בדיקת זרע

מנהל הפורום

ד"ר אליעזר גירש
ד"ר אליעזר גירש
לקביעת תור אצל ד"ר אליעזר גירש ללא פרסום בפורום
 
  • בדיקת זרע
    איציק
    08/11/2008

    אני ואשתי מנסים להביא ילדים כבר שמונה חודשים הופנתי על ידי רופא נשים לבדיקת זרע והתוצאות הן: concentration 9.0 conc.prep27.0 sperm in urine שלילי %vitality 44 %sperm motility 1 hr 30 %prog.motility prep 12 %local motility 6 %morpho norml 16 %head abnormalities 80 morpho def tail 40% כמו כן נתגלו ליקוצטים בנוזל הזרע defect mid piece 2% cytoplas droplet 0 א.האם זהו מצב המראה אפשרות לעשות ילד באופן טבעי? ב.האם ישנו פתרון טבעי או תרופתי להגדיל את כמות תאי הזרע? ג. האם אני צריך טיפול או להשאיר את המצב כמו שהוא? ד.בקשר ללוקציטים אני לוקח אנטביוטיקה doxylin ל14 יום האם זה בסדר לקיים יחסי מין? ה.אשמח לקבל את דעתך בתודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקת זרע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לאיציק

    ד''ר אליעזר גירש
    12/11/2008

    איציק שלום,
    נתוני זרע שלך ירודים מבחינה כמותית, ריכוז נמוך וגם תנועתיות נמוכה. במצב של דלקת (ציינת שנמצאו לאוקוציטים ואתה מקבל דוקסילין) זה יכול להיות הסבר לירידה בתכונות הזרע. בדרך כלל בדלקות של מערכת המין לוקחים אנטיביוטיקה בשני מחזורים עם הפסקה ביניהם. לאחר סיום מחזור השני של אנטיביוטיקה צריך לבדוק זרע לנוכחות לאוקוציטים. לבדוק כמה אפקטיבי היה הטיפול.
    ממליץ לקחת תוסף תזונתי Vitamale למשך 3 עד 6 חודשים ולבדוק אם חל שיפור. להמשיך לקיים יחסי מין בצורה סדירה ואם לא יתקבל הריון תוך שנה (ז.א. נשאר לכם 4 חודשים לנסות) יהיה צורך לפנות לרופא פריון.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו