מנסים להרות יותר משנה...

מנהל הפורום

ד"ר אליעזר גירש
ד"ר אליעזר גירש
לקביעת תור אצל ד"ר אליעזר גירש ללא פרסום בפורום
 
  • מנסים להרות יותר משנה...
    דורית
    11/07/2011

    תוצאות בדיקות הזרע של בעלי הם :
    נפח זירמה (מ"ל) 1.7
    ריכוז זרעונים (מליון/מ"ל) 25
    אחוז זרעונים בתנועה (%) 50
    דרגת תנועה (1-4) ii-iv
    יש לציין שאלו התוצאות לפני טיפול מעבדתי להשבחת זרע (gradients)
    התוצאות הנ"ל מלפני שנה כשבעלי היה בן 36
    עברתי מס' הזרעות וזה לא הלך..
    אני בת 40 ולא מעוניינת יותר לעבור הזרעות . זה קשה לי נפשית ופיזית
    המחזור שלי עד לפני חודשיים סדיר - כול 28 יום (בזמן האחרון מקדים ב 4-5 ימים)
    כול הבדיקות שעשיתי ( למעט צילום רחם שלא בוצע) תקינות נכון ללפני שנה
    ESTRADIOL 751.8 nmol/L
    progersterone 71.8 nmol/L
    feritin 38.0 ng/ml
    האם התוצאות תקינות ?
    מה מומלץ לעשות במצב כזה . אני משתוקקת כבר להחזיק תינוק שלי
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מנסים להרות יותר משנה...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מנסים להרות יותר משנה... - תגובה

    ד''ר שי שפי
    11/07/2011

    שנה עלולה להיות פרק זמן ארוך, בכל הקשור לפוריות. בנוסף, לא מובנים לי מהות ועומק הבירור שעברתם שניכם.
    יש לבצע בירור במקביל ובהקדם: בעלך אצל אורולוג מומלה לפוריות הגבר, ואת אצל גינקולוג מומחה לפוריות האישה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו