עקרות

מנהל הפורום

ד"ר אליעזר גירש
ד"ר אליעזר גירש
לקביעת תור אצל ד"ר אליעזר גירש ללא פרסום בפורום
 
  • עקרות
    חסוי
    18/01/2012

    שלום רב,

    בעלי בן 38, בריא לאחר בירורים רבים לגבי בעיית פוריות (קריוטיפ, כרומזומים - תקין), לאחר ביופסיה של האשכים הממצאים הראו sco, לפי מה שהבנו שבמקרה זה אין בכלל את התאים שעל רקמת האשך שמתפתחים לתא זרע.
    האם במצב כזה יש בכלל עוד מה לעשות?
    האם יש איזה שהם חידושים לגבי טיפול שיכול בכלל ליצור את התאים הללו? האם במקרה כזה יש טעם לפנות לאנדוקרינולוג?
    הומלץ לנו לוותר על ניתוח נוסף כי הסיכוי למציאת תאי זרע במצב כזה הוא שואף לאפס..

    אשמח לתשובה כנה, בברכה ותודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עקרות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עקרות - תגובה

    ד''ר שי שפי
    18/01/2012

    ביופסיה של האשכים, או בשמה הנוסף, TESE, היא ניתוח פשוט, מוגבל, ומיושן, המבוסס על ביופסיה אקראית. הממצאים בבדיקה הפתולוגית (אצל בעלך SCO), נכונים רק לנקודה הספיציפית ממנה נלקחה הביופסיה, ואינם מלמדים דבר על שאר האשך.
    אצל גברים אזואוספרמיים יכולים להיות "כיסים" מיקרוסקופיים של ייצור זרע, וכדי לתת מענה בדיוק למצבים אלה, ובשיעור הצלחה גבוה משמעותית, פותחה שיטת microTESE, עליה תוכלו למצוא פרטים נוספים באתר שלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו