מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הסרת שיערבן 1513/08/2007
רציתי לדעת אם בגילי אפשר לעשות מפשעות + רגליים וגם עם אפשר להוציא שערות מהתחת (לא מהחור עצמו P: מסביב) אני לא שעיר אבל השערות שלי הם שחורות וארוכות מה שהופך אותן לבולטות יותר .
אני לא חייב להיות חלק לגמרי דילול יהיה גם טוב(שהשערות יהיו קצרות ומועטות)
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לבן ה-15
14/08/2007שלום לך
בגלל גילך הצעיר,רמת השיעור שלך היא התחלתית ביותר.
יש לחכות לסיום ההתפתחות המינית וזה קורה בסביבות גיל ה-20 שלך,ואז ניתן יהיה לדעת פחות או יותר עם מה מתמודדים.גברים צעירים מוסיפים שיער ככל שמתבגרים.
כשמדברים על הפחתת שיער לטווח רחוק מדברים על הפחתה של 70 -80 % מהשיער,אין חלק לגמרי.
אורך השיער לא מושפע מהלייזר,את זה קובעת התורשה של כל אחד מאיתנו.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרואקוטן וסילק אפיל...לינוי12/08/2007שלום =)
ברצוני לקנות מכשיר סילק אפיל, ומאחר ואני אחרי טיפול בכדורי "רואקוטן" (לפני חודש וקצת תם הטיפול) העור שלי רגיש מאוד לשעווה, ואף שימוש בסכיני גילוח גורם לי לכאבים ולחתכים.
השאלה שלי היא האם למרות זאת כדאי לי לקנות את ה"סילק אפיל אקסל", או שהתוצאות יהיו קשות אף יותר משעווה או גילוח??..
בתודה מראש,
לינוי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרללינוי
14/08/2007שלום לינוי
לצערי אין לי נסיון/ידע על מכשירי סילק אפיל ודומיהם.אם העוא שלך פגיע עדיין הייתי נותנת לו "מנוחה"
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמכשיר סילק
רינת15/08/2007שלום לך
לדעתי זה יותר גרוע משעווה לפחות שעווה מוציאה כמות של שערות בבת אחת המכשיר כאילו את מוציאה שערה שערה זה מאד כואב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלרינת...
עינת21/08/2007את ממש מגזימה בתגובה שלך... המכשיר אומנם כואב אבל בדיוק כמו שעווה אין הבדל כלל בכאב- מאחת שניסתה שעווה אני יכולה להגיד לך שהמכשיר עדיף משעווה חמה שעלולה להוציא ורידים ברגליים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפיגמנטציה ולייזרלי12/08/2007שלום, רציתי לדעת האם טיפול להסרת שיער בלייזר יכול לסייע גם להסרת כתמי פיגמנטציה נרחבים באיזור בית השחי והמפשעה, או ההיפך- האם כתמים אלה לא מאפשרים את הצלחת הטיפול להסרת השיער.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרללי
14/08/2007שלום לי
כתמי היפרפיגמנטציה בבית השחי ובמפשעות, לא יעלמו או יוסרו במהלך הסרת שיער. יותר מזה יש להזהר עם העוצמות ולהורידן על מנת שלא יהיו כוויות.
לרוב אזורים אלו מגיבים הייטב ללייזר,וההפחתה מאד משמעותית.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלם רב הסרת שיעררמי10/08/2007אני בן 28 ושעיר מאוד. רציתי לדעת אם אני רוצה לעשות הסרת שער מלא בחזה ובגב ישבן וכתפיים, וברגלים לשקול דילול וגם בידים. רציתי רק להגיש שמעולם לא גילחתי או עשיתי שעווה. רציתי לברר אם ניתן לעשות את כל הטיפולי ם ביחד ולגמור הכל תוך שנה או שנה וחצי? והאם הטיפולים כואבים והכי חשוב האם יש סכנה שלהי?
ושאלה אחרונה האם לאחר טיפול ראשון או שני אני צריך לחזור ולגלח תחזה? (אני לא ממש מעוניין..)
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלרמי
12/08/2007שלום רמי
ראשית כדאי לדייק גם ברמת הציפיות,ניתן להפחית שיער באופן משמעותי ולא להסיר לגמרי.
ניתן לבצע את כל הטיפולים במקביל, כמובן לא בבת אחת.לגבי הזמן הנחוץ, שוב יש להבהיר כי אדם שעיר מאד צריך להיות מוכן לטיפול ארוך יותר מהממוצע,ובכל אופן לא יסתיים בתוך שנה /שנה וחצי אשר משמעותן 5-7 טיפולים בלבד.
הטיפולים יכולים להחשב כואבים,זה משתנה מאדם לאדם על פי סף הכאב של כל אחד,כמו גם כמות השיער צבעו וצפיפותו.
אתה לא חייב לגלח במהלך הטיפולים,אך לפני הטיפול אכן מגלחים את האיזור.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשעיר שמסיר
עידן24/08/2007אהלן
אני מטופל קרוב לארבע שנים בלייזר.
אצלי לפחות, התהליך עדיין לא בא לסיומו.
אבל בהחלט נראה שיפור.
קח בחשבון שבמכשירי הלייזר שלא כמו באינפרא אדום הטיפול כואב!
אם אינך סובל מאוד מהשיעור שעל גופך הישאר כך. יותר טבעי, יותר יפה.
עידן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדחוווף..לרחלי אלמקייסרשא10/08/2007רחלי שלום, כתבתי לך לפני מס' חודשים בקשר להסרת שיער באיזור הפנים וענית לי שאת הולכת לבדוק מקום בו מסירם שיער מאיזור הפנים בדרך נכונה באיזור בו אני גרה (מרכז) אני עדיין נואשת ומחכה לתשובה, עוד שבועיים מסיבת האירוסין שלי, ועניין השיער בפנים מאוד מלחיץ אותי. אשמח אם תעני לי בהקדם..תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלרשא
12/08/2007שלום לך
לא הבנתי למי מכוונת השאלה,אך אוכל לומר לך שיש לבדוק את הסיבה לשיעור בפנים בעזרת בדיקת דם פשוטה. בנוסף, אם השיעור סך הכל לא מרובה עדיף להפחית באפילציה.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלדר'-טרשת נפוצה ואינפרא אדוםרציתי לדעת09/08/2007שלום,
אובחנתי לפני כשנה כ- MS PROBABLE, חשד לטרשת נפוצה.
האם הסרת שיער באינפרא אדום הינה בטוחה לי?
אשמח לתגובתך המהירה.
אני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלרציתי לדעת
12/08/2007שלום לך
ראשית הייתי שואלת את הרופא המטפל שלך מה דעתו והאם הוא נתקל בזה ממטופלים אחרים.ברשותך אקח עוד פרק זמן להמשך הברור עבורך
בברכה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרואקוטן והסרת שיער בלייזר.09/08/2007שלום, אני רוצה להתחיל טיפול להסרת שיער בלייזר ובנוסף גם טיפול בכדורי הרואקוטן כתוצאה מאקנה, עד כמה שידוע לי זה לא אפשרי לשלב בין הדברין בו זמנית... צריך לחכות תקופה של כמה חודשים מתום נטילת הכדורים ואז אפשר להתחיל לייזר.
לכן אני רוצה לדעת מה את ממליצה, להתחיל עם כדורי הרואקוטן ורק לאחר מכן טיפול בלייזר או להפך? האם זה משנה?? אני יודעת שלאחר טיפול בלייזר יכולים להופיע פצעונים קטנים באיזור בו הסירו שיער ולכן אולי יהיה עדיף להשתמש בכדורים רק לאחר הטיפול בלייזר...
ויש לי עוד שאלה, אם אני לחילופון, מסירה שיער בלייזר ולאחר מכן אני רוצה להתחיל להשתמש ברואקוטן האם אני צריכה גם להמתין פרק של זמן מתום הטיפול?
אשמח לקבל את דעתך, אני לא יודעת מה לעשות!
שני העיניינים האלו מאוד חשובים לי ומטרידים אותי! וחבל שאי אפשר לעשות את שניהם בו זמנית, וגם זמן ההמתנה ביניהם די ארוך....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרתשובה למשהי
12/08/2007שלום לך
הכל מתחיל ונגמר בכמה חריף מצב האקנה.אם יש הרבה פצעים,לא ניתן לטפל בלייזר על עור לא בריא, יש סכנה לקיבוע של היפר- פיגמנטציה (כתמים כהים)על העור.
אכן יש להמתין כ-6 חודשים מתום נטילת הטיפול ועד תחילת הלייזר. בכלל יש לשקול את הצורך בלייזר בפנים. האם יש שיבושים הורמונליים ואם כן האם את מאוזנת תרופתית,כי אחרת זה לא יעיל
וכ"ו וכ"ו...
אם יש מעט שיער על נפנים אולי בכלל עדיף מחט חשמלית.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא התכוונתי ללייזר באיזור הפנים
.14/08/2007האקנה נמצאת באיזור הפנים...
האם זה אפשרי לעשות טיפול בלייזר באיזורים אחרים בגוף (לא בפנים) ובמקביל ליטול רקאוטן?
אני רוצה לעשות לייזר באיזור החזה, אך גם באיזור זה יש לי פצעים, אבל לא נראה לי שזה אקנה...
האם אפשרי לטפל באיזור זה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמשהי
14/08/2007שלום לך
התשובה זהה לגבי כל איזור שהוא !
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסרת שיערמזל09/08/2007שלום !!
רציתי לשאול בקשר להסרת שיער באיזור הרגלים ובידיים, אני משתמשת בשעווה לשם הורדת השיער באזורים אלה , המליצו לי לעשות הסרת שיער בלייזר אך אני רציתי לדעת אם הטיפול של הלייזר הוא יותר בטוח וכי השיער לא יגדל יותר ואם לא איזה טיפול הית ממליצה לי בשביל הורדת השיער* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרתשובה למזל
12/08/2007שלום מזל
שאלת האם הטיפול של הלייזר יותר בטוח,ממה?
אזור השוקיים מגיב טוב מאד להפחתה בלייזר גם הירכים אם השיער שם לא עדין מדי. הידיים בשיעור
עם צבע מגיבות גם כן טוב מאד.
יש לזכור שההפחתה היא לא של 100% אלא של כ-70-80 % והשיער שנותר יהיה עדין ופלומתי.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאלכסנדריט.הילה08/08/2007שלום,
אני מטופלת באלכסנדריט באיזור השפם והירכיים כיוון שהשיער שלי שם עדין יותר, אך אני לא רואה תוצאות. יש לציין שכבר עברתי מס רב של טיפולים. יש מכשיר אחר שניתן לטפל בו בשער עדין, כי הבנתי שהלייט שיר לא יעזור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלהילה
09/08/2007שלום הילה
חסרים לי קצת פרטים,מה צבע השיער?,האם הציפייה שלך היא להגיע לחלק לגמרי?,האם השיער שנותר הוא פלומתי? הרי פלומה יש על כל הגוף פרט לכפות ידיים ורגליים,ואתה הלייזר לא יכול להסיר.
כתבי לי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד פרטים.
הילה09/08/2007השיער שחור ולא פלומתי. כשאני אומרת שאין שינוי אני מתכוונת שאין הפחתה בכלל בכמות השיער.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלהילה
12/08/2007שלום הילה
יש מצבים בהם לא מגיבים הייטב למכשיר אף כי אני מקווה שטופלת בפרמטרים הנכונים,וכי צולמת וניתן לעשות השוואה אובייקטיבית ולא רק על פי התרשמות.ניתן לעבור למכשיר IPL אשר עובד על "פס רחב" מבחינת אורך הגל ואולי שם תראי התקדמות יותר טובה.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאלה לדוקטורקרן08/08/2007שלום אני סטודנטית ואני מחפשת ספרות מקצועית שבה אוכל למצוא תוצאות של גילוח על צמיחת השיער. בבקשה אם תוכלי לעזור לי ולהפנות אותי לספרי דרמטולוגיה טובים שנוגעים בנושא ואו מאמרים בנושא אודה לך מאוד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרתשובה לקרן
09/08/2007שלום קרן
לצערי אנני מכירה מאמרים שנעשו בנושא גילוח/ צמיחת שיער,ולי כדאי לפנות לפורום טיפח או משהו דומה.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמהלך טיפולמיכל07/08/2007רציתי לדעת, כמה זמן לאחר טיפול ראשון ניתן לגלח??
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלמיכל
09/08/2007שלום מיכל
לא כתבת על איזה אזור את מדברת,אך באופן כללי,אני ממליצה להמתין לנשירה לאחר הטיפול,כי אחרת לא תדעי אם הטיפול היה יעיל. מועד הנשירה תלוי במכשיר בו טופלת.אם תחכי לנשירה אולי לא תזדקקי לגילוח.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצווארחן07/08/2007שלום קוראים לי חן ואני בת 16 רציתי לשאול איך ניתן להוריד שיער בצוואר?כלומר אין ניתן להיפטר ממנו?שעווה או משחה להסרת שיער זה בסדר?למרות שפעם עשיתי עם המשחה הזו ועכשיו ישלי מין כתמים על הצוואר מה את ממליצה לי?והאם יש סכנה במשחה הזו?לצוואר כמובן והאם גם השעווה מסוכנת לאיזור זה ולמה..
בתודה חן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלחן
09/08/2007שלום חן
ראשית אולי כדאי לבדוק למה יש לך שיער בצואר,את זה עושים דרך רופאת הילדים,ובדיקות דם פשוטות. האם המחזור שלך סדיר ? האם התיעצת אם אמא, האם גם לה יש שיער בצואר ?
אם הן בודדות אולי כדאי לטפל בהן נקודתית באפילציה(מחט חשמלית) ?
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיך בוחרים בין לייזר ל-IPL?דניאלה07/08/2007שלום ד"ר אהרונוביץ',
תודה רבה על התשובה הקודמת.
אם אין הבדל ביעילות בין השיטות, אז בעצם מה שמשנה זה המטפל והניסיון שלו?
העור שלי לא בהיר ולא כהה מאוד, השערות חומות. העור והשיער כמעט באותו גוון. יש בכ"ז שיטה שיותר מתאימה לי?
אמרת שיש מכשירי IPL טובים יותר ופחות. תוכלי בבקשה לציין שמות?
גוון השיער והעור שונים באזורים שונים בגוף. כדאי לטפל בהם בנפרד, כי לכל אחד מהם מתאימים מכשירים שונים?
תודה.
* אם מישהו מכיר קוסמטיקאית או מכון להסרת שיער טובים באיזור המרכז ויכול לשלוח לי למייל, אני אודה לו מאוד מאוד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלדניאלה
07/08/2007שלום דניאלה
כתבת שהעור והשיער כמעט באתו צבע,דבר שהוא לא כל כך מוצלח,כיון שרצוי שיהיה הבדל משמעותי בין העור והשיער.הרצוי ביותר הוא עור בהיר ושיער שחור.
לא אוכל לציין שמות של מכשירים אך אוכל לומרשהחברות הבאות נחשבות מהשורה הראשונה: לומניס, קנדלה, פלומר, סינרון, קואנטה וכ"ו...
מטפל/ת מיומן/נת ידעו להתאים את המכשיר לאזור.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדחוף!חן07/08/2007היי אני בת 16 וחצי ויש בעיה שמאוד מציקה לי שערות באיבר המין ואני מתביישת לדבר על זה עם מישהו מה אני יכולה לעשות זה ממש מציק לי בעיקר כשחם וזה גם ממש מגרד!!!!!!
רציתי לגלח אבל שמעתי שזה עושה פצעים וגם זה נראה לי קצת מסוכן או שלא?כאילו פשוט לוקחים סכין וכמו ברגליים עושים?כי זה בטח יעשה קוצים ויהיה לא נוח....
אל תגידי לי שעווה כי אני לא מתכוונת ללכתלמישהי שתעשה לי אתה זה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרתשבה ל-=>
07/08/2007שלום לך
גילוח של שיער באיבר המין אכן יכול ליגרום לפצעים ,לצמיחה הפוכה לתוך העור ולפציעה
הייתי מציעה לך להתיעץ עם אמא,או אחות בוגרת ובכלל לשקול שוב אם זה הכרחי ?
שעוה אפשר לעשות לבד,לפחות באזורים חיצוניים ואחרי שלמדת את השיטה.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלד"ר
חן07/08/2007אני מדברת רק על האזור החיצוני ולא הייתי רוצה לשתף את אימא ומה זאת אומרת עם זה הכרחי זה מציק לי אז כנראה שזה הכרחי.
אוף אין לי מושג מה לעשות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהביקיני טרים
דניאלה08/08/2007אפשר למצוא בסופר פארם... זאת מכונת תספורת קטנה לאיזורים האלה (עולה 50 ש"ח)
אם מגלחים - אז רק עם כיוון השיער. ולחטא אח"כ עם צמר גפן ספוג באלכוהול (די שורף לכמה רגעים) אבל כשהשיער צומח זה באמת מגרד.
זה טבעי מאוד שצומחות שם שערות. חבל שאת מתייסרת על דברים כאלה, בגיל מאוחר יותר את לא תביני את ההרגשה שלך היום, שסבלת סתם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלד"ר
חן07/08/2007אני מדברת רק על האזור החיצוני ולא הייתי רוצה לשתף את אימא ומה זאת אומרת עם זה הכרחי זה מציק לי אז כנראה שזה הכרחי.
אוף אין לי מושג מה לעשות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהישבן...:)מור07/08/2007יש לי שיער עדין מאוד אך כהה (שחור-חום כהה) בישבן (שכמובן העור שם לבן), איזו שיטה תיתן את התוצאות הטובות ביותר IPL או לייזר ? והאם יש חשש להסיר שיער זה מחשש לצמיחה מוגברת?
הציעו לי באחד המכונים לעבוד אם מכשיר קוונטה ? איזה סוג מכשיר זה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלמור
07/08/2007שלום מור
שיער עדין מאד ,יתקשה לבלוע את האנרגיה ולכן צריך מכשיר לייזר חזק בעל רוחב פולס קצר.
צריך לאבחן ברצינות את התאמתו לטיפול וכמה צפי התקדמות בכלל.
הקוואנטה הינו מכשיר IPL בעל נתונים טובים,אך תלוי במטפל מצד אחד ומין הצד השני,כשהשיער יהיה עוד יותר עדין,בהמשך הטיפול לאן ואיך ימשיכו?
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהערוץ הבריאות
בחן את עצמך:
האם את/ה טיפוס בוגדני?היועצים שלנו
.jpg)
.jpg)
.jpg)


.jpg)



