למה נצמדים?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • למה נצמדים?
    ד.
    19/12/2007

    מה זה אומר "אי הצמדות" ?

    אי הצמדות למה? לאנשים? לחומרים? למחשבות?

    האם אין בעצם התרגול היוגי הקבוע משום הצמדות ליוגה עצמה? לא שזה רע, להיפך, אבל זאת גם "היצמדות" כשחושבים על זה..

    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    למה נצמדים?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היצמדות

    פסי פייג
    19/12/2007

    זה נכון. גם בכתבים העתיקים מדברים על כך שבסופו של תהליך עלינו להשיל את ההיצמדות לרעיון של התפתחות רוחנית. מדובר על היכולת שלנו לחיות מתוך מקום שבו אנחנו לא מזדהים עם עולם התופעות הכולל בתוכו גם את המחשבות, רגשות, רעיונות, מאוויים, כאב או שמחה שלנו... אלא לחלוטין מתוך העצמי, המתבונן.
    זה לא אומר שאנחנו מפסיקים לחיות את החיים באופו רגיל לגמרי וחווים את הדברים שהחיים מזמנים לנו באופן יומיומי, אלא שההסתכלות שלנו על כל מה שקורה ונקודת המוצא שלנו - שונה.
    כיון שזה אכן לא רעיון פילוסופי גרידא ולא תהליך אינטלקטואלי אלא מצב תודעה, יקשה על האדם שאינו נמצא במצב זה - להבין .
    עם תרגול היוגה הכוללת את שני האספקטים "אבהיסה" ו"ואיראגיה" - תרגול ואי היצמדות, יגיעו אליך הבזקים של המצב הזה. חשוב לתרגל מדיטציה ולא רק אסאנות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום