על פי מחקר שהתפרסם בכתב העת Archives of Pediatric and Adolescent Medicine, כל שעה של צפייה יומית בטלוויזיה, מעלה את צריכת המזון שלהם בלא פחות מ-167 קלוריות.
ילדים שמרבים לצפות בטלוויזיה יעלו, בחישוב שנתי, 6.3 קילוגרמים מיותרים. עוד מצאו החוקרים כי הילדים הבוהים במשך שעות במקלט הטלוויזיה צורכים הרבה יותר קלוריות מעל לצריכת הקלוריות היומית המומלצת לגילם - בשעור העומד על תשעה אחוזים.

ממצא נוסף שהעיד על השפעותיה ההרסניות של הצפייה בטלוויזיה על ילדים: מרבית הילדים צרכו כמויות גדולות במיוחד של חטיפים, דברי מתיקה ומזון מהיר שפורסמו בתכיפות בהפסקות הפרסומת של התוכניות שבהן צפו.
המחקר, שממצאיו התפרסמו לאחרונה, נערך באוניברסיטת הרווארד בארה"ב, והשתתפו בו למעלה מ-500 ילדים בגילאים 11 עד 12 במשך כמעט שנתיים.
לאתר של המרכז לטיפול בהשמנת יתר
* המידע המופיע כאן אינו מהווה המלצה לנקיטת הליך רפואי כזה או אחר. כל המסתמך על המידע המוצג עושה זאת על אחריותו בלבד. הגלישה בכפוף לתנאי השימוש באתר
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)



(1).jpg)