תוצאות בדיקת פוריות שלי ובדיקת זרע של בעלי

מנהל הפורום

ד"ר אליעזר גירש
ד"ר אליעזר גירש
לקביעת תור אצל ד"ר אליעזר גירש ללא פרסום בפורום
 
  • תוצאות בדיקת פוריות שלי ובדיקת זרע של בעלי
    סיוון
    01/02/2018

    שלום,
    אין לנו ילדים.
    מנסים כבר שנה ו-10 חודשים להכנס להריון.
    עברתי לפני שנה הריון כימי וחודשיים אחריו הריון שבו העובר הפסיק להתפתח בשבוע 5.5 ונאלצתי לעבור גרידה.
    בבדיקת זרע של בעלי נצפו 40 מיליון זרעים, מורפולוגיה 1%.
    בבדיקת פוריות שלי ביום השלישי למחזור נצפו התוצאות הבאות:
    TSH 2.17
    Prolactin 242
    LH - Luteinizing Hormone
    5.8 IU/l

    FSH 2.6
    Estradiol (E2) 462
    Testosterone Total 1.5 nmol/L -קטן מ
    Hydroxyprogesterone-17
    1.73 nmol/l

    האם יש סיכוי להכנס להריון טבעי או שנצרך להתחיל בהזרעות/IVF?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    ד''ר אליעזר גירש
    01/02/2018

    שלום סיוון,
    פרופיל הורמונלי שלך נראה בסדר, אך לגבי איכות הביציות אין לנו שום מידע. לתאי זרע של בעלך רואים מורפולוגיה (מבנה התא) ירודה - בהחלט יכולה להיות הסיבה לחוסר הריון תקין. יתכן וקיימות סיבות נוספות הלא נראות לעין.
    זה הזמן (אחרי שנה ו-10 חודשים של אי פריון) לפנות לעזרה של מומחים בפריון. קיים סיכוי להיכנס להריון בצורה ספונטנית, טבעית, אך סיכוי יחסית נמוך. אפשר להתחיל בהזרעה תוך רחמית. אם זה לא יעזור, הפריה חוץ גופית - הפיתרון הבא.
    הזרעות ושיטות הפריה חוץ גופית מקנות מפגש טוב יותר בין ביצית לתא הזרע, אך אינן משפרות את איכות הביציות או איכות תאי הזרע וכך גם איכות העובר.
    על מנת לשפר איכות הביציות ואיכות תאי הזרע ממליץ לקחת Ovavit עבורך ו-Vitamale עבור בן זוגך.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו