מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- אזוספרמיה וביופסיהעמית18/07/2011
לפני שנה וחצי נטלתי בצורה קבועה תרופה אנטי פסיכוטית,ריספרדל קונסטה 50 מ''ג כל שבועיים.לאחר כחצי שנה החלו אצלי בעיות זקפה.האורולוג נתן לי ויטמין E 200 מ''ג פעמיים ביום למשך חודש.בזמן נטילת ויטמין E אשתי נכנסה להריון אך הפילה לאחר שמונה שבועות.לאחר שלילת סיבות אורולוגיות נשלחתי לאנדוקרינולוג.לאחר שהאנדו' עשה סי טי מוח וראה בלוטת יתרת המוח תקינה ושהפרולקטין הגבוה הוא כתוצאה מהריספרדל קונסטה הוחלט על מתן זריקת טסטוסטרון מסוג טסטוירון כל שלושה שבועות כפול שש זריקות,סה''כ שמונה עשר שבועות.לאחר הזריקה השלישית בדקתי שוב רמת טסטו' והיא הייתה בטווח התקין אבל קרובה לגבול התחתון.האנדו' החליט שעלי להמשיך לקחת טסטוסטרון באופן כרוני כל שלושה שבועות לשארית ימי חיי.לאחר שנברתי בפורום הזה גיליתי עוד מישהו שקיבל טסטו' שאמרתם לו שזריקות טסטו' פוגעות ביצור הזרע.בשתי ספירות זרע שעשיתי בהפרש של שבעה שבועות נתגלתה אזוספרמיה.רופאת הנשים של אשתי ביקשה שנפנה למרפאת פוריות האישה עם פירוט מהאורולוג שלי אם זו אזוספרמיה חסימתית או לא חסימתית/הורמונלית.הוא צירף מכתב שבו כתוב אזוספרמיה ללא פירוט אם זו חסימתי או לא ואמר שאם מרפאת הפוריות תרצה פירוט אז לחזור אליו והוא ישלח אותי לעשות ביופסיית אשכים.אנחנו בני 36 והזמן דוחק באשתי.אנחנו על סף פיצוץ ופרידה במיוחד לאור העובדה שהאורולוג אמר שביופסיה בבי''ח רמב''ם עשויה להמשך עד חצי שנה בגלל התור הארוך ושביתות הרופאים.האם זה תקין שזה הזמן שנאלץ לחיות בחוסר ודאות ותסכול עד שימצא פתרון לבעיותינו?עד כמה כואבת ביופסיית אשכים?איזה בתי חולים עושים ביופסיית אשכים ללא צורך להמתין כ''כ הרבה בתור?האם זה תקין שהאנדוקרינולוג ידע שמטרת החזרת הזקפה ע''י זריקות טסטו' היא למטרת כניסה להריון ובכל זאת לא הודיע לי שזריקות טסטו' פוגעות ביצור זרע?
הפסקתי ליטול את התרופה האנטי פסיכוטית לפני שבעה וחצי חודשים ואת זריקות הטסטו' לפני חודש וקצת בתקוה שיצור הזרע יחזור לעצמו.אנא עזור לי,אשתי רוצה להכנס להריון בהקדם האפשרי,אפילו מתרומת זרע לא שלי ואני כבר שוקל לפרק את הנישואין.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אזוספרמיה וביופסיה - תגובה
ד''ר שי שפי19/07/2011ממליץ שתפנה להערכה מלאה אצל אורולוג מומחה בפוריות הגבר.
לא הייתי "קופץ" ללא הנ"ל להפקת זרע כירורגית, וגם שם קיימות אופציות מוצלחות יותר (microTESE) או פחות (TESE או ביופסיה).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

