מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תרגול לפי ספרטליה05/08/2008
תירגלתי יוגה לפני 3 ימים לפי ספר וקטעי וידאו הטעות היא שעשיתי את זה בקצב של הוידאו בלי להקשיב לגוף שהיה לי קשה עכשיו היום אחרי 3 ימים כל הגוף כואב לי בצורה בלתי נסבלת יש לי כאבים בשרירים וחולשה ממש כמו הרגשה של שפעת שכל הגוף כואב ואין יכולת להזיז אותו תירגלתי את ברכת השמש שזה תרגול דינאמי יחסית והטעות השנייה שלי זה שעשיתי את התרגול של העיניים שמסתכלים לכל הכיוונים ואפילו יש לי כאבים בשרירים של העיניים חשבתי שזה אולי מיגרנה לקחתי כדור ממש חזק וזה לא מכאבי ראש ואז הבנתי שזה מהתרגיל של העיניים כנראה שהסתכלתי באופן חד מדי לכל הצדדים שמתי רטיות חמות על העיניים וזה לא עוזר מה אני אמורה לעשות עם העיניים ? לגבי הגוף אני שמה משחה סינית היא שיחררה אותי קצת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התנסות כואבת
פסי פייג05/08/2008שלום לך ליאת. צר לי לשמוע שאת סובלת כל כך. באופן כללי עלי לציין שעדיף לתרגל יוגה בהנחית מורה מוסמך שיכול להתבוננן בך ולכוונך לפי יכולתך הגופנית והנפשית. הבעיה בסרט וידיאו שהוא כללי מאד ולא בטוח מתאים לצרכייך האישיים.
הכאבים שאת מתארת נובעים מן העובדב שהפעלת שרירים שלפני כן לא הפעלת, במאמץ גדול וללא הנחייה מסודרת. זה יעבור תוך מספר ימים. נסי לנוח ולהתקלח במים חמימים. בקשר לתרגילי העיניים, סביר להניח שכאבי הראש נובעים מהם, גם כאן הימנעי מעשייתם ללא הנחית מורה מוסמך כי זה מאד מסוכן.
מצאי לך מורה סמוך למקום מגוריך שיכוון אותך באופן מסודר וכך תימנעי מעצמך סבל מיותר. בהצלחה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)


.jpg)
