מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- פענוח בדיקת זרע לאחר ניתוח וריקוצלהליאור06/02/2012
שלום רב , אני בן 32 ואישתי בת 27 מטופלים ב-IVF בעקבות בעיית זרע שאיבחנו אצלי...
לאחר איבחון נמצא כי יש לי וריקוצלה דרגה 2-3 , לפני כ-3 חודשים עברתי ניתוח וריקוצלה השבוע ביצעתי בדיקת זרע לאחר 3 ימי התנזרות.
רציתי לדעת כמה זמן לוקח לראות שיפור במידה ויש ? מספיק 3 חודשים?
בנוסף אני מאד מעוניין לדעת האם יש שיפור לאחר הממצאים הבאים:
בדיקה לפני הניתוח (2/3/11) שנעשתה לפי WHO1999 צירפתי בקובץ
את הבדיקה לאחר הניתוח (1/2/12) שנעשתה לפי WHO2010 אני מצרף בהודעה נוספת.
אודה להתייחסותכם - לילה טוב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך...
ליאור06/02/2012תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך... - תגובה
ד''ר שי שפי07/02/2012קשה להגיד שחל שינוי. חלק מהפרמטרים השתנו לטובה, חלקם לרעה.
יש צורך לבצע הערכה אנדרולוגית מסודרת כדי לשלול כשלון של הניתוח, ולשקול צורך בטיפול.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך...
ליאור07/02/2012האם אתה יכול בבקשה להגיד לי מה הפרמטרים שהשתנו לטובה או לרעה?
הבדיקה נעשתה 3 חודשים לאחר הניתוח ייתכן כי בעוד חודש/חודשיים התוצאות ישתנו?
מהם האפשרויות העומדות בפני אם הניתוח נכשל? זה אומר שהוריקוצלה עדיין קיימת?על איזה טיפול אתה ממליץ?
שוב המון תודות ולילה טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך... - תגובה
ד''ר שי שפי07/02/2012הריכוז השתפר, התנועתיות ירדה, סה"כ איכות הדגימה לא השתנתה.
על טיפול ניתן להמליץ לאחר בירור.
יתכן גם שהוריקוצלה עדיין קיים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
.jpg)

