האם ניתן להיות בהריון בסביבות גיל 46?

מנהל הפורום

ד"ר אליעזר גירש
ד"ר אליעזר גירש
לקביעת תור אצל ד"ר אליעזר גירש ללא פרסום בפורום
 
  • האם ניתן להיות בהריון בסביבות גיל 46?
    דנית
    28/05/2020

    שלום לך.
    גיל 45 וחצי.
    יש 2 ילדים בני 13 ,10 וחצי מהריונות תקינים וספונטניים שנקלטו בעבר ללא קשיים.
    fsh בתחילת מחזור לפני חצי שנה 8
    amh לפני שנתיים ורבע (27 חודשים) 0.99
    לפני כמעט שנה הריון טבעי כימי בטא 250.
    מחזורים באורכים עם שונות גבוהה. מחזור לפני זה שעכשיו היה 28 ימים, זה שלפניו 18 וזה שלפני שניהם 30.
    בעלי ב-3 שנים מבוגר ממני וזרעו לפני שנה היה טוב יחסית. לא מצוין אבל טוב.
    פנינו לטיפול אצל מטפלת אלטרנטיבית טבעית לפוריות שאמרה שצריך מינימום 3 חודשים טיפול כדי שיהיה סיכוי להריון.
    הטיפול מתמקד בעיקר בי, למעט פגישה אחת של המטפלת עם בעלי בנושא תזונה לפוריות הגבר (שהייתה אחרי הפגישה הראשונה הזוגית להיכרות).
    האם אכן יש סיכוי כלשהו להיריון בעוד כמה חודשים כשאהיה לקראת גיל 46, או שחבל על הזמן והכסף של הטיפול הנ"ל?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    ד''ר אליעזר גירש
    28/05/2020

    שלום דנית,
    אני בעד כל טיפול שיכול לעזור להביא הריון תקין וילד השייך למשפחה מבחינה גנטית. תנסו טיפול אלטרנטיבי ואם לא תצליחו בו אל תבזבזו זמנכם היקר ותפנו לתוכנית של תרומת ביצית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו