אמין על מצבך.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצמיחה תת עוריתהדס והחברות05/08/2007שלום רב,
איך מתמודדים עם צמיחה תת עורית. כל פעם שאני מבירה בשעווה או במכונה יש לי צמיחה תת עורית "ברמות קשות".
תודה מראש, הדס ועוד כמה בנות שרוצות לדעת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלהדס וחברותיה
06/08/2007שלום בנות
יש מקרים שלאחר מריטה השיערה נקרעת וממשיכה לצמוח בכיוון הפוך. יש שיערות שמסתלסלות ובעקבות זאת צומחות הפוך. הדרך היחידה להפחית צמיחה הפוכה היא להסיר שיער בלייזר,כי אז הקרן מפרקת את השיערות מתחת לעור והמערכת החיסונית מסלקת אותן דרך השתן.
אם אתן ממשיכות במריטה,יש ללמוד לעשות את זה נכון, זה יפחית את כמות הצומחות הפוך.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסרת שיערדנה05/08/2007האם זה כואב ,ההסרת שיער בלייזר?
כל אחת אומרת משהו אחר. בסדר, כאב זה יחסי, אבל עדיין.
אני רגישה מאוד לכאב.
ענו לי... תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרתשובה לרחל
06/08/2007שלום רחל
הפחתת שיער בלייזר זה כואב יותר למי שרגיש מאד לכאב.
יש אמצעים שונים להפחית כאב כמו : אויר קר שנזרק לכיוון האזור המטופל,משחת אלחוש מקומי,מכשירי IPL (אור הבזקי) ,מכשירי וואקום שחוסמים את ההולכה של הכאב וכ"ו....
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסרת שיער כתפייםיובל05/08/2007באחד מהטיפים שלך נאמר כי הסרת שיער מהכתפיים אינה יעילה. האם לא היית ממליצה לעבור טיפול? יצויין כי אני בעל עור לבן ושיער כהה האם זה משפר את הסיכויים?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרתשובה ליובל
06/08/2007שלום יובל
לעניין הכתפיים צריך להתחשב במס' גורמים :1. גילך- אם אתה גבר צעיר (18-26)ללא צמיחה משמעותית עדיין הייתי ממתינה.
2. כמות השיער ההתחלתית -אם הן בודדות פזורות הייתי ממתינה עדיין
3.רמת השעירות התורשתית.-אם העדה ,המשפחה שעירה באופן יחסי מעל הממוצע,כשיש שיעור משמעותי קיים כבר ,ניתן להתחיל וגם התוצאות לא יאחרו לבוא,רק יש לקחת בחשבון אולי טיפול יותר ארוך מהממוצע.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה ההמלצהליאל04/08/2007איפה עדיף לבצע הסרת שיער לצמיתות במכון מוכר כגון פרופורציה ,נטורפיל או אצל קוסמטיקאית מוסמכת [הן מבחינת המחיר והן מבחינת האמון והאחריות ]
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלליאל
06/08/2007שלום ליאל
אוכל רק לציין,שכדאי שתקבלי טיפול מצוות רפואי, במקום מסודר ואמין שיכול לתת פיתרון למירב המצבים האפשריים,הן טכנולוגית והן רפואית.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסרת שיער =[ליטל ידין02/08/2007שלום רב.
שמי אורטל ואני בת 16.
אני נוטלת את הכדור רואקוטן במשך 4 חודשים במינון של 40 מ"ג ביום [לא סובלת מאקנה חמורה.אבל אני ביקשת מהרופא את הכדורים והוא נתן לי בכדי שהאקנה לא תתפתח יותר..]
יש לי שיער בכל הגוף =[ גב עליון ותחתון בטן ידיים פנים, בכל מקום אפשרי. רציתי לשאול האם אפשר לעשות לייזר במקביל לטיפול ברואקוטן?
חשוב לציין כי השיער שלי בכל הגוף בהיר מאוד וגם צבע העור, האם קיימת שיטה להסרת שיער בהיר? אינפרא אדום? קרן אור?
המחזור שלי תמיד היה סדיר וקצר [3-4 ימים] בגלל שאני עוסקת המון המון המון בפעילות ספורטיבית.. שמעתי כי הגלולה 'דיאנה' מדללת שיער מהגוף.
האם זה נכון?? הגלולה הזו יכולה להועיל לי? זה תלוי בצבע השיער שרוצים לדלל?
ממש אודה לך אם תעני לי כי אני כבר מיואשת מזה לגמרי!!!! :(
בתודה, אורטל ביטון...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרהוספה..
ליטל ידין03/08/2007שכחתי לכתוב שיש לי אחות בת 18 וגם היא סובלת משיעור יתר
אבל אין שום עבר של שיעור יתר במשפחה.. לא אמא לא סבתא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לאורטל
06/08/2007שלום אורטל
ראשית חן חן על השאלה הברורה והמפורטת,ולתשובות : לא, אסור לעשות לייזר במהלך נטילת ראוקוטן,יותר מזה צריך לחכות 4-6 חודשים מתום נטילתו. גם לשמש אסור להחשף ללא מסננן קרינה.
אם שיערך בהיר ופלומתי בכל הגוף הוא כלל לא מתאים להסרה בשום מכשיר הבנוי על אור לא לייזר ולא אינפרא (אור הבזקי).
דיאנה זו גלולה למניעת הריון,נותנים אותה גם לבנות עם שיבוש הורמונלי,כלומר,בנות עם רמות של הורמונים זכריים ביתר. הגלולה לא מדללת שיער אלא ממתנת את רמות ההורמונים הזכריים ועקב כך יש פחות צמיחת שיער (כי זהו בעצם סממן גברי).
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלהרינת02/08/2007שלום לך
כל פעם אני שוכחת לשאול אותך אם מישהי מעוניינת בהסרת שיער מכל הגוף כולל הפנים האם ההסרה מתחילה הכל ביחד או כל פעם איזור אחר
ושאלה אחרת האם יש אפשרות שאת תכתבי פחות או יותר באיזו מכשירים משתמשים ע"מ לדעת איזו מכשירים טובים
אני מודה לך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלרינת
06/08/2007שלום רינת
כשמסירים שיער מכל הגוף יש לחלק אותו לאיזורים. לא הכל בבת אחת. למשל : שוקיים ובית שחי מפשעות וירכיים, בטן וחזה גב וישבן וכ"ו..
המכשירים בתחום מגוונים לייזר דורש צוות רפואי : לייטשיר, אלכסנדריט נ.די. יאג וכ"ו ...
IPL = מכשירי אור הבזקי קואנטה, מדילוקס ,סטארלוקס, אאורורה וכ"ו...
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסרת שיער מאיזור הפניםתמי02/08/2007שלום,
קצת פרטי רקע עלי: אני בת 24, לוקחת גלולות מסוג יסמין/דיאנה כבר שנים (לפניהן המחזור היה קשה ולא סדיר, וגם כיום נמשך כשישה ימים). גם כיום מידי פעם יוצאים לי פצעים (אף פעם לא היתה לי אקנה חמורה אך כן היו פצעים).אני יחסית שעירה גם בשאר חלקי הגוף (אך השיער עצמו אינו מאסיבי ושחור מאוד).אף פעם לא עברתי בדיקה הורמונלית.
מלפני כ-7 חודשים התחלתי בהסרת שיער באיזור הפנים ע"י מכשיר קרן אור אצל קוסמטיקאית.
השיער לא היה בלונדיני/פלומתי.
עברתי כבר 7 טיפולים, עם זאת עתה כשהפסקתי הטיפול למשך חודשי הקיץ (מיוני עד ספטמבר) - עברו כשבועיים מאז הטיפול האחרון והשערות צמחו שוב - ולא ראיתי קרחות/דילול שאפשר היה להבחין בו בעין. האם עלי לעבור עוד טיפולים לפני שאשפוט את יעילות הטיפול? האם הטיפול לא היה אפקטיבי כלל? - בקיצור מה לעשות??!!!
שאלות נוספות: האם זה תקין שהוקסמטיקאית שלי, לא מבצעת מעקב אחר העוצמות בהן משתמשת במכשיר (מידי פעם היא אמרה לי שהיא עולה בעוצמה, אך ממש לא ראיתי מעקב מסודר).
ושאלה אחרונה: הנתי שינו מכשיר חדש יחסית בשם LOVELY 2 שנחשב די יעיל, ראיתי פרסום של קוסמטיקאית פארא-רפואית שעובדת איתו, אך מעיון באינטרנט גיליתי שזה מכשיר שצריך להיות מופעל בנוכחות רופא בלבד - האם זה נכון?
המון תודה,
תמי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלתמי
06/08/2007שלום תמי
את נוטלת גלולות הרבה זמן ויש צורך לעקוב אחרי הרמות של ההורמונים הגבריים. האם את במעקב של רופאת נשים ? אם כן צייני בפניה שיש שיעור יתר בפנים,ואולי תיתן לך בד' אלו.
לגבי הפחתת שיער אצל קוסמטיקאית ,נראה לי שיש צורך לעקוב בצורה יותר מקצועית אחר ההתקדמות. האם נפתח לך תיק ובו רושמים עוצמות וכ"ו...?
ה-IPL (מכשיר האור ההבזקי , LOVLEY 2 הינו מכשיר סה"כ יעיל אך זה בהחלט תלוי במימנות של המטפלת. ואכן רצוי רופא.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסרת שיער לגברים?גי01/08/2007מעבר ללייזר, מהי הפרוצדורה של הסרת שיער באזור הגב בשעווה? מהן תופאות הלוואי? איזה המלצות יש? מה צריך לעשות? האם זה רלוונטי? באיזה מרווחי זמן צריך לעבור את זה כדי להיות חלקים רוב הזמןם? תודה מראש!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלגי
06/08/2007שלום גי
ניתן להסיר שיער בגב בשעווה,זה הליך כואב ,הוא יכול לגרום לפיצעונים,ובעקבותיהם לשינויי גוון נקודתיים. לפעמים השיער נשבר ומופיעה צמיחה הפוכה לתוך העור.
הייתי מציעה לך לפחות לפעמים הראשונות לבצע זאת אצל קוסמטיקאית מדופלמת,כדי שתבין איך זה צריך להתבצע נכון וכמה זמן חולף עד לצמיחה הבאה.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה לכולם על סיליק אפילמיכל01/08/2007שלום, אני רוצה לקנות סיליק אפיל של בראון 5685 1)למישהו פה יש?? זה טוב באמת ??
2)וזה אותו דבר כמו גילוח?? או שזה כמו שעווה.......
תודה =)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרסילק אפיל.
ליטל ידין03/08/2007יש לי את זה בבית..
זה כואב ברמות מטורפות.. אי אפשר להשתמש בזה מרוב שזה כואב
לי אישית זה כואב הרבה יותר משעווה וזה לוקח הרבה זמן לעשות בחלקים גדולים בגוף..
לא ממליצה על המכשיר הזה, השיערות גודלות כמעט כמו בגילוח לאחר שבוע -שבוע וחצי-שבועיים גג גג גג.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמכשיר BRAUN
רינת03/08/2007אני מייעצת לך לא לקנות אותו אפילו אם יש כאלה שאומרים לך לא לקנות את הזול ויש אחד שעולה 750 ש"ח שיש בו ראשים שונים
לדעתי בשום פנים אל תקני זה ממש ממש כואב כאילו את מוציאה שערה שערה אם תשאלי אותי ואני מנוסה בשעווה השעווה פי אלף יותר טובה וגם מוציאה את הכל בבת אחת לא כמו המכשיר שערה שערה את תרגישי אות השערות יוצאת זה נורא כואב אנינורא סבלתי לא יכולתי להשתמש בו בכלל
בכל אופן זו דעתי לדעתי אם יש לאחת הקרובות או חברה תקחי תנסי ואם זה טוב לך תקני אבל קודם תנסי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמסכימה ^
ליאת03/08/2007יש לי של בראון. כאפי תופת. חשבתי בקנייה שזה יותר טוב משעווה אבל זה ממש לא ככה.
לא ממליצה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא חושבת
מיכל05/08/2007שלום לך אני לא יודעת על איזה מכונה דיברת בדיוק אבל בעיקרון כל מכונה שתולשת זה לא כזה קועב כמו שמספרים תללוי למי זה כואב יש כאלה שזה לא ויש כאלה שזה כן...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש לי בראון 2770
קטי06/08/2007זה לא הכי חדיש, לדעתי כל התוספות שיש במכשירים החדשים זה סתם מיותר, העקרון הוא אותו עקרון וזה כואבבב!!
רגליים אני לא עושה איתה כי זה סתם כואב ולא חלק, אלא אם כן תשבי ממש כל היום להוציא שערה-שערה.
אני עושה איתו בית שחי (מקודם היתי עושה שעווה)- דווקא בסדר, אפשר לסבול ולא צריך לגדל שיער כמו לשעווה.
בקיצור, דעתי היא שטוב שיהיה בבית מכשיר להסרת שיער כי זה טוב בתור פתרון מהיר במקום גילוח.אבל אם יש אפשרות לגדל שיער לשעווה-אז עדיף* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבקשר למסיר שיער של בראון
מיקה06/08/2007קניתי אותו לפני כמה ימים ואין מאושרת ממני.
כן, זה כואב, אבל לא נורא ברגליים, בבית שחי זה מוריד יופי(כן זה כואב) וגם במפשעות (כאבי תופת). אני מסירה בלילה. אחרי כל הכאבים אני קמה ח ל ק ה לגמריי וכל הכאב נעלם... יש הרבה שמורידות בשלבים. את לא חייבת הכל בבת אחת והראשים השונים מאד עוזרים. אפשר להתחיל עם הראשים הקנטנים. אה, יש גם ראש לשפם, כאב- אבל היה שווה את התוצאה.
מסקנה- כן זה כואב, לפעמים מאד מאד, אבל, אפשר לעשות את זה בשלבים ובסוך הייתי חלקה כמו שלא הייתי בחיים שלי...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיפה אני יכולה לקנות את סיליק אפיל
מיכל19/08/2007באזור חדרה בנימינה .....=)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנופר
עינת21/08/2007קניתי את שלי במשביר בקניון בחדרה, מכשיר מעולה של בראון 5685
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעינת
מיכל21/08/2007בכמה 650?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסרת שיער במפסעהגלי31/07/2007היי
מה הדרך הכי טובה להסיר שיער במפסעה? שעווה עושה לי נקודות אדומות לכמה ימים ועל סכין גילוח אין בכלל מה לדבר. מה כדאי לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלגלי
06/08/2007שלום גלי
בת כמה את?
ציינת מריטה , שללת גילוח, יש עוד אפשרות של לייזר או אור הבזקי.
מריטה נוספת בעזרת מכשיר כגון בראון און אפיליידי וכ"ו...
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלד''ר גלימיטל29/07/2007אני רואה שאת לא תוכלי לעזור לי בנושא השעווה..כפי שאמרת לבנות אחרות
אז את אוליי מכירה פורום אחר שבו יוכלו לעזור לי בנושא הזה?
יש לי שאלה שהיא דיי חשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלמיטל
06/08/2007שלום מיטל
יש פורום טיפוח אולי שם תקבלי עזרה,נסי גם את פורום הקוסמטיקה הטבעית.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעזרה דחופה-הסרת שיערחסוי29/07/2007שלום, אני בת 19 ויש לי מספר שערות שחורות וארוכות סביב הפיטמות, זה דבר שמאוד מפריע לי ומביך אותי, ואני רוצה להיפטר ממנו בהקדם.
כיצד אוכל להיפטר מהן בהקדם? איזה דרך? והאם זה דבר שיכול לפגוע בי בעתיד?
אודה לך מאוד אם תחזירי לי תשובה בהקדם!
תודה רבה=)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרתשובה לחסוי
06/08/2007שלום לך
אם יש לך מס' שיערות בודדות כדאי להסירן בערת אפילציה אצל קוסמטיקאית רפואית. אם יש שעירות מרובה יותר ניתן לשקול הפחתה בלייזר.
זה לא יפגע בך בעתיד, בשום דרך שהיא.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסרת שיער בקיץדנה27/07/2007האם יש חשיבות למתי מבצעים הסרת שיער - בחורף או בקיץ? אני חושבת להתחיל לעשות ברגליים ובמפשעות, אוכל עדיין להמשיך ללכת עם מכנסיים קצרות? ישנם סימנים על העור אחרי טיפול?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלרונית
29/07/2007שלום רונית,
ניתן להפחית שיער בכל ימות השנה. יש להקפיד רק לא להחשף לשמש.
לאחר טיפול יכולה להיות תגובה עורית של אדמומיות ובצקת סביב זקיקי השיערה,שחולפת כעבור 24-48 שעות,או אפילו מעט יותר.
מכנסיים קצרים רק אם מסנן קרינה מעל 34 SPF .
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהערוץ הבריאות
בחן את עצמך:
האם את/ה טיפוס בוגדני?היועצים שלנו
שיקום ציפורניים. אבי מטפל בכל סוגי בעיות הציפורניים השונות, מרמת סדקים ושברים וכלה בפטרת הציפורן, וכל זאת מתוך הבנה עמוקה ויסודית של אנטומית הציפורן והעור שמסביבן, הבנת החומרים והתהליכים שנמצאים בשימו... קרא עוד
.jpg)
.jpg)
.jpg)


.jpg)



.jpg)