היפו

מנהל הפורום

ד"ר אליעזר גירש
ד"ר אליעזר גירש
לקביעת תור אצל ד"ר אליעזר גירש ללא פרסום בפורום
 
  • היפו
    פרטי
    09/11/2008

    ד"ר שלום בן זוגי כבן 40 אובחן כהיפו היפו, הוא מטופל כ 4 חודשים בזריקות מנוגון(כל יום) ואוביטרל (פעמיים בשבוע). בשבוע שעבר הוא עשה בדיקת זרע ראשונה לאחר 4 חודשי טיפול,ללא כל שיפור במצב הזרע. ברצוננו לדעת מה הסיכויים בהמשך הטיפול לשיפור במצב (אשמח לשמוע גם על נתונים סטטיסטיים), האם במידה ולא נצליח,יש גם אמצעי טיפול אחר ? האם העובדה שהבדיקה הנוכחית לא טובה מעידה על יעילות הטיפול ? כרגע אנו מטופלים אצל מומחה פוריות מהצפון,שמתמחה בעיקר בנשים לדעתי, האם כדאי לעבור למומחה לגברים ? אשמח לתשובה מפורטת, מאחר והחומר הרפואי ברשת על האבחנה מועט מאוד (אשמח גם להפניה לאתר מסויים,אם יש לך המלצה) תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    היפו

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום

    ד''ר עופר גונן
    13/11/2008

    כרגע הטיפול נכון וגם מבוצע במקום הנכון, כדאי לודא שרמת FSH בנורמהואם לא בנורמה להעלות מינון של מנוגון.אני מניח שאת מדברת על מצב הזרע מדובר בחסר זרע מוחלט.
    בד"כ לוקח חודשים רבים עד שרואים זרע בבדיקה, בד"כ יקח 3-9 חודשים עד שימצא זרע התחלתי אבל לפעמים זה יקח יותר משנתיים.
    תחילה רכוז הזרע קטן, אך גם במצב זה הפוריות טובה יחסית כי זה זרע טוב.
    אם זרע נשאר ברכוז מאד קטן ניתן להעזר גם בטיפולי פריון ואפילו בהפריה חוץ גופית.
    אלטרנטיבה למנוגון היא משאבה של GNRH אבל זה לא נוח ולא בהשג יד.
    יש כמובן מאמאים אבל אין לי דרך להעביר כי הם במנועי חיפוש רפואיים אבל גם אם תחפש בגוגל לפי male hypogonadism hmg sperm תמצא מאמרים רבים,

    אבל שימו לב לא להסתכל על מאמרים העוסקים בטיפול בטסטוסטרון אלא ב hmg, hcg או FSH.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו