מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- זרעשמחה25/03/2009
שלום רב,
בעלי נולד עם אשכים תמירים.. ונותח כשהיה בן 7. כיום הוא בן 39.
נכנסתי להריון ספונטני מיד אחרי החתונה בלי בעיות ונולדה לנו בת שהיא היום בת 6. כשתכננו עוד ילד..נמצא שלבעלי יש ספירה מאוד נמוכה, עברנו 4 הזרעות ללא הצלחה ( יש לציין שבעלי קבל טוסטורון, וגם זריקות פריגניל לתקופה מסויימת וזה עזר) .
בכל השבחה הספירה היתה נמוכה מזאת שלפניה.
החלטנו על IVF .
אני בת 37 ,היום עברתי שאיבה ( 17 ביציות נשאבו )..אבל לצערי הרב, לא מצאו זרע - הספירה היתה אפס....!!!
כמובן הטיפול הלך לאיבוד ( בקשו שאני אתקשר מחר,,,, אולי אולי ימצאו זרע בודד).
יש לציין שבעלי עבר בדיקה לשלול וריקולצלה ..ובסיכום כתוב: אין עדות לוריקולצלה באשכים כסיבה לעקרות.
שאלותי :
1. האם יש סיכוי שמישהו שיש לו ספירה זרע אפס, ייתחיל לייצר עוד פעם זרע..?? האם יש סיכוי לתיקון בעיה זאת ע"י הורמונים שלפחות יהיו קצת זרע שנוכל לעבור IVF.היינו כבר היום אצל אורולוג, שטען שהוא לא מאמין שהורמונים יכולים לשמש לשיפור ספירת זרע. היום האורולוג סיכם :אשך שמאל (שהיה תמיר )מורם ורגיש, ושלח את בעלי לאולטראסאונד ובדיקות דם.
2. האם יש סכנה שזאת אינדיקציה שהוא סובל מגידול - חס וחלילה . ?
3. any suggestions???? HELP
תודה מראש..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שוש שלום
ד''ר עופר גונן31/03/20091. אין מקום להורמונים.
2. צריך לשלול גידול, כי יש סיכוי רב יותר עם היסטוריה של אשך טמיר אף כי הזרע עלול לרדת בהדרגה עם השנים גם ללא גידול.
3. יש יצור זרע אבל הוא לא יעיל ולכן אין זרע בזרמה, יתכן ומידי פעם שוב יהיו מעט זרעונים. הסיכוי למציאת זרע בניתוח או דיקור של האשך- גדול.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפלומטריה
שמחה02/04/2009תוצאות: (בן 39)
uroflowmetry
Max flow rate 12.5 ml/s
voided volume 232ml
delay time NA
voiding time 48s
flow time 41 s
average flow rate 5.7 ml/s
residual urine 20 ml
האם התוצאות יכולות להעיד על הימצאות גידול.. סרטן??? לבעלי אבן בכליות, האם זה יכול להסביר תוצאה לא תקינה של פרומטריה?
בנוסף :
Prolactine 155
4.4 LH
FSH 4.3
Testosterone Total 16.4
תודה........
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

