בדיקת זרע

מנהל הפורום

ד"ר אליעזר גירש
ד"ר אליעזר גירש
לקביעת תור אצל ד"ר אליעזר גירש ללא פרסום בפורום
 
  • בדיקת זרע
    יובל
    28/05/2012

    שלום רב,לפני שמונה חודשים עשיתי ניתוח וריקוצלה בעקבות מדדי זרע מאוד נמוכים(הריכוז למ"ל היה מיליון כפול 10 בחזקת 6)בבדיקה שעשיתי לפני שבועים התקבלו התוצאות הבאות:
    צמיגות:תקין
    PH:7.3
    אגלוטינציה:תקין
    נפח:1.5ML
    ריכוז למ"ל:14 מיליון כפול 10 בחזקת 6
    תנועה:60% דרגת תנועה:2+
    סה"כ תאי זרע:21מיליון כפול 10 בחזקת 6
    מורפולוגיה:
    זרעים תקינים:5%
    לא תקינים ראש:66
    midpiece:25
    זנב:4
    הערכים הם לפי:who

    חשוב לי לציין שיש שיפור משמעותי בין בדיקה לבדיקה ובינתיים(טפו טפו טפו) זה רק עולה
    השאלה שלי אם לפי הבדיקה הזאת יש סיכוי להיכנס להריון בדרך טבעית או שחייבים לעשות הפריה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקת זרע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת זרע - תגובה

    פרופ` בנימין ברטוב
    04/07/2012

    יובל שלום רב,
    נראה שניתוח הוריקוצל השפיע לטובה על איכות הזרע, אך עדין יש בעיה במורפולוגיה של התאים.
    מומלץ להמתין עוד כחודשיים שלושה, ואז לבצע בדיקת זרע נוספת בכדי לברר באם חל שיפור במצב המורפולוגיה. לאור נתונים שיתקבלו, ניתן לשקול את שאלתך, בדבר סיכוי להיריון ספונטני או שמא תזדקק לטיפולי הפריה מסייעת. לצורך שיקול זה, היה רצוי שתציין את גיל אשתך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו