מה האפשרויות שעומדות בפנינו להמשך פעולה?

מנהל הפורום

ד"ר אליעזר גירש
ד"ר אליעזר גירש
לקביעת תור אצל ד"ר אליעזר גירש ללא פרסום בפורום
 
  • מה האפשרויות שעומדות בפנינו להמשך פעולה?
    ד``ר אליעזר גירש
    21/09/2017

    שלום,
    בעלי ואני מנסים להכנס להריון קצת יותר משנה ללא הצלחה. אני בת 41 עם פרופיל הורמונלי תקין, בעלי בן 47. יש לנו 3 בנים. כל הריון נקלט בחודש ראשון לנסיונות. בעלי עבר החודש בדיקת זרע, התוצאות:
    צמיגות - נורמלית
    PH 7.8
    נפח 2
    ריכוז - 10 בחזקת 6 כפול 58
    תנועה - 45%, פרוגרסיבית 38%, ללא תנועה 55%
    אגלוטינציה שלילית
    תאים תקינים 3%, פתולוגית ראש 94%, פתולוגית זנב 3%
    האם ניתן להיקלט להריון עם תוצאות כאלו? מה האפשרויות שעומדות בפנינו להמשך פעולה?
    האם ניתן במצב כזה לשפר עצמאית את איכות הזרע?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת זרע- תשובה

    פרופ` בנימין ברטוב
    24/09/2017

    שלום ליאורה,
    ריכוז ותנועה תקינים. מורפולוגיה נמוכה, 3%תאים תקינים בדוגמא.
    כדאי לבוא לבדיקה מקיפה לפוריות הגבר במרכז ברטוב, בו נסתכל על הדגימה בעזרת מיקרוסקופ מיוחד המגדיל את התמונה פי 6000 ובכך נוכל לדעת בוודאות האם יש פגמים במבנה העדין של תאי הזרע (מורפולוגיה) והאם פגמים אלו משפיעים על הכניסה המיוחלת להריון.
    כמו כן, לאחר בדיקה מקיפה זו תקבלו כלים והדרכה של המומחים בברטוב להמשך הדרך.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו