תרגול לפי ספר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תרגול לפי ספר
    טליה
    05/08/2008

    תירגלתי יוגה לפני 3 ימים לפי ספר וקטעי וידאו הטעות היא שעשיתי את זה בקצב של הוידאו בלי להקשיב לגוף שהיה לי קשה עכשיו היום אחרי 3 ימים כל הגוף כואב לי בצורה בלתי נסבלת יש לי כאבים בשרירים וחולשה ממש כמו הרגשה של שפעת שכל הגוף כואב ואין יכולת להזיז אותו תירגלתי את ברכת השמש שזה תרגול דינאמי יחסית והטעות השנייה שלי זה שעשיתי את התרגול של העיניים שמסתכלים לכל הכיוונים ואפילו יש לי כאבים בשרירים של העיניים חשבתי שזה אולי מיגרנה לקחתי כדור ממש חזק וזה לא מכאבי ראש ואז הבנתי שזה מהתרגיל של העיניים כנראה שהסתכלתי באופן חד מדי לכל הצדדים שמתי רטיות חמות על העיניים וזה לא עוזר מה אני אמורה לעשות עם העיניים ? לגבי הגוף אני שמה משחה סינית היא שיחררה אותי קצת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תרגול לפי ספר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התנסות כואבת

    פסי פייג
    05/08/2008

    שלום לך ליאת. צר לי לשמוע שאת סובלת כל כך. באופן כללי עלי לציין שעדיף לתרגל יוגה בהנחית מורה מוסמך שיכול להתבוננן בך ולכוונך לפי יכולתך הגופנית והנפשית. הבעיה בסרט וידיאו שהוא כללי מאד ולא בטוח מתאים לצרכייך האישיים.
    הכאבים שאת מתארת נובעים מן העובדב שהפעלת שרירים שלפני כן לא הפעלת, במאמץ גדול וללא הנחייה מסודרת. זה יעבור תוך מספר ימים. נסי לנוח ולהתקלח במים חמימים. בקשר לתרגילי העיניים, סביר להניח שכאבי הראש נובעים מהם, גם כאן הימנעי מעשייתם ללא הנחית מורה מוסמך כי זה מאד מסוכן.
    מצאי לך מורה סמוך למקום מגוריך שיכוון אותך באופן מסודר וכך תימנעי מעצמך סבל מיותר. בהצלחה !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום