מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הסרת שיער באינפראאתי31/05/2007
שלום, אני התחלתי טיפול של הסרת שיער באינפרא אדום במפשעות בבטן ובידיים, ורציתי לדעת האם מותר לי להשתזף ומה הסכנות?
ואם אסור להשתזף - אז האם אסור כל החודש, או רק בצמוד לטיפולים?
תודה רבה, אתי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לאתי
31/05/2007שלום אתי
טוב ששאלת מפני שזה מאד חשוב.
אסור להשתזף במהלך הסרת שיער בלייזר/אינפרא. כדי ליעל לעצמך את הטיפול
הייתי ממליצה להמנע משמש בכלל כדי להפחית למינימום את סכנת הכוויות ובעקבותיהן
את שינויי הפיגמנטציה (הגוון)של העור. כך הקרן לא תתביית על הגוון הכהה של העור
אלא,רק של השיער.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסרת שיער בלייזרמלי30/05/2007שלום,
אני אמורה להתחיל טיפול בלייזר בבית השחי, אני בת 21 ויש לי עור בהיר ושיער כהה.
בטיפול הניסיון אמרו לי שאטופל במכשיר ה- QUANTA. האם זה מכשיר מוכר? טוב?
וגם- טיפול ניסיון הייה לי ממש כואב, ואמרו לי שהם לא מורחים משחת אלחוש, ושאם אני רוצה אני יכולה לקנות ולמרוח.. האם זה הגיוני שזה לא נכלל בטיפול?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרתשובה לגל
31/05/2007שלום גל
מכשיר הקואנטה הינו מכשיר מוכר ויעיל ועושה את העבודה הייטב.
המכשיר בנוי כך שאינו מחייב שימוש באילחוש,על פי הוראות היצרן. הוספת מכשיר הקרור
הזורק אויר קפוא אל איזור הטיפול,אצל רוב רובם של המטופלים עוזר בהחלט.
סף הרגישות של כל אחד מעט שונה,כמו גם איזורים שונים אצל אותו אדם.
קחי בחשבון שהתחושה של הסרת שיער חדשה לך וסביר שבהמשך יהיה לך יותר קל.
במידה ולא, תוכלי להשתמש באילחוש מקומי.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה- הרגעת אותי...
מלי31/05/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלגל
31/05/2007שלום גל
ראי תשובתי.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלייזר בגיל צעירמאי30/05/2007אני בת 16 וחצי ואני רוצה לעשות לייזר ברגליים... רציתי לדעת האם אני יכולה או שיש לכך השלכות לא טובות בגלל הגיל הצעיר?? אם כן, מאיזה גיל אפשר לעשות לייזר? ואם יש מוקמות בגוף שכבר עכשיו אפשר להתחיל לעשות....??
חוץ מכל רציתי לשאול באיזו דרך הכי כדאי להוציא שערות מהבטן???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרתשובה למאי
31/05/2007שלום מאי
גיל 16 וחצי הינו מעט מוקדם,אך יותר חשוב שיחלפו כ-4 שנים מאז קבלת המחזור.
מעצם גילך הצעיר לא ידוע אם זאת כמות השיער הסופית שלך, ומכאן יתכן וידרשו יותר טיפולים
מהממוצע.
לגבי השיעור בבטן תלוי איזה סוג שיער יש לך שם,אם זה פלומתי על תגעי אם זה עבה וכהה גשי
ליעוץ.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה זה פלומתי??
...03/06/2007וגם... למה אם השיער עבה וכהה לגשת לייעוץ?
לי, נגיד, יש שיער רגיל בבטן (שאני גם הייתי רוצה להיפטר ממנו) השיער שלי בבטן הוא כמו כל השיער שלי בגוף כמו בידיים לדוגמה....
איך אני יכולה באמת להיפטר ממנו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה למה זה פלומתי
05/06/2007שלום לך
פלומתי,זה שיער דק ובהיר יחסית.
אם עברו 4 שנים מקבלת המחזור,ניתן להניח שסיימת את ההתפתחות המינית ואולי ניתן יהיה
להפחיתו בלייזר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהציפלינגאלכס29/05/2007האם את יודעת לטפל גם בציפלינג?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרתשובה לעדי
29/05/2007אינני מכירה את הנושא הנ"ל, אולי תוסיפי קצת מידע.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשערות בחזהנירית28/05/2007שלום רב,
בשנים האחרונות צמחו לי שערות בחזה ,על כולו.
אני יודעת שיש שערות מסביב לפטמה וזה נורמלי אך יש יש לי שערות על כולו ואינן קהות.הדבר מעצבן אותי מאוד ומדאיג אותי,אני רוצה להוריד בשעווה האם זה אפשרי? האם זה קשור לתופעות הורמונליות ? או תופעות של הרזייה והשמנה? או מאכלים מסויימים... אני מאוד רוצה לדעת איך להיפטר משערות בחזה!!!
אשמח לקבל תשובה ,בתודה לבנת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרתשובה למיטל/ לבנת
29/05/2007שלום לך
לא ציינת בת כמה את, ומאיזה עדה והאם המחזור סדיר או לא. כמו כן האם השעירות אולי משפחתית
וכ"ו... אני מציעה לך לגשת לרופא המשפחה ולבקש בדיקות דם הורמונליות. אם השיער פלומטי לא הייתי מציעה להתעסק איתו.לכולנו יש פלומה על הגוף.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההשרת שיער לאחר ניתוחלנה27/05/2007עברתי ניתוח ראש (לאחר הסרת גידול - לא נדרשה כימוטרפיה או כל אמצעי אחר)
אני מטופלת בלמיקטל. אני חשה בטוב.
האם יש איזשהוא איסור להמשיך בטיפולי הסרת השיער (כולל איזור הפנים) ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרתשובה ללנה.
27/05/2007שלום לך לנה
לא ציינת מתי עברת את הניתוח,אני הייתי ממליצה על תקופת החלמה של מס' חודשים.
בנוסף הייתי מתיעצת עם הרופא המטפל בנושא.
על פניו איני רואה בעיה מיוחדת להמשיך בטיפולי הסרת השיער.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך תשובה ללנה
27/05/2007לנה שלום לך
ציינת שאת נוטלת למיקטל, האם יש התקפים אפילפטיים? האם הבזקים גורמים לך להופעת
התקף אפילפטי? אם כן,אזי הבזקי הלייזר עלולים לגרום להתקף.
כיתבי לי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלה ..ירון26/05/2007אם אני עושה חוט \ שעווה אז כל כמה זמן אני יכול לעשות ?
יש מזה איזה סכנה ? שיקרה לי משהו בעקבות זה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרתשובה לירון
27/05/2007שלום ירון
שאלתך קצת חורגת מתחום השכלתי,לכן אציע לך להתיעץ עם קוסמטיקאית מנוסה.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסרת שיער לצעירה .חסוי25/05/2007שלום ,
יש לי ילדה בת 13 , קיבלה מחזור לפני כשנה וכמו כן , היא די שעירה .
רציתי לשאול אם יש אפשרות להסיר שיער בלייזר ?
האם יש אפשרות אחרת להסיר את השיער ?
אשמח אם תעני לי בהקדם .
חסוי .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרתשובה להסרת שיער לצעירה.
27/05/2007שלום לך
יש מעט מדי פרטים מכדי שאוכל לענות ספציפית ,אז תשובתי תהיה כללית.
1.אצל נערות יש להמתין לסיום ההתפתחות המינית,דבר שקורה כ-3-4 ש' לאחר קבלת המחזור.
יש מקרים חריגים בהם יש שיבושים הורמונליים אשר גורמים לשיעור קשה,המחייב התערבות
מוקדמת, יותר בגלל בעיות ריגשיות וחברתיות.
2. נערות שמתחילות הסרת שיער בגיל כה צעיר,יש לקחת בחשבון שהטיפול יתארך מבחינת
מס' השנים,בעיקר כאשר התורשה שעירה מעל הממוצע.
3. לא כתבת היכן הילדה די שעירה,לכן קשה ליעץ כיצד להסיר.אך השיטות האחרות די קונוונציונליות
חוט,שעווה,גילוח,מכשיר וכ"ו.....
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההוספת פרטים לגבי הסרת שיער לנערה
חסוי28/05/2007בהמשך לתגובתך ברצוני להוסיף פרטים על מנת שאוכל להבין מה ניתן לעשות במצב שכזה
ביתי כבת 13 מפותחת לגילה שעירה באיזור הבטן, איזור הטוסיק ובגב, בידיים בקיצור שעירה
האם יש צורך בהתערבות רופא עור במקרה זה|?
האם נוכל להתחיל טיפולי לייזר להסרת שיער בגיל שכזה?
תודה על התייחסותך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך תשובה לחסוי
29/05/2007שלום לך
לא ציינת מתי ביתך קיבלה מחזור?
לא ציינת האם השעירות היא תכונה משפחתית?
לא ציינת האם המחזור תקין וסדיר?
עם כל הפרטים הללו הייתי ממליצה לגשת לרופא הילדים לבדיקה כללית והתיעצות
את צריכה להבין שהשעירות העכשוית היא אולי רק בתחילתה,ולכן הלייזר הוא עדיין מוקדם מדי.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסרת שיער במכשיר בייתיani24/05/2007רופאים/לקוחות שלום,
אני מעוניינת להסיר שיער בלייזר. מסיבות רבות אינני מעוניינת לבצע את הטיפול במכוני הלייזר השונים.
לשמחתי גיליתי מספר מכשירי לייזר המיועדים לשימוש בייתי, למשל ה- epilazer.
מספר שאלות שאני מפנה לחוות דעת מקצועית שלכם הרופאים וכן למי שיש להם ניסיון בשימוש במכשיר כזה:
1.מבחינת היעילות- האם בסופו של תהליך (לאחר שנה-שנתיים) מגיעים לתוצאה מספיק טובה? דהיינו שיער פלומתי, כמו שמגיעים במכונים (85-90% מהשיער יעלם)?
2. בטיחות השימוש- האם מספיק בטוח לשימוש לידיים לא מקצועיות- האם ידוע לכם על בעיות שיש עם המכשיר מהבחינה הזאת?
3. נוחות - האם נוח לשימוש? האם זמן העבודה איתו סביר? האם התפעול מהיר?
תודה מראש לכולכם!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרתשובה לאני
27/05/2007שלום לך אני,
כבר כתבתי את דעתי בפורום בתשובה לא.ב. מתאריך 16/5/07 על מכשירי הלייזר הבייתיים.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
ani27/05/2007שלום ,
קראתי. תודה.
לגבי העוצמה שכתבת עליה- אני בררתי לגבי מכשיר ה-home- epilazer, אני יודעת שיש לו 3רמות של עוצמה והוא עובד על 808nm. לפי המחקר הקטן שאני עשיתי בקרב המכונים- הם עובדים לרוב עם מכשירים המפיקים קרן באורך גל 750-810nm.
האם אתה מדבר על עוצמה מהיבט אחר? שכן, אם לא כך הרי שאם אני שחומת עור עם שיער כהה (באיזורים הרלוונטים לטיפול) ישנה אפשרות שמכשיר זה יתאים לי?
אם לא, האם תוכל להסביר מדוע?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסרת שיער ...!יולי23/05/2007אני בת 18 , ואני עושה טיפולי לייזר כבר קרוב לשנה בשוקיים,במפשעה ובשחי.. הטיפולים ממש מוצלחים..
שאלתי היא כזאת..
לאחרונה התחלתי לעשות גם טיפולי לייזר באזור הפאות והסנטר, היה לי שם שיער כהה ובהיר והוא הפריע לי וניגשתי לאחת הקליניקות של טיפולי הלייזר והם המליצו לי לעשות שעווה ובמידה וכן יצמח לי שיער כהה אז אני יוכל להתחיל בטיפול לייזר אצלם .
לכן הייתי עושה שעווה ומן הסתם התחילו לצאת לי שערות שחורות...
התחלתי לעשות את הלייזר והתחילו לצאת לי שערות שחורות וגם בהירות ממש ולייזר לא תופס שיער בהיר..
אהה.. וקראתי פה שיש בנות שיש להן שיער בפאות בגלל בעיות הורמונליות או בעיות במחזור.. ואכן יש לי בעיות במחזור...
האם זאת טעות שהתחלתי לעשות טיפול לייזר באזור הפאות והסנטר??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרתשובה לבת ה-18 .
24/05/2007שלום לך
לא יכולה לומר לך אם טעית או לא,מה שכדאי לעשות זה לבדוק מצב פרופיל הורמונלי,באם
המחזור שלך לא סדיר ויש לך שיער שחור בפנים.
לא ציינת אם את נוטלת אמצעי מניעה כל שהם.
גשי לרופא המשפחה שלך,בקשי בד' הורמונליות שמכילות את ההורמונים הזכריים.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסרת שיעררינת23/05/2007שלום רב
ז הפעם הראשונה שלי שאני נכנסת לפורום ואני קראתי כמה הודעות שבלבלו אותי .
אני אתחיל בזה שאני בת 28 נשואה + 2 . כשהייתי בגיל 18 לא היה לי בעיה עם השיער כי היה לי רגיל ברגליים ידיים ובית השחי . מזה כמה שנים (לציין לפני שהריתי בילדי הראשון זה התחיל) יש לי שיער בכל אזור בגוף פנים בצווארון, בבטן (קו חזה בטן) וגם כמה שיערות על השדיים ואני עוברת כמה שנים תקופה מאד קשה זה הוריד לי מאד מהבטחון עצמי ואני עוברת תקופות שאני עצבנית מאד וזה מאד גורם לבעיות ביחסי המין ביני לבין בעלי למרות שלו לא מפריע כלום ולי זה מאד מפריע וגורם לי לבכות .
עכשיו אני לא יודעת האם צריך לעשות בדיקה הורמונלית - לציין שיש לי מחזור לא סדיר מאז ומתמיד .
מה אמורה הבדיקות לבדוק והאם אם יהיה שזו אכן בעיה הורמולית הגלולות או מה שייתן הרופא יעזרו בהסרת השיער והאם זה לא מאוחר כי השיער הם ממש חזק ושחור וגס.
האם טיפול בלייזר יכול לעזור לי ואני מפחדת מזה שהטיפול יעשה לי פצעים על הפנים
האם אפשר להתחיל גם בחודשים האלה הכוונה בקיץ
אני אודה לך מאד אם תעזרי לי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרתשובה לרינת
24/05/2007שלום רינת,
את מציינת מס' דברים שהם בהחלט סיבה לברור הומונלי. האם יש לך רופא/ת נשים גשי התיעצי
איתו/ה וקבלי הפנייה לבדיקות הורמונליות ביום ה-2-3 למחזור.
במידה ויש בעיה הורמונלית,הטיפול התרופתי לא מסיר שיער,אלא,מפסיק את הוצאת השיער
החדש ואז הסרתו בלייזר או אפילציה תבטיח את יעילות הטיפול ובהדרגה יופחת השיעור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלרינת
24/05/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשערות בבטןמוטי21/05/2007שלום
שמי מוטי ואני בן 23 ואני תולש את השערות שלי מהבטן מהשורש
האם השערות ישובו לצמוח לי ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלמוטי
24/05/2007שלום לך מוטי
מריטה של שיער אינה מפחיתה כמותית את השיער,לכן, השיער ימשיך לצמוח לך על פי התורשה
שלך.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם מותר לגלח בין טיפולי הסרת שיער?גילה ברונר21/05/2007עברתי מספר טיפולי הסרת שיער מהמפשעה. הבטיחו לי בדר' סנטר שאחרי כ-6 טיפולים השיער יוסר לצמיתות וראה זה פלא. עברתי כבר למעלה מ-12 טיפולים וחלק מהשיער עדיין ממשיך לצמוח. האם זה מהסיבה שאני מגלחת יום יום את הנותר ומחזקת בכך את שורשי השיער?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרתשובה בנושא הגילוח
24/05/2007שלום לך,
מותר לגלח בין הטיפולים בלייזר,וזה אינו משפיע על יעילות הטיפול.
הגילוח בסך הכל מקצר את השיערה שחיה כך או אחרת 8-12 שב'
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההורדת שיער באזור הפניםירון21/05/2007שלום ,
אני בן 16 ומתחיל לצמוח לי דיי הרבה שיער באזור הפנים
וזה ממש מכער לי את הפנים ,אז רציתי לדעת אם יש איזה אפשרות להוריד את זה ,
בלי להוריד את זה קבוע ושישאר את הנקודות השחורות האלו?
תודה רבה ,גיל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרתשובה לגיל
24/05/2007שלום גיל.
אתה רק בתחילת תהליך הצמחת השיער בפנים ובשאר אזורי הגוף.אם אתה לא רוצה לגלח,כי רואים את ה"נקודות השחורות" האלה,ולא רוצה להסיר "קבוע" מה שנותר זה שעווה,או חוט כלומר מריטה.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסרת שער בהריוןשחר20/05/2007אני בשליש השלישי להריון. אני עשיתי טיפול באינפרא אדום בבית השחי ובמפשעות. האם מותר להמשיך לטפל גם בעת ההריון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרתשובה לשחר
24/05/2007שלום שחר
על פי יצרניות מכשירי הלייזר אין לבצע טיפולים במהלך ההריון. הן אינן מוכנות לקחת על עצמן
שמץ של מעורבות ו/או אחריות על בריאות העובר של אישה שעברה טיפולי הסרת שיער בלייזר.
גם אם אין שום מידע שיכול לרמוז על אפשרות שכזאת.
בהצלחה ושיהיה במזל טוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהערוץ הבריאות
בחן את עצמך:
האם אורח חייכם בריא?היועצים שלנו
אורולוג וכירורג מומחה ד"ר יוסף שמואלי הינו אורולוג בעל ניסיון רב בניתוחים בתחומי ההפרעות בתפקוד המיני של הגבר והפרעות בפוריות הגבר. ניתוחי ערמונית (פרוסטטה) ביופסיות ערמונית, ביופסיות עם MRI: ביופ... קרא עוד
.jpg)
.jpg)
.jpg)


.jpg)



