אשמח לחוות דעתכם

מנהל הפורום

ד"ר אליעזר גירש
ד"ר אליעזר גירש
לקביעת תור אצל ד"ר אליעזר גירש ללא פרסום בפורום
 
  • אשמח לחוות דעתכם
    מוטרד
    15/05/2009

    שלום,
    בן 35 ובת 37 . מנסים מזה שנה ללא הצלחה.

    היא עברה בדיקות, זקיקים וכו' ונראה תקין.
    הוא עבר צמד בדיקות זרע ונראה שתקין לבד ממורפולוגיה ירודה. פירוט מופיע בסריקה המצורפת.
    רופא פריון ציין שהמדדים נראים בסדר גמור עם בעיה "מסויימת" במורפולוגיה.
    יעץ לשקול ניתוח וריקוצלה, אם כי לא היה חד משמעי בהמלצתו וטען שסיכויי השיפור אינם גבוהים בהשוואה לבעלי בעיות מורכבות יותר.
    אשמח לשמוע חוות דעתכם – מה כדאי לעשות.


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אשמח לחוות דעתכם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מוטרד

    ד''ר עופר גונן
    15/05/2009

    בשלב זה כדאי לטפל בהזרעות, יתכן ועדיף גם להגביר ביוץ אצל אשתך.
    לגבי תיקון וריקוצלה, רק אם נבדקת ע"י אורולוג או בדופלר אשכים ונראה כי הוריקוצלה משמעותי, בינוני לפחות.
    כיון שרעיתך בת 37 ואני מניח שאין לכם ילדים ואולי תרצו מספר ילדים, שמירת פוריותה של האישה משמעותית בתהליך. לכן, גם אם תנותח, לא הייתי מעכב טיפול לזמן ממושך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו