מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הסרת שיער בלייזראיילה23/06/2007
האם מקובל להסיר את כל השיער מאיזור הערווה ואיבר המין (אני אישה)
בלייזר, או שרק מהמפשעות.
מאוד מעוניינת לעשות אך מתלבטת, כיום מסירה אצל קוסמטיקאית באמצעות שעווה.
תודה על התשובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הסרת שיער
איילה24/06/2007בבקשה תענו לי על השאלה, רוצה להתחיל טיפול הסרת שיער אבל מתביישת לשאול במכון אם מורידים הכל באיבר המין.
תודה מראש על התשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאל תתביישי
כוכי24/06/2007אפשר להוריד הכל ואפשר רק מפשעות, תלוי מה מבקשים.
לדעתי לא מומלץ להוריד הכל...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לאיילה
25/06/2007שלום איילה
ניתן להפחית שיער מכל איזור הערווה כל עוד נמצאים על עור ולא עוברים לאיזור הרירית.יש שיער שצומח מאיזור החיבור הזה ואותו לא ניתן להסיר. יש לשים לב לשינוי בגוון בחלק הפנימי אם הוא כהה מדי יש סכנה של כויות. בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום לךלימור21/06/2007מה דעתך על המכשיר לאינפרא רקורד 619 או 618 אני לא בטוחה על המספר.
זה המכשיר שמשתמשים בו במכון שאני אמורה להתחיל ,ורציתי לקבל עליו חוות דעת
זה ניחשב מכשיר חדש שהוכיח עצמו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרללימור
25/06/2007שלום לימור
לצערי אנני מכירה מכשיר כזה
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשעווהגילי21/06/2007זה נכון שהורדת שערות בשעווה יכולה להוציא וורידים ברגליים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלגילי
21/06/2007שלום גילי
יש נשים אשר מבחינה תורשתית, יותר מועדות להוציא וורידים. לאלו,ודאי שטראומת המשיכה
יכולה לזרז מעט את התהליך.אך אם אין סיפור משפחתי שכזה,והמבצעת מיומנת סביר שלא יעונה
כל רע.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאינפראלימור19/06/2007
אני מתחילה טיפולים באינפרא אדום בפנים,ורציתי לקבל קצת המלצות..
ובכלל זה לצמיתות ?
והאם זה חובה לגלח את הפנים לפני ,אני מפחדת שזה יצמח יותר גרוע* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלשיראל
19/06/2007שלום שיראל
לא נתת כלל פרטים על עצמך ומצב השיעור שלך,לכן לא אוכל לעזור.
בגדול אומר שצריך לגלח בעיקר בהתחלה כשהשיער יותר עבה וצפוף,אחרת יכולה להיות כוויה.
הגילוח לא גורם ליותר שיער,זה רק דוקר ונראה עבה יותר כי השיערה קונית(כלומר עבה יותר בבסיס
ודקה יותר בחוד.)
כשהמטופלת מתאימה לטיפול,לרוב הטיפול יעיל.יש אחוז די גדול באוכלוסיה של בנות/נשים שיכולות
להצמיח עוד שיער תוך כדי טיפול.יש בנות/נשים עם בעיות הורמונליות,שגופן מורה להוציא עוד ועוד שיער באיזור הפנים(זקן),כל עוד אינן מאוזנות.לכן מומלץ לבצע איבחון רציני על ידי רופא,לפני התחלת הטיפול.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהא. תודה ב. אז אני אפרט יותר
לימור20/06/2007עשיתי לפני מספר חודשים בדיקת הורמונים והכל יצא תקין ככה שזה לא הבעיה ,
השאלה אם זה יעזור לי וזה יהיה לצמיתות ההסרה?
ואם במקום לגלח אני אעשה בחוט את הפנים קודם או פינצטה אז זה יהיה בסדר או רק גילוח?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך תשובה לשיראל
21/06/2007שלום שיראל
אם הטיפול יעזור? מבלי לבדוק אותך אוכל רק להניח, שאת תגיבי כמו הסטטיסטיקה הכללית, כלומר,
לרוב הגדול זה עוזר אך יש גם יוצאות מהכלל,שלא מגיבות הייטב או שיש התעוררות של זקיקים רדומים ואז יכולה להופיע החמרה. לצמיתות הכוונה לאורך זמן, בסדר גודל של שנים ארוכות.
צריך רק לזכור כי הגוף שלנו עובד ומשתנה כל הזמן ולכן לא ניתן לומר בוודאות מלאה.
ברפואה כמו בהרבה תחומים אין 100% .
כשעושים לייזר או אור אסור למרוט כלל!
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאסור למרוט בכלל??
לימור21/06/2007היא אמרה לי להסיר את השיער שבוע וחצי לפני הטיפול..,כי רק ככה זה יעבוד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהללימור
25/06/2007שלום לך
אסור למרוט במהלך טיפולי הפחתת שיער בלייזר או באור הבזקי,כי הצבע בשיערה הוא זה שגורם לקרן להבלע בה ולגרום להרס הטרמי(חום רב) של הזקיק.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהללימור
25/06/2007שלום לימור
לגבי טיפולי הפחתת שיער בלייזר או אור הבזקי(מה שאת כנראה קוראת אינפרא) לא ניתן לנבא מראש,את התוצאה. זה תלוי בהרבה גורמים.
ידוע גם ש-% ההצלחה נמוך יותר מאשר באיזורים אחרים בגוף. יש בנות אשר ההפחתה יעילה מאד ויהיו אחרות שעשויה להתפתח צמיחה נוספת. אם השיער שיש לך הוא עבה, כהה ורב יש הצדקה. אם הוא פלומתי(דק) יש סכנה של כ-50 % שלא תתקדמי ואולי תופיע צמיחה עודפת.
הגילוח עצמו לא צריך להדאיג אותך,הוא בסך הכל מקצר את השיערה שאחר כך תישור מעצמה.אם לא תגולחי,את עלולה לקבל כויות.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבעייה דחופהאני...18/06/2007יש לי בעייה של שיער בכל הגוף וזה כולל תפנים זה כזה מאכזבב אותי אני לא יודעת מה לעשותת. ניסתי שעווה אבל זה עושה לי פצעיםם אני בת 16..מה עושים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרעוד כמה פרטים שהבנתי שחשוב לציין..
אני...18/06/2007אמ.. המחזור שלי סדיר אני חצי טורקיה וחצי כורדיה..יש לי אקנה אני לא כל כך יודעת איך מטפלים בזה היא לא כל כך רצינית...ואני די מלאהה עשיתי דיאטה בעבר הורדתי יפה במשקל ואחרכך העלתי שוב..מה את מעייצת בעניין השיער שרשמתי במודעה הקודמת??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לאוףף
19/06/2007שלום לך
אני יודעת שלא קל להיות בת 16, אך לעניין השיער אומר כך: ראשית אם התורשה שלך שעירה
כלומר אמא או אבא וכ"ו סביר שגם את תהיי מעט שעירה.
אם המחזור סדיר חודש בחודשו סביר שאין בעיה הורמונלית.
לעניין המשקל יש לנסות ולהוריד כי הרגישות של זקיקי השיער עולה ככל שהמשקל עולה.
לנושא האקנה יש לפנות לרופא עור.
לא כתבת מתי קבלת מחזור לראשונה, כתבי לי ונמשיך משם.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה...
אני...19/06/2007אמ..קיבלתי מחזור לראשונה בגיל.12 וחצי בערך..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאוףף
19/06/2007הי
אם כך בעוד כחצי שנה-שנה תסיימי את התפתחותך המינית ואז יתייצב גם נושא השיעור.
לא הייתי ממליצה להכנס לטיפולי לייזר בפנים ללא צורך אמיתי,אם יש רק פלומה,שיער דק, לא לגעת בלייזר.
שיערות בודדות עדיף להסיר במחט חשמלית אצל קוסמטיקאית מיומנת.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה...
אני...19/06/2007אוקי תודה רבה על עזרתך:)..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסרת שיער מהפניםאור18/06/2007בקר טוב,
ברצוני לדעת האם הסרת שיער (שפם) באמצעות שעווה גורם עם הזמן לקמטים סביב השפתיים
או נזק כלשהו ?
תודה ויום טוב
אור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלאור
18/06/2007שלום אור
אם מבצעים את הפעולה בצורה מיומנת לא נראה לי שיכול להגרם שום נזק.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמבקשת יעוץגילה18/06/2007לד"ר שלום!
שמי גילה בת-24.שאלה לי אלייך.התחלתי לעשות אינפרא אדום בבטן(במכון שבו אני מבצעת לא יידעו אותי שעל שיער פלומתי הטיפול לא יעיל)
עשיתי כבר 2 טיפולים ואני ממש מאוכזבת כי אני מרגישה שזה נעשה יותר גרוע (כי לפני טיפול מגלחים.את האיזור.)לכן הוחלט על מכשיר אחר בשם-סינרון האם זה יעיל??
עורי בהיר-שיער יחסית בהיר
קיבלתי מחזור בגיל-12 והוא סדיר .
האם אני צריכה לעשות בדיקה הורמונלית כי יש לי שערות מעטות סביב הפטמה ושיער פלומתי -מעט בהיר כהה בישבן והאם טיפול להסרה יעיל?במידה וכן איזה מכשיר...
אשמח מאוד לתשובה . גילה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרתשובה לגילה
18/06/2007שלום גילה
מהתיאור שלך לא נראה שיש לך סיבה לחשוב שיש לך בעיה הורמונלית.
לא ציינת איזה מכשיר היה המכשיר אינפרא הראשון,וכן איזה מכשיר של סינרון הוא השני.
ככלל,אם השיער הוא פלומתי חסר פיגמנט משמעותי, לא כדאי להתחיל איתו,כי רמת ההתקדמות
תהיה קטנה מדי.
הגילוח עצמו לא גורע רק נותן הרגשה דוקרנית.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפגישת יעוץ
גילה19/06/2007לד"ר שלום!
תודה על תשובתך..
האם יש אפשרות לקבוע אצלך פגישת ייעוץ.אני מאוד אשמח אם תשובתך תיהיה חיובית.
תודה שוב גילה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגילה
21/06/2007חן חן
לא ניתן לפרסם כאן פרטים ספציפיים,אוכל רק להציע לעבור איבחון אצל רופא.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבאמת לתמיד?שירן17/06/2007אם אני אוריד שיער בלייזר, זה יהיה לכל החיים או שאחרי כמה שנים השערות יחזור לצמוח עוד פעם?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלשירן
17/06/2007שלום שירן
לא ציינת בת כמה את, באיזה איזור את מעוניינת וכ"ו...
הפחתה לצמיתות פירושה,הפחתה משמעותית ולאורך זמן של השיער באיזור המטופל.
יש גורמים משפחתיים,תורשתיים שמשפיעים על השיעור יש גורמים הורמטונליים שיכולים להשפיע
וכן הלאה...
הלייזר הורס חלק ניכר מזקיקי השיער,לא נוכל לדעת האם הוא הרס את כולם.
אך יחד עם ההפחתה יש גם החלשה משמעותית של אלו שלא נהרסו,והם אם יופיעו יהיו דקים,ובהירים
יותר.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהההבדל בין לייזר להבזקי אוריעל15/06/2007שלום רב,
אני מעוניינת להתחיל (בסביבות ספטמבר) טיפולי הסרת שיער לבית השחי והמפשעה.
אני מייד חשבתי ללכת על טיפולי הלייזר, אך גיסתי ממליצה לי לעשות טיפול בשיטת האינפרא-אדום (זה הבזקי אור?)
רציתי לשאול אם תוכלי, אפילו בקצרה להסביר לי מעט על ההבדלים ביניהם (שיטת הפעולה, כאב, תוצאות וכו') הייתי בייעוץ במכון מסויים ושם הם באמת אמרו לי שיש להם מגוון של מכשירים לשלבים השונים של הטיפול. קראתי כאן באחת התשובות שלך שלקוסמטיקאיות שמטפלות בהבזקי אור אין את המגוון. האם זה אומר שבמכונים המסודרים יש גם מכשירי לייזר וגם מכשירים של הבזקי אור?
תודה ולילה טוב,
יעל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרתשובה ליעל
17/06/2007שלום יעל
העיקרון זהה,הטכנולוגיה שונה. העיקרון הוא פוטוטרמוליזיס,שזה בעיברית הרס בעזרת אור שהופך לחום.
הטכנולוגיה הראשונה הייתה של הלייזר בה האור עובר דרך מדיום אשר מאפשר רק לאורך גל אחד
לצאת ממנו ובד"כ הוא זה הנבלע יותר טוב בצבען השיערה,קרי ,המלנין.
אלו הם מכשירים טובים וחזקים העושים הייטב את העבודה,יחד עם זאת אולי יותר כואבים מעט.
מכשירי האור ההבזקי,נוצרו מאוחר יותר על מנת להוזיל עלויות,לקצר זמן טיפול(ראש גדול מעט יותר)
ולהפחית כאב(מכשיר עדין יותר )ולכן איטי יותר בהתקדמות.
לשאלתך,כן במכונים גדולים יש מגוון מכשירים גם וגם.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלהגל14/06/2007מישהי שאלה איך להפטר משיער על החזה וענית שאם השיער פלומתי לא כדאי להתעסק.
מה הכוונה בשיער פלומתי?
אני בת 17 ממוצא אשכנזי וגם לי צומחות שיערות על החזה לא כהות במיוחד
האם זוהי בעיה ואיך אפשר להסיר אותן?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרתשובה לליאור
17/06/2007שלום ליאור
בשיער פלומתי הכוונה לשיער ללא צבע משמעותי,דק ועדין.
במידה והן דקות ולא כהות אולי כדאי לך אפילציה,מחט חשמחלית.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
גל17/06/2007איך ואיפה מבצעים אפילציה? לאיזה מחירים זה יכול להגיע והאם ההסרה היא לצמיתות?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלליאור
21/06/2007שלום ליאור
אפילציה עושים אצל קוסמטיקאית. אין לי מושג לגבי מחירים.
אם בעלת המקצוע היא טובה,אז שיערה שטופלה לא תצמח יותר אך אחרות יכולות לצאת במקומה,תלוי כמה יש ב"מחסנים".
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם יש עוד דרך
גל21/06/2007להסרת השיער? אני לא חושבת שאוכל לממן אפילציה והנושא מאוד מטריד אותי
אי אפשר להשתמש בדרך ביתית כמו גילוח שעווה או קרם להרחקת שיער?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלליאור
25/06/2007שלום ליאור
שוב אם זה מאד מטריד אותך את יכולה למרוט בפינצטה או שעווה .גילוח לא הייתי ממליצה כי זה גדל מהר מצד אחד ודוקר מהצד השני.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההשערות יצמחו עבות יותר?
גל26/06/2007או רבות יותר, לאחר מריטה בפינצטה או שעווה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלליאור
26/06/2007לא בהכרח,ואם כן זה לא יהיה בגלל המריטה.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכמה זמןדורין12/06/2007כמה זמן לוקח טיפול להסרת שיער מהפנים ומהמפשעות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלדורין
12/06/2007שלום דורין
אין תשובה אחת המתאימה לכולם, פנים זה איזור שדורש יותר טיפולים בדרך כלל. מפשעות
זה איזור שמגיב יותר מהר.יחד עם זאת יש גורמים נוספים,כמו גיל,תורשה, גוון עור ושיער שמשפיעים על התקדמות הטיפול. בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקה הורמונליתה10/06/2007היי המלצת לי בעבר בפורום וגם לבנות אחרות לעבור בדיקה הורמונלית. עדיין לא התאפשר לי ורציתי לדעת מספר דברים בכל זאת - באם יש איזו חריגה הורמונלית המתגלית בבדיקה, מהו הטיפול המקובל, במה הוא עוזר, האם הוא באמת יכול להשפיע על רמת השיעור בגוף (ועל מצבי רוח קשים לפני מחזור וכד')
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרתשובה ל-ה.
11/06/2007שלום לך ה.
אם יש חריגה בתוצאות הבד' ההורמונליות,הטיפול המקובל הוא תרופתי,כמו גלולות למניעת הריון
לדוגמא דיאנה,ודומיה,או תרופות מסוג אחר תלוי בגורם לחריגה.
התרופות הללו מייצבות את המערכת ומורידות את ההורמונים לרמות נמוכות יותר וגורמות לקבלת מחזור.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמתי רואים תוצאות?מלי09/06/2007שלום,
עשיתי טיפול ראשון בלייזר בבית השחי ורציתי לשאול מתי אמורים לראות תוצאות? איך אני יודעת אם הטיפול הראשון השפיע או הלך כמו שצריך?
תודה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרתשובה למלי
10/06/2007שלום מלי
טיפול יעיל הוא טיפול שגורם לנשירת שיער כשבוע עד שלושה לאחר טיפול תלוי במכשיר.
בכל טיפול אם נעשה בעוצמות נכונות יש הפחתה של פחות מ -10% ,לכן זו סדרה של טיפולים.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלייזר בבית שחי במקביל להזרקת בוטוקסלולה08/06/2007דר' גלי שלום !
אני סובלת מהזעת יתר בבית שחי ולכן בקרוב עומדת לעבור טיפול בהזרקת בוטוקס לאיזור ,
האם יש מניעה לבצע טיפולי לייזר בבית השחי במקביל ?
אני בת 30+ ולאחר שני הריונות גוון עורי בהיר ושיער כהה .
בעבר עברתי טיפולים של הסרת שיער באינפרא במפשעות+שחי ולאחר הריון השיעור חזר .
לפי הבנתי אין לבצע טיפולי לייזר במהלך הריון אך במידה ואחפוץ להרות במהלך הטיפולים האם מקפיאים את הטיפולים עד לאחר הלידה+הנקה?
האם בפרופורציה מי שמבצע את טיפולי הלייזר הם רופאים או אחיות ?
והאם המחירים הוא פר טיפול או על מספר מסוים של טיפולים ?
האם קיים דבר כזה התחייבות לכל החיים ??!!
אודה על תשובותייך , סליחה על כמות השאלות .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרתשובה ללייזר בבית השחי במקביל להזרק
10/06/2007שלום לך
אין לבצע במקביל הזרקה והפחתת שיער בלייזר,יש להתחיל באחד,להחלים לחלוטין ואח"כ
להמשיך בשגרת הלייזר. בנושא ההריון אכן לא מומלץ,מקפיאים הטיפולים וממשיכים אחר כך. אצלנו כל מבצעי הטיפולים הם רופאים. לגבי השאלות הנוספות שלך ,אין לי מידע. בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסיכונים בטווח הארוךאיילת07/06/2007שלום רב! :)
רציתי לדעת אם בשימוש בלייזר יש סיכונים בטווח הארוך והאם יש לו קשר לסרטן עור?
בנוסף..רציתי לדעת אייזה מכשירים יש בשוק שהם אפקטיביים להורדת שיער פולמתי?
מידע עליי...אם צריך..
בת 21 בלי בעיות הורמונליות..
מטפלת כבר שנתיים ברשת פרופורציה פנים ורגליים...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרתשובה לאיילת
10/06/2007שלום איילת
ככל הידוע לנו עד כה אין עדות כל שהיא המרמזת על סיכונים כל שהם לגוף בטווח הארוך,כבר חלפו כ-20 שנה מאז תחילת הטיפולים בלייזר.
אין קשר בין לייזר וסרטן עור,האור היוצא ממכשירי הלייזר הינו אורך גל אחד מתוך האור הלבן הרגיל שסובב אותנו. אין בו U.V. המסוכן לעור. שיער פלומתי חסר פיגמנט משמעותי,אינו אמור להיות מוסר בלייזר. שיער דק ועדין אך עם פיגמנט ברור יכול להיות מושפע מאלכסנדריט. בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהערוץ הבריאות
בחן את עצמך:
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?היועצים שלנו
בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה, תואר שני בייעוץ וטיפול, הנחיית קבוצות וטיפול באומנויות. מזה 22 שנים מרצה ומנחה קבוצות ובעלת קליניקה ליעוץ אישי, זוגי ומשפחתי בשרון ובמרכז. מטפלת גם בתנועה, בקול, באנרגיות ... קרא עוד
.jpg)
.jpg)
.jpg)


.jpg)



