מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- שאלה פוריות...די דחוף...נועם.08/09/2012
שלום ד"ר..
אני ובעלי..בני 21 מנסים כבר שנה ושמונה חודשים..
עשיתי את כל הבדיקות הנדרשות..מפרופיל הורמנלי תקין ועד לצילום רחם תקין..הווסת סדירה מאוד כל 29 יום....למשך שבעה ימים...
גם בעלי עשה בדיקת זרע..שהתוצאות הן:
הלן תוצאות בדיקת הזרע של בעלי..
בחור בן 21..
צבע: צהבהב
התנזלות:תקינה
אגלוטינציה: אין
נפח: 3 מי"ל
ph: 7.8
ריכוז: 40 מיליון/מ"ל
תנועה:50%
סוג תנועה: פרוגרסיבית: 35%
איטית: 5% במקום 10%
לויקוציטים: 10 מיליון/ מ"ל
total motile count:
60 מיליון.
בדיקת מבנה ע"פ שיטת קרוגר:
תאים תקינים: 3%
פתולוגית ראש: 93%
פתולגית צוואר: 2%
פתולוגית זנב: 1 %
שאלתי היא...
מה הערכים האלה אומרים..
אני יודעת שהמופפולגיה ירודה..
ויש חשש לזיהום בגלל הכדוריות הלבנות..בעלי שתה אנביוטיקה..
אני ממש מיואשת ומפחדת...האם עם תוצאות כאלה ניתן להיכנס להריון בטבעיות? או שנצטרך עזרה??
מה היית מייעץ לנו בהמשך!?!?
תודה רבה..ושבוע טוב..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה פוריות...די דחוף... - תגובה
פרופ` בנימין ברטוב12/09/2012נועם שלום וברכה,
המדדים השונים של איכות הזירמה סבירים למעט המורפולוגיה שהיא נמוכה. גם כמות תאי הדם הלבנים גבוהה. לאור תוצאות אלו, רצוי לבצע תרבית-זירמה כחודש ימים מתום הטיפול האנטיביוטי, בכדי לברר האם קיים עדיין זיהום חיידקי בזירמה.
כמו כן רצוי להתייעץ עם אורולוג, באם קיים מצב של וריקוצל. לגבי שאלתך על אפשרות של כניסה להריון טבעי, התשובה תלויה בתוצאות של הבדיקות הנ"ל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

