מעקב זקיקים והזרעה

מנהל הפורום

ד"ר אליעזר גירש
ד"ר אליעזר גירש
לקביעת תור אצל ד"ר אליעזר גירש ללא פרסום בפורום
 
  • מעקב זקיקים והזרעה
    עמית
    08/12/2023


    בת 33. מנסה להיכנס להריון, ממתינה להזרעה ראשונה עקב ביוצים לא סדירים ומורפולוגיית זרע 1%. ללא הורמונים.

    מעקב זקיקים ביום 19 לוסת
    אסטרוגן 220
    Lh 5.7
    פרוגסטרון קטן מ2.
    זקיק מוביל בימין 14, רירית 8.6.

    יום 21 לוסת
    אסטרוגן 260
    LH 4.4
    פרוגסטרון קטן מ2
    זקיק מוביל 16, זקיק בצד שמאל 9. רירית 9.8

    מעקב מהיום, יום 23 לוסת
    אסטרוגן 205
    LH 5
    פרוגסטרון קטן מ2.
    זקיק נשאר 16, בצד שמאל גדל ל12. רירית 9.8.

    אני קצת מבולבלת.
    הטכנאית אמרה שאולי הזקיק שיבייץ הוא הזקיק של ה12 ולען גם אמות האבטרוגן טרם עלו.

    האם יתכן ולא יהיה ביוץ החודש? אני מבולבלת. הרירית עבה, אבל האסטרוגן לא עלה והזקיק 16 לא התקדם
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מעקב זקיקים והזרעה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    ד''ר אליעזר גירש
    09/12/2023

    שלום עמית,
    לפי נתונים שהצגת, נראה שזקיק בצד ימין של 16 מ"מ אינו גדל ולכן רמת האסטרוגן אינה עולה. יתכן וזקיק בצד שמאל מתפתח ויש לעקוב אחריו גם מבחינת הגודל שלו וגם מבחינת רמות האסטרוגן שהוא מפריש. בהחלט, יתכן בסבירות טובה שזה הזקיק שהולך לבייץ. שוב, התמונה תהיה ברורה יותר לאחר מעקב אחרי התפתחותו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו