זרע

מנהל הפורום

ד"ר אליעזר גירש
ד"ר אליעזר גירש
לקביעת תור אצל ד"ר אליעזר גירש ללא פרסום בפורום
 
  • זרע
    שמחה
    25/03/2009

    שלום רב,
    בעלי נולד עם אשכים תמירים.. ונותח כשהיה בן 7. כיום הוא בן 39.
    נכנסתי להריון ספונטני מיד אחרי החתונה בלי בעיות ונולדה לנו בת שהיא היום בת 6. כשתכננו עוד ילד..נמצא שלבעלי יש ספירה מאוד נמוכה, עברנו 4 הזרעות ללא הצלחה ( יש לציין שבעלי קבל טוסטורון, וגם זריקות פריגניל לתקופה מסויימת וזה עזר) .
    בכל השבחה הספירה היתה נמוכה מזאת שלפניה.
    החלטנו על IVF .
    אני בת 37 ,היום עברתי שאיבה ( 17 ביציות נשאבו )..אבל לצערי הרב, לא מצאו זרע - הספירה היתה אפס....!!!
    כמובן הטיפול הלך לאיבוד ( בקשו שאני אתקשר מחר,,,, אולי אולי ימצאו זרע בודד).
    יש לציין שבעלי עבר בדיקה לשלול וריקולצלה ..ובסיכום כתוב: אין עדות לוריקולצלה באשכים כסיבה לעקרות.
    שאלותי :
    1. האם יש סיכוי שמישהו שיש לו ספירה זרע אפס, ייתחיל לייצר עוד פעם זרע..?? האם יש סיכוי לתיקון בעיה זאת ע"י הורמונים שלפחות יהיו קצת זרע שנוכל לעבור IVF.היינו כבר היום אצל אורולוג, שטען שהוא לא מאמין שהורמונים יכולים לשמש לשיפור ספירת זרע. היום האורולוג סיכם :אשך שמאל (שהיה תמיר )מורם ורגיש, ושלח את בעלי לאולטראסאונד ובדיקות דם.
    2. האם יש סכנה שזאת אינדיקציה שהוא סובל מגידול - חס וחלילה . ?
    3. any suggestions???? HELP
    תודה מראש..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זרע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שוש שלום

    ד''ר עופר גונן
    31/03/2009

    1. אין מקום להורמונים.
    2. צריך לשלול גידול, כי יש סיכוי רב יותר עם היסטוריה של אשך טמיר אף כי הזרע עלול לרדת בהדרגה עם השנים גם ללא גידול.
    3. יש יצור זרע אבל הוא לא יעיל ולכן אין זרע בזרמה, יתכן ומידי פעם שוב יהיו מעט זרעונים. הסיכוי למציאת זרע בניתוח או דיקור של האשך- גדול.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פלומטריה

    שמחה
    02/04/2009

    תוצאות: (בן 39)
    uroflowmetry
    Max flow rate 12.5 ml/s
    voided volume 232ml
    delay time NA
    voiding time 48s
    flow time 41 s
    average flow rate 5.7 ml/s
    residual urine 20 ml
    האם התוצאות יכולות להעיד על הימצאות גידול.. סרטן??? לבעלי אבן בכליות, האם זה יכול להסביר תוצאה לא תקינה של פרומטריה?
    בנוסף :
    Prolactine 155
    4.4 LH
    FSH 4.3
    Testosterone Total 16.4

    תודה........

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו