האם לעבור לIVF?

מנהל הפורום

ד"ר אליעזר גירש
ד"ר אליעזר גירש
לקביעת תור אצל ד"ר אליעזר גירש ללא פרסום בפורום
 
  • האם לעבור לIVF?
    רחלי
    01/08/2011

    אני מאד מאד מודאגת ואשמח לתשובה מלומדת. אני בת 39 ובעלי בן 43. לאחר טיפול הורמונלי עברתי כבר 2 הזרעות (גונל ואוביטרל) שלא הניבו תוצאה. נתוני הזרע לאחר השבחה היו:
    נפח דגימה- 0.8
    ריכוז זרעונים-0.8 (מיליון/מ"ל)
    סה"כ זרעונים - 0.4 מיליון,אחוז זרעונים בתנועה- בודדים בתנועה
    דרגת תנועה- 1,2
    מה הסיכויים להריון על בסיס הנתונים הנ"ל?
    האם מומלץ לעבור ל - IVF או שיש טעם להמשיך בהזרעות?
    אציין שאצלי כל הבדיקות נמצאו תקינות, צילום רחם, היסטרוסקופיה, פרופיל הורמונלי וכן בעקבות הטיפול מייצרת כ- 6-7 זקיקים יפים בכל טיפול.
    יש לי 4 ילדים מנישואין קודמים בהם נקלטתי באופן ספונטני.
    בנוסף רציתי לשאול האם יש להמתין בין מחזור של הזרעה למחזור של הפריה ?
    סליחה על אורך השאלה ותודה מראש על התשובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם לעבור לIVF?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם לעבור לIVF? - תגובה

    ד''ר אליעזר גירש
    09/08/2011

    שלום רחלי,
    נתוני זרע ירודים ואינם מתאימים להזרעה. לא שאין סיכוי להצליח בהזרע, אך הסיכוי הקיים הוא נמוך מאוד. ממליץ לעבור להפריה חוץ גופית. בתהליך של IVF מפגישים בין זרעון לביצית וכך קיים סיכוי טוב יותר להצלחת העיניין.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו