פורום הסרת שיער ואפילציה - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלוםבהצלחה עם הפרום החדש יש לי שאלה
    נתנאל נגאוקר
    28/04/2007

    אני רוצה להסיר שיער מה עלייי לעשות כדי שלא יצמחו בכלל חוץ מהסרת שיער בלייזר וכאלה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לנתנאל

    03/05/2007

    שלום נתנאל
    חסרים לי מעט פרטים נוספים כגון:גיל, מוצא,מצב שעירותך,גוון עורך וכ"ו...
    חשוב שתדע שאין מצב בו ניתן להסיר את כל השיער. הפחתת השיער בלייזר יכולה להסיר שיער
    בכ-70-90% תלוי באזור. חוץ מזה, יש מצב שבו גברים הרוצים לשנות את מינם, נוטלים תרופות,הורמונים נשיים ואז רמת השיעור תפחת במקביל לשינויים נוספים.
    שיטה נוספת להסרת שיער היא אפילציה(מחט חשמלית). זהו הליך המתאים יותר לאיזורים קטנים.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הסרת שיער
    מ
    26/04/2007

    שלום,
    אני מעוניינת לעבור הסרת שיער בלייזר בבית השחי. כשהתייעצתי עם חברות שמעתי מהן על תופעה של הזעה מוגברת מאז שעברו את הטיפולים. כולן טוענות שהן סובלות מאד. גם אחותי מדווחת על אותה תופעה (אם יש כאן עניין משפחתי). שאלתי במכון ואמרו לי שם שאין תופעה כזו, ושלהיפך- הסרת השיער מונעת הזעה. מי צודק? האם לסמוך על המכון? אני לא רוצה להיפטר מבעיה אחת כדי להתחיל לסבול מבעיה מציקה יותר...
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הסרת שיער

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה למ.

    03/05/2007

    שלום מ.
    אין עדות לכך שהסרת שיער בלייזר בבית השחי גורמת להזעת יתר. יש מצבים של הזעת יתר משפחתית.קיימים טיפולים המתקנים את התופעה.
    התחושה של הזעת יתר יכולה לנבוע מהעובדה שאין יותר שיער באזור וההזעה יותר מורגשת.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הסרת שיער לילדים
    ד
    26/04/2007

    מאיזה גיל מותר לילדים להסיר שיער?והאם זה כדאי?
    מדוע רוב המכונים לא מקבלים ילדים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הסרת שיער לילדים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לרינה

    03/05/2007

    שלום רינה
    לא הגדרת את גיל הילדים,שמעניין אותך לדעת לגביהם.ככלל הסרת שיער במקרים רגילים כדאי
    שלא תחל לפני סיום ההתפתחות המינית.אצל נערות כ-4 שנים לאחר קבלת המחזור המיני.
    אצל נערים,זה מורכב מעט יותר,מפני שהשיער אצלם מתחיל לצמוח מאוחר יותר,וומשיך עד
    סוף שנות השלושים.
    במקרים חריגים,כגון התבגרות מינית מוקדמת,או שיבושים הורמונליים שונים יש הופעה מוקדמת של
    שיעור, אשר יכולה לגרום לבעיות נפשיות וחברתיות.
    רוב המכונים לא מטפלים בילדים מפני שיש צורך בידע והתנהלות מיוחדת עם ילדים. הטיפול לא נעים
    ולילדים הוא עשוי להיות בהחלט כואב.דרושה הערכות מיוחדת לטיפול בילדים.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הסרת שיער לילדות בגיל 11

    מירי
    12/03/2009

    שלום ד"ר רינה, לילדתי בת ה11 יש שפם שמאד מפריע לה. כמו כן יש לה שערות בבית השחי. היא מאד רוצה להסיר את השיער.האם כדי להוריד לה את השיער?( היא עדיין לא קיבלה מחזור ). ואם לא היש אלטרנטיבות נוספות? תודה מראש מירי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום,

    דניאל
    14/03/2009

    בגיל הזה עוד לו קיבלתי מחזור ועדיין אמא שלי הסכימה להוריד משם. אחותי עשתה לי שעווה.. אפשרי לעשות גם לפני קבלת המחזור,למה לא?!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה.

    ענת
    24/09/2009

    את טועה לחלוטין יש מכשיר לייזר להורדת שיער ללא כאבים , יש את הדסה אופטימל
    מומחים לילדים , תבדקי לפני שאת מעבירה אינפורמציה .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אפילציה
    ציפי
    25/04/2007

    האם אפילציה היא שיטה יעילה יותר מלייזר?
    שמעתי שאפילציה מספיקות גם ארבע חמש פגישוץ, ובשביל לייזר צריך 10-15. זה נכון?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אפילציה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לציפי -אפילציה.

    03/05/2007

    שלום ציפי
    בשאלתך לא ציינת מאיזה אזור את רוצה להסיר שיער,יש לכך חשיבות רבה לגבי התשובה.
    מספר הטיפולים שצריך ע"מ להפחית שיער באופן משמעותי תלוי בגורמים שונים :גודל האיזור,כמות
    השיער וכו...
    לאיזורים קטנים בפנים, אצל נשים ללא בעיות הורמונליות אפילציה,בידי מטפלת מנוסה,יכול להיות פתרון(לא ידוע לי מס' הטיפולים הנדרש.
    לאזורי גוף גדולים, זהו טיפול ארוך,יקר ומיגע.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם לליזר יש השלכות רפואיות בעתיד?
    אלמונית
    22/04/2007

    שלום רב,
    שמי שרה ואני מטופלת במכשיר לייזר (מסוג לייצ'ר) כבר שנתיים וחצי.
    עברתי 16 טיפולים ואני חייבת לציין שאני לא ממש מרגישה בשינוי משמעותי.
    אני עוברת טיפול כל חודש וחצי בכל איזור הפנים (כולל הפיאות, הסנטר והצוואר).
    עדיין יש לי קוצים ושיער קשה וכהה.
    אמרו לי שבפנים צריך לעבור גג 12 טיפולים (אחת מהרופאות שם).
    לכן יש לי 2 שאלות:
    1) האם להשיך בטיפול הזה ובמכשיר הזה? ואם לא , על איזה טיפול אחר את ממליצה?

    2) לאחרונה, הרבה אנשים מדאיגים אותי בכך שהם טוענים שיש השלכות רפואיות בעתיד (כגון סרטן או כל מחלה אחרת "לא עלינו") לכל מי שמטפל בלייזר. האם זה נכון? האם יש אישורים רפואיים שניתנו ע"י גורמים מוסמכים באמת?


    אשמח לתשובות בהקדם, כוון שהנושא הנ"ל ממש מטריד אותי לאחרונה..

    תודה, שרה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה שרה.

    03/05/2007

    שלום שרה
    לא ציינת את גילך, כמו כן לא ציינת באם יש שיפור כל שהוא מאז שהתחלת את הטיפולים, אלו פרמטרים חשובים לתשובה.
    שיעור יתר בפנים יכול לנבוע ממס' סיבות:משפחתיות,גנטיות
    שיבושים הורמונליים(שחלות פוליציסטיות,בעיות יותרת הכליה
    תרופות מסויימות
    טיפולי הפרייה
    במידה ויש מחזור לא סדיר,כדאי לשלול בעיות הורמונליות,באמצעות בדיקת דם
    פשוטה ביום ה2-3 למחזור.
    אם יש בעיה הורמונלית,צריך לאזן אותה תרופתית על מנת שתהיה התקדמות והפחתה בשיעור.
    ככל הידוע לנו אין עדות לתופעות לא רצויות או מסוכנות לגוף בעתיד,בעקבות הלייזר.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה עדיף?
    כינרת
    22/04/2007

    שלום רב, אני שאטנית עם עור בהיר. אני מתעניינת בהסרת שיער מהידיים, יש לי שיער בהיר, אבל רב מדי וזה גורם לי למבוכה לעתים. איזה שיטת הסרה טובה לי יותר - לייזר או קרן אור? שמעתי ששי יתרונות לשתי השיטות, אבל מה עדיף לי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מה עדיף?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לכנרת

    03/05/2007

    שלום כנרת
    מבלי לראות את גוון השיער שלך,התאור "שיער בהיר", לא מבשר טובות.
    לייזר/קרן אור ,שניהם זקוקים לצבע משמעותי.על מנת להבלע בו,(בזקיק השיערה) במידה ואין די
    פיגמנט, אין די הצורך בליעה של אנרגיית האור בזקיק, שהופכת לחום ועל ידי זה גורמת להרס טרמי
    של השיערה,ולהפחתה בכמות השיער.
    כדאי לגשת לבדיקה מסודרת במרפאה אמינה ע"מ לאבחן את גוון השיער,ואת היכולת להפחיתו.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הסרת שיער לצמיתות?

    ליאל
    12/05/2007

    שלום אני מאוד רוצה לעשות הסרת שיער בליזר בכל הגוף אבל יש לי כמה שאלות לפני שאני מתחילה עכשיו הקיץ בפתח זה אומר שאם התחיל עכשיו לא אוכל ללכת לים כל הקיץ ? רציתי לדעת גם האם פעולת ההסרה גורמת לפיצעונים ? והשאלה החשובה מכולן האם באמת ההסרה היא לצמיתותתתתת ואם הוא חוזר כעבור מספר שנים החברה מחויבת לטפל בי בחינם?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לליאל

    13/05/2007

    שלום ליאל,מצאתי את שאלותייך.

    בקיץ הישראלי יש להמנע מחשיפה לא מוגנת(קרי,מריחת מסנן קרינה מעל 34 SPF )בכל איזור
    בו רוצים להסיר שיער בלייזר. ניתן ללכת לים,אך בשעות לא חמות ומרוחים הייטב במסנן קרינה, כאמור.
    יש אנשים שעל אף מסנן הקרינה עדיין משתזפים מעט,ולכן יש להקפיד יותר או להמנע,על מנת לשמור על העור,ויעילות הטיפול.
    בנושא הפיצעונים,אחוז קטן של מטופלים יכול לפתח פיצעונים באזור הטיפול,יש להקפיד יותר על היגיינה, סבון פולידין מחטא,ובעיקר להתיעץ לגופו של עיניין עם הרופא המטפל.
    בנושא הצמיתות,על פי ה-FDA פירושו הפחתה משמעותית ולאורך זמן של כמות השיער באזור נתון.
    לגבי אפשרות של צמיחה לאחר שנים מתום הטיפול,נדיר, אך יש לבדוק כל נושא לגופו .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום