מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- צמיגות גבוהה ומורפולגיה 4%מודאגת16/07/2017
שלום,
אנו בני 31 ו-34 ללא ילדים. לפני 4 חודשים עברתי הפלה טבעית ומאז לא מצליחים להיכנס להריון. בעלי עשה בדיקת זרע. נראה שהכל תקין למעט צמיגות גבוהה ומורפולוגיה 4% (שלפי השיטה המחמירה זה נחשב נמוך). האם עם נתונים אלו ניתן להיכנס להריון באופן טבעי?
להלן הערכים:
מראה- נורמלי
צמיגות- גבוהה
Ph- 8
נפח- 2.7
ריכוז תאי זרע- 57 מיליון
סה"כ- 153.9 מיליון
תנועתיות- 75%
סוג תנועה- 70
חיוניות- 90%
מורפולוגיה:
נורמלי- 4%
גבולי- 1%
פגמים בראש- 82%
פגמים בצוואר- 8%
פגמים בזנב- 5%
תאים צעירים- אין ערך
ליקוציטים- אין ערך
תודה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוספת חשובה לשאלה
מודאגת16/07/2017בעלי עבר ניתוח בגיל מאוד קטן להוצאת אחד האשכים (מניחה שמדובר באשך טמיר)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצמיגות גבוהה ומורפולוגיה תשובה
פרופ` בנימין ברטוב27/07/2017שלום,
מורפולוגיה 4% היא על גבול הנורמה. שאר הערכים תקינים. כדאי לעשות בדיקה מקיפה לפוריות הגבר במרכז של פרופ' ברטוב ולראות האם אחוז התאים התקינים בדוגמא (המורפולוגיה) נמוך מהנורמה או לא, בעזרת מיקרוסקופ מיוחד שנמצא במרכז ברטוב, בו יש הגדלה פי 6000 וניתן לראות פרמטרים רבים במבנה התא, שאי אפשר לראות במיקרוסקופ אור רגיל כמו שיש במעבדות של קופות החולים.
לגבי הצמיגות, ישנה אפשרות לקחת ויטמין C שישפר נתון זה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצלנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

