תוצאות בדיקת זרע

מנהל הפורום

ד"ר אליעזר גירש
ד"ר אליעזר גירש
לקביעת תור אצל ד"ר אליעזר גירש ללא פרסום בפורום
 
  • תוצאות בדיקת זרע
    אנונימי
    07/09/2022

    שלום ד"ר, בעלי קיבל תוצאות של בדיקת זרע עם מורפולוגיה נמוכה, אנחנו מנסים להכנס להריון מזה 3 חודשים ללא הצלחה,מחזורים סדירים, האם יש סיבה לדאגה?
    מתי כדאי לחשוב על טיפול?
    יש לציין כי אני בת 31 והוא בן 36. תודה
    מראה: נורמלי
    צמיגות: גבוהה
    PH: 7.4
    נפח:3.8
    ריכוז תאי זרע 42 mill/ml
    סה"כ: 160 מליון
    תנועתיות 76%
    סוג תנועה: 71
    חיוניות: מעל 60
    מורפולוגיה
    נורמלי: 2%
    פגמים בראש:98%
    פגמים בצוואר 25%
    פגמים בזנב: 10%
    לויקוציטים: קטן מ1

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תוצאות בדיקת זרע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נתוני זרע טובים גם אם מורפולוגיה של תאי הזרע נמוכה

    ד''ר אליעזר גירש
    07/09/2022

    שלום,
    נתוני זרע טובים גם אם מורפולוגיה של תאי הזרע נמוכה. המסר שלי הוא זה, שלושה חודשים של נסיון להרות זה זמן קצר מאוד. בתחום IVF ופוריות ככלל מדברים על נסיון של שנה לפחות עד שנתיים ואז לפנות למומחה פריון. במקרה שלכם הגיל הוא גורם חשוב ואולי יש לשקול לפנות לרופא מאט מוקדם יותר משנה (כ-9 חודשים). בכל מקרה ממליץ להמשיך לנסות להיכנס להריון טבעי, לתזמן קיום יחסי מין סביב ביוץ כל יום בטווח של 4 ימים לפני ביוץ עד יומיים אחרי ביוץ (6 ימים סה"כ). אפשר לנסות לשפר את איכות הזרע בעזרת תוסף תזונתי Vitamale המיועד לכך. בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו