קושי בכניסה להריון

מנהל הפורום

ד"ר אליעזר גירש
ד"ר אליעזר גירש
לקביעת תור אצל ד"ר אליעזר גירש ללא פרסום בפורום
 
  • קושי בכניסה להריון
    ל
    05/07/2009

    ד"ר שלום,
    אנחנו מנסים להרות כשנה, בדיקות דם וצילום רחם שלי תקינים והגיעו היום תוצאות בדיקת זרע כשהערכים החריגים הם - תנועה 26%, סוג תנועה a 22%, מורפולוגיה 2% (הבנתי שזה ערך נמוך מאוד). אציין שיש לנו ילד מקסים בן שנתיים. (הריון ראשון, יחיד ותקין בלי הפלות וכו'). ושאלתי היא -
    * האם ייתכן שבמהלך השנים האלה (מאז ההריון הראשון) חל השינוי בזרע?
    * בגלל בעיות לוגסטיות זמן ההתנזרות לפני הבדיקה היה רק יומיים ולא שלושה האם זה יכול להשפיע על תוצאות המורפולוגיה?
    * לאן פנינו מועדות הלאה? מחיפוש זריז ברשת הבנתי שזו בעיה לא פשוטה כלל...

    תודה מראש,
    ל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קושי בכניסה להריון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לל'

    ד''ר אליעזר גירש
    05/07/2009

    שלום לל',
    אינני יודע את גילכם. כללי, איכות הזרע מתחיל לרדת באיכותו סביב גיל 45-50, אך לפעמים זה קורה מוקדם יותר וזה תלוי בהרבה סיבות וגורמים (גנטיים וסביבתיים). על מנת לבחון האם באמת חלה ירידה באיכות הזרע ממליץ לבצע בדיקת זרע חוזרת. אם התוצאות חוזרות על תוצאות הקודמות, אז פניכם כנראה לכיוון טיפולי פריון.
    לגבי זמן התנזרות, מומלץ להתנזר בין 2-7 ימים, אך אני ממליץ 2-4 ימים.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו