מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שעווהמשהי04/07/2007
רציתי לשאול איך מסירים שערות בעזרת שעווה, ועל איזה חברות את ממליצה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למשהי
05/07/2007לצערי, לא אוכל לעזור בתחום.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסכין גילוחריקי03/07/2007אני מסירה שיער בסכין, אני לא כ"כ שעירה ולא מוצאת צורך להיכנס לכל מיני שיטות כואבות. הבעיה היחידה היא שלפעמים יש לי פצעים קטנים במפסעה אחרי שאני מורידה שיער ככה. איך אפשר למנוע אותם?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלריקי
03/07/2007שלום ריקי
פצעים במפשעה עקב גילוח,יכולים להופיע בעקבות פציעות קטנות וחתכים שפותחים את העור
וחיידקים יכולים לשגשג בהם.
נסי לבצע זאת בעדינות ואם סבון.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשערות על איבר המיןכפיר01/07/2007יש לי נקודות לבנות על איבר המין שמיהן יוצאות שערות שחורות, ביררתי במכון להסרת שיער בלייזר והם אמרו שהם לא מטפלים במקומות כאלה. למי אני יכול לפנות כדי לטפל בבעיה שלי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרתשובה לעמרי
03/07/2007שלום לעומרי
אין המלצה להסיר שיער בלייזר על איזור איבר המין,אם אין מנוס ותמצא קוסמטיקאי/ת אולי תנסה
באפילציה.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמוזר אבל אמיתיחסוי01/07/2007יש לי כמה שערות בודדות ליד העין (בקצה העין הקרוב לאף), זה תורשתי במשפחה.
הדבר מפריע לי מאוד ומבייש כי זה לא טבעי שבאזור זה יש שערות והם בולטות.
האם אפשר להוריד אותם למרות המיקום הבעייתי?
ואם כן מאיזה גיל אפשר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרתשובה לחסוי
03/07/2007שלום לך
אם השערות צומחות בתוך ארובת העין לא ניתן לבצע הסרה בלייזר.
מכיון שלא ממש ברור לי איך הן ממוקמות הייתי מתיעצת עם רופא עיניים,לגבי אפשרויות הטיפול בהן
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמעניין אותי לדעת......חסוי01/07/2007האם שערות שהורדו בפינצטה יכולה לגרום לכך שהשערה תגדל יותר שחורה וארוכה או/ו עבה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלחסוי
03/07/2007שלום לך
שיערות שנמרטו לא משנות את אופיין, אם הן היו דקות ועדינות הן ישארו כאלה,גם אח"כ אלא אם כן
גדעת אותן(שברת)
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם שיטת הIPL מתאימה גם לגברים?אמיר30/06/2007שלום ד"ר
1.עברתי טיפול ראשוני במכשיר מסוג "פיטנגה" שמשתמש בטכנולוגית elos
האם את מכירה את המכשיר ואת יעילותו???
2.מימה שהספקתי להבין מכשירי הIPL והאינפרא עובדים על עוצמות נמוכות ולכן אינם מתאימים לגברים .....האם גם זה נכון???
3.האם מכשיר הבימקס יעיל גם לגברים???
בברכה אמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרתשובה לאמיר
01/07/2007שלום אמיר
אני מכירה את טכנולוגית הELOS ובידיים מיומנות הוא עושה עבודה טובה,אם כי המכשיר הספציפי הזה מעט ישן.(אני מקווה שאתה לא מאד כהה..)
מכשירי ה-IPL עובדים אחרת מלייזר ולא בהכרח חלשים יותר,כמו כן הם מתאימים גם לנשים וגם לגברים.
את הבימקס איני מכירה,אך ראה לעיל.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמידע על אנפרה אדוםנורית28/06/2007שלום אני מחפשת מידע על הסרת שיער באנפרה אדום-יעילות סכנות וכו'.
בעיקר לשפם ומפשעות-יש מצב שיצמח שיער עבה וכהה או תהיה התפרצות בפנם?
האם זה יעיל לצמיתות? ומנ ההבדל מלייזר.
מחכה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרתשובה לנורית
01/07/2007שלום נורית
האינטרנט מלא במידע, נסי בגוגל לרשום את שאלתך ותקבלי המון מידע.
מפשעות זה איזור שמגיב הייטב לטיפול.
שפם אם הוא עבה השיפור יהי מהיר אם פלומתי זה דורש סבלנות. שפם הוא לא איזור שידוע
כמתרחב. לייזר ו-IPL הן 2 טכנולוגיות שונות שעושות אותו דבר.הן יעילות מאד בידיים מנוסות
ומסוכנות בידיים לא מנוסות בהתאמה. הכי חשוב,בקיץ הבא עלינו לטובה להמנע משיזוף
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנקודות מתחת לעורגלי27/06/2007מאז שהתחלתי להוריד שיער במכונה יש לי כמו נקודות שחורות מתחת לעור, כאילו השערות גודלות שם (לפני זה הייתי מורידה עם סכין ולא היו נקודות כאלה, רק קוצים כשהשיער צמח). ממה זה נהיה ככה? זה ישאר ככה לתמיד או שאם אני לא יעשה שוב עם מכונה זה יעבור?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרתשובה לגלי
28/06/2007שלום גלי
יתכן שעם המכונה את במקום למרוט שוברת את השיערה וחלק נשאר מתחת לעור כלוא.
יתכן שעקב כך השיער מסתלסל וגדל הפוך.
אם זה יעבור אנני יודעת, אך אם זה ימשיך התיעצי עם רופא עור.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום.25/06/2007יש לי שערות על החזה שנורא הפריעו לי, לכן החלטתי להסיר אותם במכשיר להסרת שיער.. הבעייה היא שלאחר ההסרה נשארו לי פצעים כאלו על החזה שלא עוברים לי ואני לא יודעת מה לעשות
איך מטפלים בפצעים כאלו על החזה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתראשמח לתשובה
.25/06/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהודבר נוסף..
.25/06/2007למה אחרי שמסירים שיער במכשיר (של בראון) נשארים מן קוצים שחורים כאלו בתוך העור שלא יוצאים לאחר ההסרה? כיצד יש להסיר אותם? האם צריך לחכות עד שהשערות יצמחו לגודל מסויים ורק אז להסיר? כי הרבה פעמים אני מסירה כשיש קוצים...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמירי
26/06/2007שלום מירי
פני לרופא עור שימליץ לך על טיפול מתאים.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסרת שיער עם שימוש בגלולותשירי25/06/2007שלום,
אני מטופלת בהסרת שיער בלייזר כבר יותר משנתיים אך התוצאות איטיות, לכן הומלץ לי להשתמש במקביל לטיפולים בגלולות אסטל 35 שמשפיעות על צמיחת השיער ואחראיות על דילול בכמות השיער.
שאלתי היא שאם יום אחד אפסיק להשתמש בגלולות מצב השעירות יחזור להיות כפי שהיה ואז שוב אצטרך עוד ועוד טיפולים בלייזר?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלשירי
25/06/2007שלום שירי
לא כתבת באיזה איזור את מטפלת, האם בפנים? האם יש בעיה הורמונלית? אם יש בעיה כזאת,
יתכן ולאחר שתפסיקי עם הגלולות והבעיה עדיין קיימת,אולי תהיה צמיחה נוספת.
באיזורים אחרים זה פחות משפיע.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכמה שאלותכוכי24/06/2007שלום!
יש לי כמה שאלות שנוגעות להסרת שיער:
1. יש לי שיער סביב הפטמות, מאוד מפריע. מה הדרך המומלצת להוריד? כרגע אני משתמשת בפינטצה. בת 26, לפני כמה חודשים הפסקתי לקחת גלולות והמחזור לא סדיר. אני די שעירה אבל לא בכל הגוף. במפשעות ובבית שחי התחלתי לפני כשנה בטיפול לייזר.
2. האם יש סיבה מיוחדת לכך שלפעמים השערות ברגליים צומחות מתחת לעור? מה אפשר לעשות בעניין?
3. האם טיפול לייזר במפשעות עשוי להגביר צמיחת שיער במקום אחר (ברגליים)?
תודה ויום טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלכוכי
25/06/2007שלום כוכי
הפחתת שיער בפטמות יכולה להתבצע באפילציה,אם הן בודדות,או נמצאות על האיזור החום של הפיטמה. ולהפך אם הן מרובות על שטח כל החזה אולי עדיף לייזר.
אילו גלולות נטלת?
אם המחזור ימשיך להיות לא סדיר,בידקי פרופיל הורמונלי.אם תהיה חריגה מהנורמה יש לשקול איזון תרופתי,חרת המצב לא ישתפר.
לגבי הצמיחה לתוך העור ניתן לפתור את זה בעזרת הלייזר. העור כנראה עבה יותר ממה שהשיערה יכולה לפרוץ ולכן היא גדלה הפוך. לעיתים השיערה עצמה מסתלסלת וצומחת הפוך.
לייזר במפשעות לא ידוע כגורם לצמיחת יתר ברגליים.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לשאלתי
כוכי01/07/2007השתמשתי בגלולות אורטוסיקלן (איזה הורמונים הן מכילות?)
וגם- איך אי סדירות הורמונלית משפיעה על רמת השיעור?
תודה לך וכל טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלכוכי
03/07/2007שלום כוכי
האורטוסיקלן היא גלולה שמכילה הורמוני מין נשיים:אסטרוגן ופרוגסטרון.
הורמונים אלו יחד מונעים את הביוץ,משנים את רירית צוואר הרחם והרחם על מנת שלא יצליח
לחדור הזרע ולא יקלט הריון.
אי הסדירות ההורמונלית מתבטאת ביצור יתר של הורמונים גבריים, ואיתם הופעה של צמיחת שיער באיזורים גבריים:פאות ,לחיים,צוואר,פטמות וכ"ו...
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהישנה בעייה שמטרידה אותי.24/06/2007מעל השפתיים הקטנות באיזור המפשעה יש איזשהו חלק (לא יודעת איך לקרוא לזה) שאליו הן מתחבות וזה די בולט לטעמי,
אני לא יודעת עד כמה זה אסטטי, החלק ההוא קצת מפריע לי..
השאלה שלי אם רצוי לעבור איזשהו טיפול אסטטי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתראופס מצטערת עכשיו שמתי לב שזה פורום
.24/06/2007רק להשרת שיער.. תמחקו את ההודעה אם לא רלוונטית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמירי
25/06/2007שלום מירי
אם אני מבינה נכון את התיאור שלך את מתכוונת לדגדגן?
אם זה מטריד אותך פני לבדיקה אצל גניקולוגית ותקבלי את כל ההסברים שאת צריכה.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום ד"ר.24/06/2007אני עוד מעט בת 18 ויש לי בעייה של שיעור יתר על כל הגוף (וזה כולל גם חזה, ישבן, בטן וגב) ובאיזור הפנים, השיער הוא שחור ועבה והגוון של העור שלי הוא באמצע.. קיבלתי מחזור בגיל 13 וחצי אך הוא לא סדיר, כמו כן חלו אצלי תופעות נשיות הורמונליות כמו שדיים גדולים, אני לא סובלת מהשמנה בכלל!!! אמא שלי ממש לא שעירה ואבא שלי גם לא שעיר באופן חריג, אני סובלת מהשיעור יתר הזה תקופה ארוכה (מעל שנתיים) והשאלה שלי היא האם אני צריכה לעשות בדיקה הורמונלית? איך מתבצעת הבדיקה ומה אני אמורה להגיד לרופא?
ועוד משהו, אני רוצה להתחיל לקחת ראוקוטן וקראתי שאם יש בעיות הורמונליות אז ההשפעה של הראוקוטן תיהיה איטית בהרבה מהנורמל ואף יהיו תופעות לוואי.. עד כמה זה נכון?? והאם זה אפשרי לקחת גם ראוקוטן וגם כדורים להסדרת ההורמונים (במידה ואצטרך) במקביל או שזה מסוכן??
אשמח לתשובות, זה ממש חשוב לי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרשאלה נוספת לגבי מכשיר להסרת שיער
.24/06/2007אני משתמשת בערך כשנה במכשיר להסרת שיער של בראון אך הוא לא יעיל לטעמי, ולפני שרכשתי אותו אמרו לי שעם הזמן כשמשתמשים במכשיר הוא מפחית את כמות השיער, ועד עכשיו לא שמתי לב לשינוי ממש.. יש לציין שהרבה פעמים יצא לי לגלח או לעשות שעווה במקום להשתמש במכשיר כי הוא די כואב, יכול להיות שזו הסיבה שכמות השיער לא פחתה? מה דעתך על המכשירים האלו? ייתכן שעם הזמן כשמשתמשים בהם הרבה הם מתחלשים ולא פועלים היטב? כי נראה לי שהמכשיר התחלש עכשיו לעמות מה שהיה פעם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
אני...25/06/2007יש לי בדיוק את אותה הבעייה שלך עם יהיה לך פיתרון זה יעזור לי מאודד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה למירי
25/06/2007שלום מירי
על פניו,אם המחזור לא סדיר,ויש הופעה של שיעור יתר בפנים ובגוף שלא אופיינית למשפחה,כדאי
לפנות לרופא המשפחה ולבצע פרופיל הורמונלי. זאת בדיקת דם פשוטה שעושים ביום ה-2-4 למחזור.
מכיון שאת לא יודעת בדיוק מתי תקבלי,כדאי להצטייד מבעוד מועד בהפנייה וברגע שקבלת מחזור
למחרת היום בבוקר לגשת לבדיקת הדם.
בנושא הראוקוטן,חכי עד קבלת התוצאות של בדיקות הדם.לפעמים הטיפול התרופתי באיזון המצב ההורמונלי משפר גם את מצב האקנה. לגבי כל תופעות הלוואי של הראוקוטן יש להתיעץ עם רופא העור שלך.קחי בחשבון שאם תשקלי לעשות הפחתת שיער בלייזר יש להמתין כ-4-6 חודשים לאחר תום הנטילה.לעניין הבראון, יש נשים שלאחר שנות מריטה יש הפחתה כמותית.אם יש לך בעיה הורמונלית הגוף שלך יוציא שיער חדש כל הזמן
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה ד"ר
.25/06/2007כמה זמן צריך ליטול את הגלולות האלו? ואיך הן נקראות? הבנתי שיש כמה סוגים... אם אכן יש לי בעייה הורמונלית ואני צריכה ליטול את הגלולות הם יאזנו לי גם את רמת השיעור בגוף וגם את המחזור הלא סדיר? אני צריכה לקחת שני סוגים של גלולות כדי לפתור בעיות אלו או שסוג של גלולה אחת תספיק כדי לפתור לי את הבעיות השונות שציינתי? ודבר נוסף, אני צריכה ליטול את הגלולות האלו באופן תמידי או שרק תקופה מסויימת? כלומר לאחר שאפסיק להשתמש בגלולות המצב יחזור לקדמותו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמירי
26/06/2007שלום מירי
את רצה מהר מדי,ראשית אבחני את עצמך ואחר כך תקבלי את הפרטים המדויקים והמתאימים
למצבך בלי יותר מדי פרטים מבלבלים.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאפילציהשרונה24/06/2007שלום,
אני מסירה שיער באפילציה באזור הבטן.
הקוסמטיקאית שעד היום הסרתי שיער אצלה היתה משתמשת במכשיר אפילציה
שמחובר לו חוט ברזל שצריך להחזיק ביד בזמן הטיפול.
אותה קוסמטיקאית עברה דירה לאזור רחוק מביתי
ומצאתי קוסמטיקאית קרוב לביתי שעושה טיפולים במכשיר אפילציה שונה
שאין לו חוט ברזל שמחזיקים ביד והוא מכני ולא אלקטרוני
האם היעילות של מכשיר זה יכולה להיות כמו במכשיר אפילציה שהשתמשתי עם חוט הברזל?
תודה מראש על התשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלשרונה
25/06/2007שלום לך שרונה
לצערי ,לא יכולה ליעץ בנושא אפילציה.זה לא תחום בו אני עוסקת.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשער פלומתי בסנטררוני24/06/2007היי,אני בת 35 אחרי שתיי לידות,תמיד היו לי מעט שערות על הסנטר שהורדתי בפינצטה,הן היו מעט נוקשות וכהות(אני בהירת עור ושער) לאחרונה בערך ארבעה חודשים,צומחת לי פלומה בהירה על כל שטח הסנטר התחתון וזה מראה מכוער ביותר,ניסתי להוריד בחוט אבל לדעתי צמח מהר יותר ושערות קשות יותר,לא נגעתי בהן יותר אבל המראה דיי דוחה מקרוב,הן היתארכו,מי שמתקרב אלי קצת יותר מסוגל להבחין בהן ובמיוחד באור יום,מה עושים? מה האופציות? למה הופיע פתאום? המחזור מעולם לא היה סדיר אבל בשנים האחרונות "נירגעו ההורמונים" גם אקנה כבר אין לי כמה שנים... תודה מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרתשובה לרוני
25/06/2007שלום רוני
איני יודעת מה גרם להופעת הפלומה הנ"ל אך במקומך הייתי עושה פרופיל הורמונלי(מה גם שבעבר
היו שיבושים, כתבת) בנוסף ציינת שהשיער בהיר ופלומתי אף כי ארוך,מכאן שלייזר זה לא הפיתרון. יתכן שהתשובה בשבילך תהיה אפילציה,אף כי התהליך יהיה ארוך . במידה ויש שינוי הורמונלי,יש לשקול לאזנו,כי אחרת הגוף ימשיך ויוציא שיער נוסף.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהערוץ הבריאות
בחן את עצמך:
האם אורח חייכם בריא?היועצים שלנו
.jpg)
.jpg)
.jpg)


.jpg)



