וריקוצלה והריונות כימיים

מנהל הפורום

ד"ר אליעזר גירש
ד"ר אליעזר גירש
לקביעת תור אצל ד"ר אליעזר גירש ללא פרסום בפורום
 
  • וריקוצלה והריונות כימיים
    ערן
    18/10/2013

    שלום,
    אני בן 25, בדיקת זרע תקינה אך מנסים להיכנס להריון כ 7 חודשים ולבת זוגתי היו 2 הריונות כימיים בחודשים אלה שהסתיימו בשבוע 4 לבד. אצלה אין בעיה ידועה, צילום רחם תקין, פרופיל הורמונלי, ביוצים ומחזורים סדירים.
    אך אצלי לפני שנה וחצי הייתה וריקוצלה דרגה 2 ועברתי ניתוח צינטור ולאחר מכן בדיקת הזרע בכל המיימדים נפח, מורפולוגיה וכו' הייתה תקינה ולאחר חצי שנה מהניתוח נכנסה להריון תקין ולידה תקינה וטבעית. כיום לאחר ההריונות הכימיים בחודשים האחרונים ובדיקת זרע תקינה הלכתי נבדקתי הייתה לי וריקוצלה 2 ושבבדיקת אורולוג לפני חודש ירדה ל 1.
    מהי דעתך בעיניין? האם יש קשר בין ההריונות כימיים לוריקוצלה שקיימת? כרגע דרגה 1 שהייתה 2 לפני חודשים. האם ממליץ עוד בדיקות נוספות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    וריקוצלה והריונות כימיים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • וריקוצלה והריונות כימיים - תגובה

    ד''ר אליעזר גירש
    26/10/2013

    שלום ערן
    כן, קיים קשר בין ואריקוצלה ומצב פוריות הגבר. יתכן בהחלט שהפסקות הריון נובעות מאיכות הזרע, אך גם אצ האישה יכולים להופיע שינויים הקשורים בפריון. ממליץ להיות במעקב אצל אורולוג המתמחה בפריון הגבר וגם להתיעץ עם רופא פריון ודיקו לאישה.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו