מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- עזרה בפענוח ערכי בדיקת דםלי11/04/2019
שלום,
אני שבוע 4 אחרי IVF (עקב הפלות חוזרות). האם ערכים אלה נחשבים תקינים:
Estradiol (E2) 11918.0 pmol/l
Progesterone 190 nmol/L-גדול מ
ביטא 153
מקבלת תמיכה של אוטרוגסטן.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רק הבהרה קטנה
לי11/04/2019שבוע 4 של הריון, שבועיים אחרי החזרה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תגובה
ד''ר אליעזר גירש12/04/2019שלום לי,
בנתיים בסדר. תעשי בדיקה חוזרת ביום א'* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעזרה בפענוח בדיקות דם
לי15/04/2019שלום,
עשיתי כפי שהמלצת. האם תקין?
Estradiol (E2) 10424.0 pmol/l
Progesterone 190 nmol/L-גדול מ
HCG-B Quantitative (B) 944.0 IU/l
ממשיכה עם אוטרוגסטן.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תגובה
ד''ר אליעזר גירש15/04/2019שלום לי,
נראה בסדר גמור. כמה עוברים הוחזרו לרחמך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעזרה בפענוח בדיקות דם
לי16/04/2019תודה, 2.
לא עשיתי עדיין US. בגלל הפלות חוזרות בשבוע 7 אני בינתיים משתדלת לשמור על פרופיל נמוך.
יש לי עוד 2 שאלות, אחת מהן כנראה נורא מפגרת אז סליחה מראש.
1. כאבי חזה עד כדי כך שאני מתעוררת כמה פעמים בלילה, זה תקין? לא מסוכן לחזה? (חוץ מזה אין בחילות או כאבי ראש).
2. שימוש בתמיכה הוא וגינלי. אני מבינה שכדור יוצא במהלך היום בגלל חוקי הפיזיקה אבל בכל זאת, אני מניחה כי שאריות של כדורים קודמים נדחפים פנימה כל פעם. אם אעשה US ויש שאריות שנדחפו פנימה, זה לא יזיק? (לא מקיימת יחסים).
תודה וחג שמח!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תגובה
ד''ר אליעזר גירש16/04/2019שלום לי
על פניו נראה לי כי מדובר בשלב זה בהריון עם תאומים, אבל דברים אלולים להשתנות. לגבי שאלותך:
1. כאבי חזה הם כתוצאה מגודש מהורמוני הריון.
2. אין בעיה
בכל מקרה, אני אמבריולוג קליני ותשובות לשאלותיך עדיף לקבל מגנקולוג המטפל שלך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

