ספירת זרע לא עיקבית

מנהל הפורום

ד"ר אליעזר גירש
ד"ר אליעזר גירש
לקביעת תור אצל ד"ר אליעזר גירש ללא פרסום בפורום
 
  • ספירת זרע לא עיקבית
    ליטל
    12/10/2012

    שלום,
    אני ובן זוגי מנסים להכנס להיריון מזה חצי שנה ללא הצלחה. בן זוגי בן 37 ואנוכי בת 36. בנישואים הקודמים של בן זוגי היו גם בעיות לכניסה להיריון ובבדיקה של תאי הזרע שלו נמצא כי ספירת הזרע שלו לא היתה עיקבית. לעיתים היתה טובה ולעיתים בינונית. הבעיה היתה אצל בת זוגותו לשעבר (היה לה חצי רחם). לבסוף הם לא הצליחו להיכנס להיריון ונפרדו.
    האם אני צריכה לדאוג? האם להמשיך לנסות ולפנות לבירור רק אחרי שנה של ניסיונות ללא הצלחה? כאמור אני בת 36 והזמן לא עומד לטובתי...
    תודה
    ליטל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ספירת זרע לא עיקבית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ספירת זרע לא עיקבית - תגובה

    ד''ר אליעזר גירש
    12/10/2012

    שלום ליטל
    ממליץ קודם כל לתזמן יחסים סביב הביוץ שלך, כך שתקיימו יחסי מין כל יום במשך 6 ימים, כאשר 4 ימים יהיו לפני הביוץ המתוכנו ויומיים נוספים לאחר הביוץ. על מנת לתת לתאי זרע חיזוק ולנסות לשפר את איכותם ממליץ לבן זוגך לקחת תוסף תזונה Vitamale המיועד לכך.
    אם בחצי שנה הקרובה לא תסיגו הריון, פנו לרופא מומחה בתחום פריון.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו