מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- בדיקת זרע לפני הזרעהעמית25/02/2021
שלום פרופ
לפני הזרעה, לא נמנענו מיחסים...
להלן תוצאות הבדיקה :
**לפני השבחה- ריכוז 13 מ
סהכ תאי זרע 26 מ
תנועה טובה 31%
תאים עגולים 0
צמיגיות לא תקינה
נפח 2
**אחרי השבחה:
ריכוז 5.6 מ
נפח 1
תנועה טובה 53%
סהכ תאי זרע בתנועה- 3 מ
צמיגיות בינונית עברו 2 שטיפות.
אציין בדיקת זרע עם הימנעות לפני כחודשיים
היה ריכוז 34 מ
סהכ תאי זרע 64 מ
תנועה כללי %68, תנועה טובה 56%
מורפולוגיה 2%
שאלה-
1.האם כתוצאה מאי המנעות יחסים הריכוז והתנועה
ירד?
2. למה לאחר ההשבחה הריכוז ותאי הזרע ירדו ביותר מחצי? זה לא אמור "לשפר"את הנתונים?
3. האם התוצאה שיצאה לאחר ההשבחה גרועה ?
תודה רבה!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תגובה
ד''ר אליעזר גירש25/02/2021שלום עמית,
אני בדרך כלל ממליץ לתת זרע להזרעה או לטיפולי IVF ללא התנזרות, ואם כן עושים התנזרות אז לא יותר מ-3 ימים. ברור שככל שתהיה התנזרות ארוכה, כך גם מספר תאי זרע יגדל כי אשכים מייצרים תאי זרע כל הזמן ברצף.
נתוני זרע שלך תקינים חוץ ממורפולוגיה של תאי זרע.
לגבי ירידה בתנועה - הבדיקה היא ידנית ובהסתכלות במיקרוסקופ ולכן הבדיקה היא לא אובייקטיבית והבדל בין 50% ו-70% הוא הבדל לא משמעותי.
לגבי ירידה בכמות תאי הזרע לאחר טיפול ברחיצה ("השבחה" זה מוסג שאינו נכון - לא משביחים את הזרע...): תמיד לאחר שטיפה/רחיצה/טיפול ישנו איבוד בתאי הזרע כי לא כל תאי הזרע נשארים כמו בתחילת הטיפול. כמות סופית של תאי הזרע תלויה בכושר שחיה שלהם.
התוצאה שיצאה לך לאחר שטיפה/טיפול מספיק טובה ביחס לנתונים התחלתיים ומספיק טובים להצלחת ההזרעה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה!!!!
עמית25/02/2021* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

