איכות הזרע

מנהל הפורום

ד"ר אליעזר גירש
ד"ר אליעזר גירש
לקביעת תור אצל ד"ר אליעזר גירש ללא פרסום בפורום
 
  • איכות הזרע
    אלה
    12/03/2012

    שלום! בעלי בן 50. כ-6 שנים לאחר טיפול כימוטראפי עקב לימפומה נון ג'וצקין (מיקום -תת עורי במותן) .כנכסתי להריון ספונטאני לפני כחצי שנה,אבל הסתיים בהפלה . שאלה שלי האם זרע חוזרת לאותו הרכב של הכרומוזומים -Y ו X. או שכרומוזומים Y שהם יותר חלשים ופגעים לא סורדים. האם זה נכון שלאחר כימוטרפיה (במידה ואיכות הזרע "מתאושש" )יש סיכוי גדול יותר להולדת בנות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איכות הזרע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איכות הזרע - תגובה

    ד''ר אליעזר גירש
    13/03/2012

    שלום אלה,
    לאחר כימוטרפיה קיימת פגיעה בייצור תאי הזרע, אך לאורך זמן יש הטבה במצב ואיכות הזרע יכולה להשתפר. מבחינת תאי זרע זכריים ונקביים, הם נוצרים יחד באותו התהליך ולכן סיכוי להכנס להריון עם עובר זכרי או נקבי הוא זהה למצב הטבעי רגיל. חשוב לדעת את גילך. אני מעריך כי אם בעלך בן 50, את נמצאת בטווח הגילים של 40-50 . אם כך, קרוב לוודאי מדובר כאן באיכות ירודה של ביציות. ממליץ לקבל יעוץ ממומחה פריון.
    על מנת לחזק איכות תאי הזרע ממליץ להשתמש בתוסף תזונתי Vitamale המיועד לכך.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו