שאיפה מהפה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאיפה מהפה
    שחר
    09/12/2008

    למה בסוגי מדיטציות של דמיון מודרך מדגישים נשימה מהאף והוצאת אוויר מהפה (אתם הרי אומרים שגם הוצאת האוויר צריכה להיות מהאף)? האם כאשר נושמים דרך הפה לא מכניסים אוויר רב יותר( אנרגיה רבה יותר) ואפשר להשקיט את מוח ולהגיע למצבי הרפיה של הגוף בזמן יותר קצר והתחושות הגופניות יותר חזקות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאיפה מהפה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נשימה מהאף

    ענת צחור
    09/12/2008

    האף הוא איבר דרכו אנו נושמים, הפה הוא איבר בעזרתו אנו לועסים ומדברים.
    לגבי נשימה מהפה, כאשר האף סתום נושמים מהפה ולא נושמים מהאף.
    הנשימה הנכונה מתבצעת דרך פתחי הנחיריים שם מתבצע סינון האוויר על ידי מערכת שערות וריר. בנחיריים גם מתבצע לחלוח של האוויר ומתקיים מפגש עם נוגדנים הנמצאים על פני הרירית. הנשימה דרך האף מחממת את האוויר הנכנס לריאות.
    נשימה שקטה מתבצעת דרך האף ולא דרך הפה, ככל שגלי התודעה מושקטים מתעדנת הנשימה והופכת יותר ויותר לבלתי מורגשת!!.
    אין לי מושג מדוע מלמדים אותך לנשום דרך הפה?! אולי כדאי לשאול את מי שמלמד ולקבל טיעון הגיוני ומושכל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום