לפני שאיבה לשימור שלא עולה יפה ושינוי פרוטוקול

מנהל הפורום

ד"ר אליעזר גירש
ד"ר אליעזר גירש
לקביעת תור אצל ד"ר אליעזר גירש ללא פרסום בפורום
 
  • לפני שאיבה לשימור שלא עולה יפה ושינוי פרוטוקול
    אלמונית בלחץ
    31/08/2020

    שלום, בת 38.
    לפני כמה חודשים fsh 10.9 כל שטר הנתונים בנורמה ולא עשיתי בדיקת רזרבה שחלתית.
    התחלתי שימור, הייתי על גונאל 300 ונוצרי רק 5 זקיקים. הרופא אומר שזו אינדיקציה לרזרבה נמוכה ואמר שאחליט אם לגשת לשאיבה שזו החלטה כספית שלי.
    אני מסוממת מהורמונים, מבולבלת ובלחץ נוראי.
    רווקה, כל חיי רציתי משפחה וחלמתי על ילדים,
    לקראת שאיבה ויש 5 זקיקים כל הזמן היו חמש בלבד - כרגע מה שמטריד אותי זה שיש שני זקיקים גדולים 20 ו-25 ואני חוששת שהם לא יחזיקו להקפאה, שהם יתנוונו גם אם ישאבו אותם ולא יוכלו להקפיא. אני עושה הליך פרטי ומתלבטת אם לעצור ולחשב מסלול מחדש...
    אני שבורה ברמות על, בוכה כל היום בלי שליטה ולא מצליחה להחליט.
    נוטה לרצות לעצור כדי לחשב מסלול מחדש לנסות פרוטוקול אחר... לא מבינה למה הרופא שלי לא שינה אותו באמצע...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    ד''ר אליעזר גירש
    01/09/2020

    שלום לך,
    לא משנים פרוטוקול באמצע. גונל F של 300 יחידות זה בסדר גמור. לדעתי היה מקום להוסיף גם LH לגיוס וגדילת זקיקים. ממליץ לך ללכת על השאיבה, אבל להשתמש בזרע תורם על מנת לקבל עוברים. שרידות עוברים בהקפאה הרבה יותר גבוהה משרידות של ביציות. ממליץ לעשות בדיקת רמת AMH שיתן אינדיקציה לגבי רזרבה שחלתית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו