ביצוע בדיקת זרע- האם הבדיקה יצאה תקינה?

מנהל הפורום

ד"ר אליעזר גירש
ד"ר אליעזר גירש
לקביעת תור אצל ד"ר אליעזר גירש ללא פרסום בפורום
 
  • ביצוע בדיקת זרע- האם הבדיקה יצאה תקינה?
    נופר
    23/03/2016

    היי אשמח לקבל תגובה לבדיקת הזרע.
    אני בת 26 בעלי בן 28.
    אנחנו מנסים ארבעה חודשים ובעלי עשה בדיקת זרע על מנת שנדע אם יש בעיות.
    הפרמטר גמישות מחשיד קצת, ומה הוא אומר שזה גמישות יתר? יהיה לנו בעיות להיכנס להריון? מה צריך לעשות? האם זה צריך להדאיג אותנו?
    לפי מה שבדקתי שאר המדדים תקינים, האם אכן כך?


    הבדיקה מצורפת בקובץ, להלן המדדים מתוך הבדיקה.


    נפח 4.5
    צימגות יתר
    PH 8.5
    ריכוז 20
    תנועה 50
    תאי דם לבנים- לא רשום
    צורות פתולוגיות 90
    תאור: head neck and tail pathologies
    מס תאי זרע 90
    אגלוטינציה לא
    תנועה פרוגרסיבית תקינה : 20
    תנועה פרוגרסיבית איטית: 20
    תנועה במקום 10
    סיכום: normospermia


    תודה על המענה!


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ביצוע בדיקת זרע- האם הבדיקה יצאה תקינה? - תגובה

    פרופ` בנימין ברטוב
    23/03/2016

    צמיגות יתר מקשה על חדירת תאי הזרע לרחם. אפשר לקחת ויטמין סי, 1 גרם ליום במשך חודש ימים ואולי טיפול זה יעזור להורדת הצמיגות. בתיאור בדיקת הזרע החסרת את הצורות התקינות במורפולוגיה, מה הערך של בדיקה זו? בכל אופן, נסו לקיים יחסים באופן טבעי למשך חודשיים (2 מחזורים) ובאם לא יצלח אז ייתכן ותצטרכו לקיים השבחת זרע על גבי מפל צפיפויות, השבחה זו קיימת במעבדתנו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו