הקפאת זרע בשל בעיה חמורה ומתמשכת

מנהל הפורום

ד"ר אליעזר גירש
ד"ר אליעזר גירש
לקביעת תור אצל ד"ר אליעזר גירש ללא פרסום בפורום
 
  • הקפאת זרע בשל בעיה חמורה ומתמשכת
    שאלה
    30/12/2020

    אני סובל כבר כ4 חודשים מדם בזרע והפחתה בנפח השפיכה. שבועיים של ציפרודקס ודוקסילין לא עזרו. תרביות שתן וזרע תקינות, בדיקות סרולוגיות לזיהומים מסוימים תקינות, mri ערמונית ואגן תקינים. כנ"ל us כליות ואגן. דופלר אשכים עם וריקוצלה קלה, הידרוצלה קלה וציסטה קטנטנה. ממה זה יכול להיות אם עד עכשיו הכל תקין? ליתר ביטחון הקפאתי 5 מנות זרע בתל השומר. כמה מומלץ להקפיא בשביל לעשות 2 ילדים?
    מצרף גם את תוצאות ספירת הזרע של מה שהקפיאו - מה דעתך?
    התוצאות בשמירה: ימי הימנעות 2.5 ; הערה - דגימה דמית, הוקפאו 5 מנות. צמיגות נורמאלית ; נפח 2 מ"ל;
    Ph 8.0
    Count 45 mil/ml
    Tot. Count 90 mil/ml
    Motility I 65%
    Grade 2
    Morphology: Normal 4%
    Borderline 10%
    Amorphous 71% Pyirform 3% Tail 6% Midpiece 6%
    R.B.C +++
    Prem.cell - few
    W.B.C - few
    הערה - borderline מדובר בזרעים תקינים שחורגים במעט מההגדרות המחמירות ובשיטות הערכה מקובלות רגילות נחשבים תקינים.


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    ד''ר אליעזר גירש
    30/12/2020

    שלום,
    תוצאות זרע תקינות. טוב שהקפאת 5 מנות לשימור. יתכן ויש מקום להקפאת 5 מנות נוספות לשימור הפוריות.
    ממליץ לעבור בירור רחב יותר לבעיה שלך אצל אורולוג. האם נבדקת לסמנים אונקולוגיים? מה תוצאות של בדיקת מערכת החיסונית שלך? לפי תאור שלך בהחלט, חשוב לעבור בירור רחב ומעמיק בכל כיוון האפשרי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דם בזרע בהמשך לשאלתך

    שאלה
    30/12/2020

    שלום, אני בן 30. עשיתי גם ציטוסקופיה בה ראו אודם קל בשופכה הפרוסטטית. יש קצת חריגות בבדיקות. מונוציטים קצת יותר גבוהים מהנורמה (1.0) ובאחוזים כמעט 14 אחוז.
    IGA 554(מדובר בחריגה, הטווח עד 480 בערך, הייתה לי חריגה דומה גם לפני שנתיים).
    פרוטאין טוטאל בחריגה קטנה בגובה 8.5 ובטה גלובלין2 7.2% כאשר הנורמה עד 6.5. תפקודי כליות תקינים אך עלו לעומת מה שהיה לי כל השנים (כך למשל קריאטנין בגובה 1 לעומת 0.78 שהיה לי לרוב כל השנים) שאר בדיקות הדם תקינות.
    איזה עוד כיוונים היית בודק? יש דברים ספציפים שכדאי לבקש מהרופא? תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    ד''ר אליעזר גירש
    30/12/2020

    לדעתי, בנוסף לרופא אורולוג יש להיתעץ גם עם רופא זיהומולוג.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו