מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- הקפאת זרע בשל בעיה חמורה ומתמשכתשאלה30/12/2020
אני סובל כבר כ4 חודשים מדם בזרע והפחתה בנפח השפיכה. שבועיים של ציפרודקס ודוקסילין לא עזרו. תרביות שתן וזרע תקינות, בדיקות סרולוגיות לזיהומים מסוימים תקינות, mri ערמונית ואגן תקינים. כנ"ל us כליות ואגן. דופלר אשכים עם וריקוצלה קלה, הידרוצלה קלה וציסטה קטנטנה. ממה זה יכול להיות אם עד עכשיו הכל תקין? ליתר ביטחון הקפאתי 5 מנות זרע בתל השומר. כמה מומלץ להקפיא בשביל לעשות 2 ילדים?
מצרף גם את תוצאות ספירת הזרע של מה שהקפיאו - מה דעתך?
התוצאות בשמירה: ימי הימנעות 2.5 ; הערה - דגימה דמית, הוקפאו 5 מנות. צמיגות נורמאלית ; נפח 2 מ"ל;
Ph 8.0
Count 45 mil/ml
Tot. Count 90 mil/ml
Motility I 65%
Grade 2
Morphology: Normal 4%
Borderline 10%
Amorphous 71% Pyirform 3% Tail 6% Midpiece 6%
R.B.C +++
Prem.cell - few
W.B.C - few
הערה - borderline מדובר בזרעים תקינים שחורגים במעט מההגדרות המחמירות ובשיטות הערכה מקובלות רגילות נחשבים תקינים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה
ד''ר אליעזר גירש30/12/2020שלום,
תוצאות זרע תקינות. טוב שהקפאת 5 מנות לשימור. יתכן ויש מקום להקפאת 5 מנות נוספות לשימור הפוריות.
ממליץ לעבור בירור רחב יותר לבעיה שלך אצל אורולוג. האם נבדקת לסמנים אונקולוגיים? מה תוצאות של בדיקת מערכת החיסונית שלך? לפי תאור שלך בהחלט, חשוב לעבור בירור רחב ומעמיק בכל כיוון האפשרי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדם בזרע בהמשך לשאלתך
שאלה30/12/2020שלום, אני בן 30. עשיתי גם ציטוסקופיה בה ראו אודם קל בשופכה הפרוסטטית. יש קצת חריגות בבדיקות. מונוציטים קצת יותר גבוהים מהנורמה (1.0) ובאחוזים כמעט 14 אחוז.
IGA 554(מדובר בחריגה, הטווח עד 480 בערך, הייתה לי חריגה דומה גם לפני שנתיים).
פרוטאין טוטאל בחריגה קטנה בגובה 8.5 ובטה גלובלין2 7.2% כאשר הנורמה עד 6.5. תפקודי כליות תקינים אך עלו לעומת מה שהיה לי כל השנים (כך למשל קריאטנין בגובה 1 לעומת 0.78 שהיה לי לרוב כל השנים) שאר בדיקות הדם תקינות.
איזה עוד כיוונים היית בודק? יש דברים ספציפים שכדאי לבקש מהרופא? תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תגובה
ד''ר אליעזר גירש30/12/2020לדעתי, בנוסף לרופא אורולוג יש להיתעץ גם עם רופא זיהומולוג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

