תוצאות בדיקת זרע

מנהל הפורום

ד"ר אליעזר גירש
ד"ר אליעזר גירש
לקביעת תור אצל ד"ר אליעזר גירש ללא פרסום בפורום
 
  • תוצאות בדיקת זרע
    חסויה
    27/12/2011

    שלום-

    הפרטים בקצרה- אני בת 36 ובעלי בן 35. הפסקתי גלולות לאחר שנה ו4 חודשים בחודש אוקטובר במטרה להיכנס להיריון (ראשון). מאז-קיבלתי 2 מחזורים סדירים.

    בחודש הראשון להפסקה השתמשנו בקונדום כך שבפועל- מנסים חודש (שלא צלח) וקצת.
    לבעלי אשך טמיר ולכן ביקשתי כבר עכשיו שיערוך בדיקת זרע.

    הפרמטרים הבאים יצאו לא תקינים-
    -אגלוטינציה- חיובי
    -נפח- 13 (כשהנורמה המצוינת- 20)
    -מורפולוגיה- 10 אחוז תקין
    כל שאר הפרמטרים (תנועתיות וכו') תקינים!

    מה הלאה? האם ייתכן הריון ספונטני עם נתונים אלו, או שכבר כעת יש לפנות למומחה פיריון? האם יש צפי להזדקקות להזרעות/השבחות?

    האם יש אמצעים או תכשירים שמועילים בהעלאת ספירת הזרע או שעלינו לקיים יחסים סביב מועד ביוץ לאחר 72 שעות התנזרות במקום יום כן יום לא?

    אשמח לתשובה בהקדם

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תוצאות בדיקת זרע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות בדיקת זרע - תגובה

    ד''ר אליעזר גירש
    02/01/2012

    שלום לך,
    קודם כל, לפי הנתונים שמסרת כאן, חוץ מאגלוטינציה הכל נראה תקין. שאלתי היא: האם טופל בעלך בבעיה של אשך טמיר ואם כן באיזה גיל?
    לגבי מועדי קיום יחסי מין להצלחת ההריון: יש לקיים יחסים כל יום במשך 6 ימים סביב הביוץ, כאשר ימים האלה מתחלקים ל-4 ימים לפני ביוץ המתוכנן ויומיים לאחר ביוץ.
    לגבי אפשרות של "לחזק" את נתוני הזרע, אני ממליץ על תוסף תזונה Vitamale שפותח למטרה זו.
    יש לכם סיכוי טוב להכנס להריון בצורה ספונטנית, אך לאור הגיל שלכם ובכל זאת, בגלל שלבעלך קיים סיפור של אשך טמיר, היתי ממליץ לפנות לבירור וקבלת עזרה מרופא פריון וגם מאורולוג שמומחה גם בפריון הגבר.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על המידע

    חסויה
    03/01/2012

    וכן על הסיוע.

    אין בכוונתינו להמתין מעל חודשיים שלושה בטרם נפנה למומחים.

    בתשובה לשאלתך- בעלי נותח באשך הטמיר רק בגיל 8

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו