פיענוח בדיקת זרע

מנהל הפורום

ד"ר אליעזר גירש
ד"ר אליעזר גירש
לקביעת תור אצל ד"ר אליעזר גירש ללא פרסום בפורום
 
  • פיענוח בדיקת זרע
    דנה
    18/08/2011

    שלום רב,

    בעלי עבר בדיקת זרע אשמח אם תיהיה תגובה בנוגע לתוצאות (10 ימי התנזרות):

    נפח 3ml

    צמיגות - תקינה

    צבע - אפור עכור

    התמלות - תקין

    ריח - תקין

    PH 8

    ריכוז זרע - 120

    %בתנועה - 70%

    תנועה פרוגרסיבית - מהר 50%

    תנועה פרוגרסיבית - איטית - 23%

    תנועה סיבובית - 15%

    נועה במקום - 12%

    % צורות פתולוגיות - 92%

    תיאור צורות פתולוגיות: לפי קרוגר ראשים מוארכים

    ופיריפורמים ושלפוחית ציטו
    תאים עגולים (m/ml) 5

    סיכום הבדיקה: teratozoospermia+high viscosity+high round celi concentration

    כשהיינו אצל הרופאה היא אמרה לנו שכנראה יש דלקת (לבעלי) ואו שנתחיל טיפולי פוריות או שבעלי ייקח אנטיביוטיקה ואחרי זה יעשה בדיקת זרע נוספת (אם לא ניכנס להריון לפני הבדיקה הנוספת).

    אשמח לקבל אבחנה נוספת ולדעת שהממצאים לא עד כדי כך נוראיים ושבאמת אנטיביוטיקה יכולה לשפר את "ביצועי הזרע"

    תודה מראש,


    טלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פיענוח בדיקת זרע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיענוח בדיקת זרע - תגובה

    ד''ר אליעזר גירש
    18/08/2011

    שלום טלי,
    על פי תוצאות של בדיקת הזרע - הכל נרא תקין לגמרי. תאים עגולים לו דווקה סימן של דלקת. על מנת לשלול דלקת חייבים לבצע צביעה דיפרנציאלית. בנוסף, התנזרות של 10 ימים יכולה לגרום להופעת תאים עגולים במירוק. פעם הבא תנסו להתנזר 2-4 ימים. אין צורך לקח אנטיביוטיקה ללא צורך ממשי. לסיכום, לדעתי הכל תקין ואין צורך בנטילת אנטיביוטיקה.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו