ניתוח וריקוצלה וטוסטסטרון נמוך

מנהל הפורום

ד"ר אליעזר גירש
ד"ר אליעזר גירש
לקביעת תור אצל ד"ר אליעזר גירש ללא פרסום בפורום
 
  • ניתוח וריקוצלה וטוסטסטרון נמוך
    דודדוד
    16/02/2018

    שלום,
    בן 41 עם שני ילדים בהריונות ספונטנים האחרון לפני כ 8 שנים, אני ואישתי לא מצליחים להיכנס להריון כשנתיים.
    בבדיקת זרע נמצא:
    נפח 1.5 סמ"ק
    כמות 1.5 מיליו
    תנועה 20%
    מורפולוגיה 2%
    US אשכים:
    מימין וריקוצלה 2 מידה קלה
    משמאל וריקוצלה דרגה 1 מידה קלה עם זרימה רגילה
    טוסטסטרון 7.10 nmol/L
    האם ניתן להסיק שיש וריקוצלה המשפיע על ירידה בזרע וירידה בטוסטסטרון?
    האם יש טעם לניתוח וריקוצלה?
    האם יש צורך לטפל בטוסטסרון הנמוך במידה ויש טעם לניתוח וריקוצלה אן שיש דרכים אחרות?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    ד''ר אליעזר גירש
    16/02/2018

    שלום לך,
    מצב הואריקוצלה שלך נחשב למצב שאינו חמור ובד"כ לא נחוץ לבצע ניתוח.
    הטסטוסטרון, לפי הבנתי, טסטוסטרון כללי - תקין ואינו נותן אינפורמציה אמיתית. יש לבקש לבצע בדיקה לטסטוסטרון חופשי כי הוא המדד הנכון.
    נתוני הזרע שלך ירודים (כמותית). חסר נתון של מורפולוגיה.
    אפשר לנסות לשפר את איכות הזרע על ידי שימוש בתוסף תזונתי Vitamale.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו