בדיקה ביתית

מנהל הפורום

ד"ר אליעזר גירש
ד"ר אליעזר גירש
לקביעת תור אצל ד"ר אליעזר גירש ללא פרסום בפורום
 
  • בדיקה ביתית
    מאיר
    24/01/2013

    שלום

    מאחר ושאלתי קצת חריגה, ואני מתבייש לשאול. אולי באמצעות הפורום אוכל לקבל תשובה בצורה אנונימית.

    אני בשנות השלושים המאוחרות. לא נשוי.
    במשך שנים אני סובל מרמות טסטוסטרון (רגיל וחופשי) נמוכות (בגבול הערך התחתון של ערכי המעבדה).
    וכן לפני מספר שנים ביצעתי US אשכים (בכלל כאב) ונמצא אצלי וריקוצלה (אינני יודע את הרמה שלה)

    יש לי עניין ברמה האישית לדעת האם מצבי מבחינת פריון עתידי תקין.

    לכן שאלתי היא:

    א. האם וריקוצלה תמיד יוצרת בעיות, ואם היא בעייתית, האם בכל גיל זה הפיך וניתן לתיקון שיביא תועלת ?

    ב. האם יש ערך לבדיקת זרע ביתית בכדי לקבל מושג לגבי המצב שלי ? (מהמעט שקראתי, היא מודדת רק את הנפח)
    הרי לא מקובל ללכת במסגרת קופת חולים לבדיקת זרע אלא אם מנסים להכנס להריון.

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקה ביתית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקה ביתית - תגובה

    ד''ר שי שפי
    27/01/2013

    בהחלט יתכן שקיימת אצלך בעייה מבחינת ייצור הזרע, הן בגלל T נמוך, והן בגלל הוריקוצלה.
    יש לבצע בדיקת זרע מלאה, ולהגיע להשלמת בירור אנדרולוגי אצל אורולוג מומחה לפוריות הגבר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו