מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- אזוספרמיה לא חסימתית בן 33שני17/01/2021
היי ד"ר,
מקווה שאצליח להסביר את עצמי כדי לקבל ממך את חוות הדעת הרצויה.
בעלי בן 33.
בגיל 3 ניתוח אשך טמיר.
לאחר שנה של ניסיון להרות ללא הצלחה. התחלנו סדרת בדיקות.
נמצאו אצלו תאי זרע בודדים שהצלחנו למצוא לאחר חיפוש בהגדלה במעבדת ברטוב.וכבר עברנו החזרת 2 עוברים אך ללא הריון.
מאז עברו 5 חודשים ולא הצלחנו למצוא תאי זרע כלל.
אובחנה אצלו אזוספרמיה לא חסימתית,אשך אחד קטן בעקבות הניתוח.
טסטסטרון 21
Fsh גבוהה מעל 60
יש לציין שלוקח גם ויטמינים,מטופל בדיקור.
אשמח לשמוע חוות דעתך להמשך,קראתי גם על שיטת גת גורן(אך הבנתי שזה לתיקון וריקוצלה)
*מה מומלץ להורדת רמת הfsh?
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה
ד''ר אליעזר גירש17/01/2021שלום שני,
לא ברור לי מסיפורך אם אשך תמיר היה בצד אחד או דו-צדדי.
1. במידה ונפגעו שני האשכים ותיקון בוצע בגיל 3, סיכוי למצוא תאי זרע שיתנו הריון תקין הוא נמוך ביותר.
2. במידה ואשך תמיר היה רק בצד אחד, קיים סיכוי גבוה יותר למצוא תאי זרע חיוניים.
3. FSH גבוה בגלל חוסר התפקוד של אשכים ולכן הורדת רמות של FSH אינה תביא לשיפור בתפקוד האשכים שכבר נפגעו.
4. שיטת גת-גורן יכולה לעזור במקרה של וריקוצלה. כפי שאני מבין, אין לבעלך וריקוצלה, לכן אין שום סיבה לבצע טיפול בשיטת גת-גורן.
5. הפיתרון היעיל לבעיה שתארת הוא תרומת זרע.
6. במקביל לתרומת זרע אפשר להמשיך לחפש תאי זרע חיוניים בביופסיה נוספת של אשכים. אולי בכל זאת תצליחו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
שני17/01/2021תודה על תשובתך.
אשך תמיר בצד אחד,כן.
בגלל שכבר הצלחנו כן למתוא תאי זרע תקינים אומנם בודדים, וכן הצלחנו ליצור עוברים, אז עוד יש לנו תקווה, אך כמובן שזה מייאש נורא.
אני יודעת שיש טיפולי דיקור שעוזרים בהורדת רמת הfsh. זה לא משהו שיוכל לעזור?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
שני17/01/2021ולגבי ניתוח מיקרוטסה שכחתי לשאול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תגובה
ד''ר אליעזר גירש17/01/2021הורת רמת ה-FSH אינה תשפר את המצב. FSH גבוה הוא הביטוי לחוסר תפקוד האשכי.
בהחלט, אני בעד לנסות שיטה של micro-TESA* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

